Hesburger perkele...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
BoundForGlory sanoi:
Olen muuten monesti pohtinut, voisikohan tuosta asiasta nostaa jonkinlaisen metakan. ------------
Jenkkilässä on tehty joku aika sitten oikeusjuttu hampurilaisen selkeästä pienuudesta verrattuna mainoksessa näkyvään. Eiku oliko se sittenkin englannissa? Luin vähän aikaa sitten tuosta jostain lehdestä.

Eikös nuo pihvit hampurilaispaikoissa esipaistettuja?

Kerran otin MacFeast hampurilaisen mäkkärissä autoluukulta. Ekassa haukussa maistui jotenkin oudolta. Katoin sisään ja se pihvi oli ihan punainen sisältä, törkin sitä ja se oli raaka. Hyi hitto ja heti valitamaan. Paikan johtaja katsoi sitä ja väitti ketsupiksi. Kehotin maistamaan, jos ei usko. No lupasivat uuden. Kesti ihan vitun kauan ja seuraavassa hampurilaisessa se pihvi oli poltettu. :curs: En jaksanu enää mennä valittamaan, taisin saada juoman kaupan päälle kuitenkin....

VelttoV sanoi:
Eikös nuo pihvit hampurilaispaikoissa esipaistettuja?

..
ainakin mitä itse olen nähnyt niin punertavia kiekkoja näyttävät olevan eli ihan raakaa tavaraa.

neutraali sanoi:
ainakin mitä itse olen nähnyt niin punertavia kiekkoja näyttävät olevan eli ihan raakaa tavaraa.

Joo suoraan pakastimesta grillille. Läts. Ja nopeesti purilaiseen seuraava pihvisatsi odottelee jo grilliin pääsyä :lol2:

mun mielestä hirveän söpöä

Täälläpäin on ainakin ollut ihan hyviä hampurilaisia, joskin olemattoman pieniä. Muutama vuosi taaksepäin tämä hese ei tosin saanut tehtyä tasan mitään oikein. Mäkkäristä en ole koskaan saanut huonoa ruokaa.

Mäkissä en käy. Keijon parjaama Tre:n Tammelan hese oli ihan ok paikka, sain vielä asukasalennuksenkin kun asuin siinä päällä. :D Tosin hain 9 kertaa kymmenestä kanasalaatin (kallista ruokaa alakerrasta, minäkö laiska?). Kanasalaatti nyt on jo aika vaikea ryssiä.

Burger King vie kyllä maun puolesta molempia 6-0, terveellisyys tosin on varmaan vielä syvemmältä (hyi helvetti niitä rasvaisia ranskalaisia). Crispy chicken on ihan ok ja naudanliha-hampurilaiset on ehkä 2-3 kertaa isompia kuin mäkissä. Näyttävät jopa joskus hieman mainoskuvissa esiintyviltä. Palvelu taas on ollut suorasta tragikoomista. Aina on sattunut tiskille joku maahanmuuttaja jolla on muppet shown Bertin kulmakarva(t). Englanniksi pitää tehdä tilaus 3 kertaa ja sittenkin se tulee väärin, ketsupin tilalla majoneesi ja kahvi unohtuu jos sitä ei pyydä uudestaan. Paras oli, kun yksi tiskin takana palvelemassa ollut latino-täti (100kg) suuttui jostain vuoropäällikölle (50kg 160cm mies) ja pisti sen itkemään kaikkien asiakkaiden nähden... Siinä ei enää kukaan paikalla ollut tiennyt miten päin seistä. No, mulla ei ainakaan seissyt sinä päivänä.

Ihan hauska seurata tätä triidiä, syystä että yksi työpaikoistani on kyseinen yritys. Niin paljon olisi kerrottavaa ja korjailtavaa tietoa mitä tässä on jo käyty läpi, mutta vaitiolovelvollisuus ei sitä salli. Timban juttuun en viitsi sen enempää puuttua jos se on käsitellyt jo kenttäpäällikön kanssa, toki jos et ole tyytyväinen kannattaa laittaa vaikka mailia samaiselle päällikölle. Olen aivan varma että sieltä jotain hyvitystä tulee niin kauan että olet tyytyväinen.

-over and out-

Kyllä hese vie mäkkiä aika 6-0 ainakin Kotkassa. Ja ne Hesen majoneesit vaan on niin hyviä, ai ai mega-ateriaa nami nami... :kuola:

Arvid sanoi:
Mäkissä en käy. Keijon parjaama Tre:n Tammelan hese oli ihan ok paikka, sain vielä asukasalennuksenkin kun asuin siinä päällä. :D Tosin hain 9 kertaa kymmenestä kanasalaatin (kallista ruokaa alakerrasta, minäkö laiska?). Kanasalaatti nyt on jo aika vaikea ryssiä.

Burger King vie kyllä maun puolesta molempia 6-0, terveellisyys tosin on varmaan vielä syvemmältä (hyi helvetti niitä rasvaisia ranskalaisia). Crispy chicken on ihan ok ja naudanliha-hampurilaiset on ehkä 2-3 kertaa isompia kuin mäkissä. Näyttävät jopa joskus hieman mainoskuvissa esiintyviltä. Palvelu taas on ollut suorasta tragikoomista. Aina on sattunut tiskille joku maahanmuuttaja jolla on muppet shown Bertin kulmakarva(t). Englanniksi pitää tehdä tilaus 3 kertaa ja sittenkin se tulee väärin, ketsupin tilalla majoneesi ja kahvi unohtuu jos sitä ei pyydä uudestaan. Paras oli, kun yksi tiskin takana palvelemassa ollut latino-täti (100kg) suuttui jostain vuoropäällikölle (50kg 160cm mies) ja pisti sen itkemään kaikkien asiakkaiden nähden... Siinä ei enää kukaan paikalla ollut tiennyt miten päin seistä. No, mulla ei ainakaan seissyt sinä päivänä.

