Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jenkkilässä on tehty joku aika sitten oikeusjuttu hampurilaisen selkeästä pienuudesta verrattuna mainoksessa näkyvään. Eiku oliko se sittenkin englannissa? Luin vähän aikaa sitten tuosta jostain lehdestä.BoundForGlory sanoi:Olen muuten monesti pohtinut, voisikohan tuosta asiasta nostaa jonkinlaisen metakan. ------------
ainakin mitä itse olen nähnyt niin punertavia kiekkoja näyttävät olevan eli ihan raakaa tavaraa.VelttoV sanoi:Eikös nuo pihvit hampurilaispaikoissa esipaistettuja?
..
neutraali sanoi:ainakin mitä itse olen nähnyt niin punertavia kiekkoja näyttävät olevan eli ihan raakaa tavaraa.
Arvid sanoi:Mäkissä en käy. Keijon parjaama Tre:n Tammelan hese oli ihan ok paikka, sain vielä asukasalennuksenkin kun asuin siinä päällä. :D Tosin hain 9 kertaa kymmenestä kanasalaatin (kallista ruokaa alakerrasta, minäkö laiska?). Kanasalaatti nyt on jo aika vaikea ryssiä.
Burger King vie kyllä maun puolesta molempia 6-0, terveellisyys tosin on varmaan vielä syvemmältä (hyi helvetti niitä rasvaisia ranskalaisia). Crispy chicken on ihan ok ja naudanliha-hampurilaiset on ehkä 2-3 kertaa isompia kuin mäkissä. Näyttävät jopa joskus hieman mainoskuvissa esiintyviltä. Palvelu taas on ollut suorasta tragikoomista. Aina on sattunut tiskille joku maahanmuuttaja jolla on muppet shown Bertin kulmakarva(t). Englanniksi pitää tehdä tilaus 3 kertaa ja sittenkin se tulee väärin, ketsupin tilalla majoneesi ja kahvi unohtuu jos sitä ei pyydä uudestaan. Paras oli, kun yksi tiskin takana palvelemassa ollut latino-täti (100kg) suuttui jostain vuoropäällikölle (50kg 160cm mies) ja pisti sen itkemään kaikkien asiakkaiden nähden... Siinä ei enää kukaan paikalla ollut tiennyt miten päin seistä. No, mulla ei ainakaan seissyt sinä päivänä.
Relg sanoi:Kyllä hese vie mäkkiä aika 6-0 ainakin Kotkassa. Ja ne Hesen majoneesit vaan on niin hyviä, ai ai mega-ateriaa nami nami...
Iceman sanoi:Itse asun paikassa, jossa on naapurina (n. 50m) Scan-Burger, joten jos haluaa mässy-evästä, niin ei voi valittaa. Kerrosateriassa hamppari on selvästi isompi kuin Hesen vastaava ja isoin hamppari on kyllä todella iso. Ranskalaiset on tosi hyvät ja normaaliateriaan niitä tulee n. 3 kertaa enemmän mitä esim. Hesessä tai Mäkkärissä. Kohmelossa on kyl kiva kävellä 50m ja hakee eväät kotiin. Pysyy vielä lämpimänä ja kerkee melkein mainoskatkolla hakee :D
Hesen ja Mäkkärin eväitä tulee harvemmin enää syötyä.
Ai sun pitsaanko ei ole muka yksikään pitsanpaistaja heittänyt mällejä ja sitä kautta tartuttanut tippuria kurkkuusi?amf sanoi:Huikeita urbaanilegendoja. Jokaisella on vähintään joku tuttu jonka veljellä on ollu kananpää tai rotanhäntä tai ihmisenhammas jossain burgerissa tai salaatissa.
Haiskahtaa pahasti et ois
neutraali sanoi:kerran ostin auto carrolsista kerros hampparin ja ajoin sen kans kotiin, kotona huomasin että toinen pihvi puuttui kokonaan :curs:
kävin suhteellisen kuumana, ei muuta ku burgeri mukaan ja kaasu pohjassa ja pää punasena raivosta carrolsille takas, antoivat uuden vaikka burgerista oli jo puolet syöty. melkoista hommaa että kerros hampparista puuttuu toinen pihvi aika oleellinen osa kuitenkin kerros burgeria.
neutraali sanoi:kerran ostin auto carrolsista kerros hampparin ja ajoin sen kans kotiin, kotona huomasin että toinen pihvi puuttui kokonaan :curs:
kävin suhteellisen kuumana, ei muuta ku burgeri mukaan ja kaasu pohjassa ja pää punasena raivosta carrolsille takas, antoivat uuden vaikka burgerista oli jo puolet syöty. melkoista hommaa että kerros hampparista puuttuu toinen pihvi aika oleellinen osa kuitenkin kerros burgeria.