Heh, joo, sama ongelma usein Burger Kingissä briteissä. Englanninkielisessä maassa joku vitun maahanmuuttaja joka ei puhu kieltä töissä asiakaspalvelussa.. HYVÄ!!!!!! Mulla menee usein hermot ja kävelen sitten vaan ulos tyyliin en oli halunnukkaan BK safkaa.
Kyllä muissa ketjuissa on parempaa väkeä töissä yleensä ottaen, missä tahansa BK:ssa näyttää olevan tosi paska palvelu. Ja vaikka tiedän että pihvit on flame grillattu, niin ei se nyt niin helevetin kauaa voi kestää yksi Whopperi kasata. Jos ne kysyy että juustolla vai ilman huudan "ILMAN!!!!!" koska sen yhden juustopalan lisäys varmaan kestäisi heiltä sellaisen minuutin verran. on se niin vaikeata...

Hungry Jack'sin double whopper oli kanssa loistava, mutta niin oli ravintoarvotkin eli n. 3500kJ. Ilmeisesti Burger Kingin tytärketju.

Relg sanoi:
Kyllä hese vie mäkkiä aika 6-0 ainakin Kotkassa. Ja ne Hesen majoneesit vaan on niin hyviä, ai ai mega-ateriaa nami nami... :kuola:

Allekirjoitan! Ne mega-ateriat vaan ovat kovin ilkeitä kun sellaisen syötyä tulee aivan vastustamaton himo ostaa ja syödä toinen samanlainen. :D

Iceman sanoi:
Itse asun paikassa, jossa on naapurina (n. 50m) Scan-Burger, joten jos haluaa mässy-evästä, niin ei voi valittaa. Kerrosateriassa hamppari on selvästi isompi kuin Hesen vastaava ja isoin hamppari on kyllä todella iso. Ranskalaiset on tosi hyvät ja normaaliateriaan niitä tulee n. 3 kertaa enemmän mitä esim. Hesessä tai Mäkkärissä. Kohmelossa on kyl kiva kävellä 50m ja hakee eväät kotiin. Pysyy vielä lämpimänä ja kerkee melkein mainoskatkolla hakee :D

Hesen ja Mäkkärin eväitä tulee harvemmin enää syötyä.

Suvelan scanburger kyllä rockaa :rock: . 150g kanamunal 5e ja siihen kaljaa päälle :kippis1: .

amf sanoi:
Huikeita urbaanilegendoja. Jokaisella on vähintään joku tuttu jonka veljellä on ollu kananpää tai rotanhäntä tai ihmisenhammas jossain burgerissa tai salaatissa.
Haiskahtaa pahasti et ois :anssi:
Ai sun pitsaanko ei ole muka yksikään pitsanpaistaja heittänyt mällejä ja sitä kautta tartuttanut tippuria kurkkuusi?

mul oli hesen kerroshampparissa niin saatanasti salaattii et kaikki pursu ulos ja naama mjoneesissa! ESSON safkat rulaahttp://www.pakkotoisto.com/vbulletin/newreply.php# :rock:

neutraali sanoi:
kerran ostin auto carrolsista kerros hampparin ja ajoin sen kans kotiin, kotona huomasin että toinen pihvi puuttui kokonaan :curs:
kävin suhteellisen kuumana, ei muuta ku burgeri mukaan ja kaasu pohjassa ja pää punasena raivosta carrolsille takas, antoivat uuden vaikka burgerista oli jo puolet syöty. melkoista hommaa että kerros hampparista puuttuu toinen pihvi:) aika oleellinen osa kuitenkin kerros burgeria.

Kun rupesin miettimään sun kokoista kaveria pää punaisena niin sääliksi kävi henkilökuntaa. Oikeasti mä ainakin kuolisin johonkin sydänhalvaukseen, kun 120 kg kaveri tulee hellredinä takaisin ja sanoo: UITTU! NYT MUN PIHVI TÄNNE TAI MÄ TEEN SEN ITSE , JA JAUHAN LIHAT SUN PERSEESTÄ!
Kyllä vähän taisi porukat olla shitit housuissa... :lol2:

Ps. Menikö repliikki edes sinne päin? ;)

neutraali sanoi:
kerran ostin auto carrolsista kerros hampparin ja ajoin sen kans kotiin, kotona huomasin että toinen pihvi puuttui kokonaan :curs:
kävin suhteellisen kuumana, ei muuta ku burgeri mukaan ja kaasu pohjassa ja pää punasena raivosta carrolsille takas, antoivat uuden vaikka burgerista oli jo puolet syöty. melkoista hommaa että kerros hampparista puuttuu toinen pihvi:) aika oleellinen osa kuitenkin kerros burgeria.

No voi video. Jätkä ei ainakaan pienistä ressaa... Mä en olis kyllä vaivautunut lähteä enää takaisin yhen pikkupihvin takia, vaikka vi***taiskin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom