Hesburger perkele...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Nelisen vuotta sitten tuli käytyä usein Hesburgerissa koska se sijaitsi työpaikkamme vieressä. Ruoat oli pääsääntöisesti ihan ok mutta hampurilaiset eivät mielestäni puoliksikaan niin hyviä kuin kilpailijoilla, koin ne märiksi ja vetisiksi ja ehkä jossakin suhteessa mauttomiksi. Ne olivat usein kylmähköjä ja salaatit olivat aikamoisia pettymyksiä. Ranskalaiset ihan ok mutta usein nahistuneita koska tuntui että ne seisovat ikuisuuden odottamassa syöjäänsä.

Yhden kerran sain jonkun verisen rustoyllärin kanahampurilaisen pihvistä ja melkein oksensin pöytään. Kaoin siinä hetken aikaa yrjöä pidätellen ja menin HETI valittamaan. Tarjosivat uutta tilalle mutta sain niin pahat traumat etten pystynyt heti syömään joten en saanut mitään korvausta. Sen jälkeenkään en koskaan ole syönyt siellä kanahampurilaista sillä iljetys on niin kova :urjo:

Itse vannon Mäkin nimeen, koskaan en ole pettynyt sieltä saamiini safkiin tai palveluun. Kerran vuosia sitten eksän kanssa Drive-Inistä El Maco-ateriaa tilatessa oli unohtunut se sekoituspussi ja mauste ranskalaisille jotka siihen systeemiin kuuluvat, tämän huomasimme vasta kotona. Soitin mäkkiin, sain puhelimessa heti pahoittelut ja vinkin säilyttää kuitti ja tulla käymään heti kun ehdin. Parin päivän päästä mentiin sitten uudelleen kuitin kanssa ja siellä heti tiedettiin mistä kyse vaikka oli eri työntekijät. Anteeksipyynnöksi saimme molemmat haluamamme ateriat plussana ja jälkiruoat kaupan päälle. Reilu peli. :thumbs:

Jesuiitta sanoi:
Näihin ranskalais ja hampurilais juttuihin en voi ottaa kantaa kun en ole tähän ikään mennessä syönyt yhtään hampurilaista ja ransujakin vaan muutaman kerran pikaruokalassa.

Tähän pakko kommentoida, OHO :eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis oon mä ransuja kotona syönyt useempaan otteeseen ja sitten oikeessa ravintolassa mutta hampurilaista en ole syönyt IKINÄ enkä myöskään pizzaa. Muuten varmaan tulis syötyä mutta kun niissä on juustoa... :urjo:

Jesuiitta sanoi:
Siis oon mä ransuja kotona syönyt useempaan otteeseen ja sitten oikeessa ravintolassa mutta hampurilaista en ole syönyt IKINÄ enkä myöskään pizzaa. Muuten varmaan tulis syötyä mutta kun niissä on juustoa... :urjo:

Kaikissa hampurilaisissa ei ole juustoa :) Ja niissäkin missä on niin sen saa pyytämällä pois. Pizza tosin voi olla vähän vaikeempi juttu ilman juustoa kun ei pysyis täytteet siinä päällä, mutta jees, nyt ymmärrän ainakin vähän paremmin miten olet voinut välttyä :D

Mulla on vaan hyviä kokemuksia hesestä, joskus on saattanu vilposet ranskalaiset tulla, mutta hälläväliä. Hampurilaiset on herkkua, kun on majoneesia kunnolla :) , mutta perkeleen kallista on ellei ole kuponkeja. Mäkissä kävisin, mutta lähin on kaukana.

alwhifi sanoi:
mutta perkeleen kallista on ellei ole kuponkeja. Mäkissä kävisin, mutta lähin on kaukana.

Joo. Hese on aika kallis Mäkkiin verrattuna. Täällä Hese on ihan keskustassa mutta molemmat Mäkit kauempana keskustan ulkopuolella, tulee tuonkin takia harvemmin käytyä. [Joka varmaan on ihan hyvä vaan...]

Jesuiitta sanoi:

Kyllä pitsaa saa ilman juustoakin, yksi hommani on rosso expressissä pitsan vääntäjänä. Niitä juustottomia pitsojakin menee silloin tällöin. Mutta eihän niitä ole pakko syödä jos ei halua :). Tiedoksi vaan.

Kerran tuli Mäkissä mulle kanahampurilaisessa semmonen mehevä kananluu, rutis miehekkäästi hampaissa kun purasi. Ei oo paljon enää jenkkipellen pyöräyttämät rasvasatsit houkutellut, eikä oikeen kenenkään muunkaan. Olen kiitollinen McDonaldsille diettieni onnistumisista. :P

C2H5OH sanoi:
Kerran tuli Mäkissä mulle kanahampurilaisessa semmonen mehevä kananluu, rutis miehekkäästi hampaissa kun purasi. Ei oo paljon enää jenkkipellen pyöräyttämät rasvasatsit houkutellut, eikä oikeen kenenkään muunkaan. Olen kiitollinen McDonaldsille diettieni onnistumisista. :P

Oletko nähnyt "Supersize me"-leffan? Siinä kuvataan aika tylysti tuo Mäccärin kanapihvin tuottaminen.

en edes tiedä miksi aina pitää mennä ottamaan purilainen pikaruoaksi. Tänäaamuna kankkuseen sopi meikäläisille sekunnissa toimitettu shwarma (sp?) joka oli halpa ja mättöä riitti niin paljon ettei kukaan jaksanut loppuun asti kauhoa suuhun. Hamppari olisi maksanut sellaiset pari kertaa enemmän ja olisi loppunut kesken.

Jesuiitta sanoi:
Itteasiassa pizza ilman juustoa on aika hyvää, kunhan valkkaa sopivat täytteet. Ei mielestäni mitään vikaa juustottomassa pizzassa ja kyllä ne täytteetkin pysyy siinä ihan mukavasti päällä.

Lopetin Hesburgereissa syömisen noin vuosi sitten kokonaan. Otin Pasilan asemalta kerrosaterian mukaan junaan ja ajattelin, että näillä eväillä kestän nyt sitten hyvin iltaan asti ja paskat! Ranskalaiset olivat niitä mukavia kumisia hesen ranskalaisia ja hampurilaiselleni oli puolentoista metrin päästä näytetty parilaa. Pihvit siis aivan jäässä..

No en päässyt heti reklamoimaan asiasta niin ajattelin, että maanantaina laitan postia sitten asiasta. Maanantaina sitten laitoin pitkän postin asiasta tarkkoine kellonaikoineen yms. Vastaus tuli puolentoista viikon päästä ja oli tyyliä "palautteenne on vastaanotettu ja asiasta on keskusteltu kyseisenä aikana vuorossa olleiden kanssa". Jep, aivan vitun varmasti! Ja enpä saanut edes sitä 6 euron lahjakorttia, minkä jälkeen olisin varmasti vielä syönytkin hesessä. Nyt en siis ole syönyt yli vuoteen hesessä ja haukkunut kaikille kyseistä yhtiötä. 6 euron lahjakortilla minut olisivat pitäneet asiakkaanaan ja varmasti en olisi mustamaalannut jokaisen tilaisuuden tultua yhtiötä. Joku markkinointiguruhan on sanonut suurinpiirtein niin, että ihminen kertoo hyvästä palvelusta keskimäärin 5 ihmiselle, huonosta 15.. Tämä kannattaisi monessa paikassa muistaa..

S. Hammer sanoi:
Ja enpä saanut edes sitä 6 euron lahjakorttia, minkä jälkeen olisin varmasti vielä syönytkin hesessä. Nyt en siis ole syönyt yli vuoteen hesessä ja haukkunut kaikille kyseistä yhtiötä. 6 euron lahjakortilla minut olisivat pitäneet asiakkaanaan ja varmasti en olisi mustamaalannut jokaisen tilaisuuden tultua yhtiötä. Joku markkinointiguruhan on sanonut suurinpiirtein niin, että ihminen kertoo hyvästä palvelusta keskimäärin 5 ihmiselle, huonosta 15.. Tämä kannattaisi monessa paikassa muistaa..

Minä sain 12 euron paskoista safkoita 6 euron lahjakortin, joten ei paljon lämmittänyt. Ja tarkat ajat sun muut oli minullakin.

Ja taisin sitten kertoa tästä huonosta palvelusta 15.000 ihmiselle. :evil:

Viime viikolla tuli Hesestä otettua Hot & Sweet Kanatortilla ja voi että oli hyvää :kuola: Siis aivan uskomattoman hyvää!

Aika harvoin tulee syötyä roskaruokaa, mutta jos syödään niin Hesessä ja Kanahampurilainen aina.

Cthulhu sanoi:
Perkele, Snackyn Kyttä (Police Special Burger) oli ihmiskunnan historian hienoin hampurilainen. Kaksi sellaista ja litra maitoa..aah..

En ole Herttoniemessä sellaista nähnyt ja aikoinaan Carrols (?) osti koko ketjun ja muutti kaikki Snackyt Rolsseiksi.
Antaisin vaikka jonkun pakkotoistolaisen toisen kiveksen, jos saisin vielä maistaa kyttäspesiaalia.

Edit huomasin, että joku on jo vastannut orsillalle ja kysyisin, että onko kukaan nähnyt tuolla Hampuris-ketjulla Maailman Parasta Hampurilaista?

Hampuriksen kotisivuilta löytyy menu ja kyllä, siellä on myös kyttä! :kuola: :kuola: Viimeistään kesälomalla täytyy kruisailla maistelemaan :kuola: :kuola:

Jonny sanoi:
Viime viikolla tuli Hesestä otettua Hot & Sweet Kanatortilla ja voi että oli hyvää :kuola: Siis aivan uskomattoman hyvää!

Tuo on kyllä eräs huonoimpia pikaruokaloiden tuotteita mitä on edes olemassa. Hyi SAATANA. En syönyt loppuun asti.

Pyranha sanoi:
Niin, olin kavereiden kanssa Tukholman jossain keskustan isossa mäkissä ja eräs kavreistani tuli hiukan meidän jälkeen sinne. Tilasi aterian, maksoi ja jäi tiskille odottamaan. No odotti ja odotti eikä mitään tullut kunnes kysyi annoksestaan, eikä meinannut muija millään muistaa tilausta saatika että olisi maksanut jo!

täähän ei aiheeseen enää liity, mutta juurikin tukholmassa ollessa 3 kaveriani istahti kahvilan terassille ja tilasi kahvit 3 kertaa. 45 minuutin odottamisen jälkeen tajusivat lähteä kun ei kerran kahveja suostuttu tuomaan.

tässä, kuten tuossa pyranhan kertomassa, on siis kyse "ruotsalaisesta vittuilusta".

Ite suosin pikasyödessäni Heseä, ja nimenomaan Drive-Iniä.
Vakiosetti(aina):

Kanahampurilainen(kupongilla)
Juustohampurilainen(kupongilla)
Vesi

Ei ole ihan älyttömän kallis ja maistuukin ihan perusmössölle, ruuastahan ei voi puhua.
Macissa en syö ihan periaatteesta. Carrolssissa vois joskus kokeilla, Tampereella kun taitaa sellainen vielä olla, vai onkohan se Rolls? Hervannassa. Noh, jompsin kumpsin.

Olen muuten kuullut hurjia juttuja tuon McDonaldsin henkilöstöpolitiikasta. Lafkaa johdetaan ihan oikeasti kuin keskitysleiriä. Koskaan ei saa seisahtaa töissä, vaan täytyy jatkuvasti pyyhkiä pöytiä, lattioita tms. Muille työntekijöille saa puhua vain kun kävelee. Samoin, McDonaldsin koulutusesitteissä esiintyy sana:

"Operatiivinen"

jota ei esiinny edes viranomaiskäytössä usein. :confused:

Ite olen alkanut suosimaan enemmän noita SubWayta, samanhintaista, ellei peräti halvempaa kuin hampparipaikoissa ja leipä on taatusti paremman makuista ja vähärasvaisempaa kuin hampurilaiset, varsinkin hesen.

Peppe Halti sanoi:
Johtuukohan osittain siitä, että nämä bättre folk englantilaiset ei voisi kuvitellakaan burger kingissä työskentelevänsä, joten kaikki on jotain maahanmuuttajia. Manchesterissä meillä on englantilaisiakin burger kingissä töissä. Siis ihan töissä eikä vuoropäälliköinä.

Lystikästä sinällään, mutta ei täällä saksassakaan BK:ssa tunnu oikein tulevan tilaamisesta koskaan mitään. Aina on kielen kanssa vaikeuksia. Ja bk:ta on tullut harrastettua jo ainakin Kölnissä, Munchenissä, Frankfurtissa ja Stuttgartissa. Joka kerta samat kokemukset (ja välillä tilaajana olleet syntyperäiset saksalaisetkin on kiroilleet palvelua...)

Mutta Burker King on asiaa. Ei paljon Mäcciä ja Heseä ole tehnyt mieli, kun niiden mättöihin on päässyt tutustumaan. Toisaalta syksyllä voikin suomessa sujuvasti laihtua, kun ei pääse enää illalla Whopperille...

lepex sanoi:
Olen muuten kuullut hurjia juttuja tuon McDonaldsin henkilöstöpolitiikasta. Lafkaa johdetaan ihan oikeasti kuin keskitysleiriä. Koskaan ei saa seisahtaa töissä, vaan täytyy jatkuvasti pyyhkiä pöytiä, lattioita tms. Muille työntekijöille saa puhua vain kun kävelee. .

Ihmetyttää näin monen vuoden mäkkiläisenä miten voi olla vääriä käsityksiä ko. hommasta ihmisillä. Ite oon ollu kohta viis vuotta mäkissä opiskelujen ohella enkä koskaan, ikuna ole tuollaisista säännöistä kuullut enkä omalla tai muiden työkamujen kohdalla nähnyt käytettävän. Päinvastoin, ilmapiiri työpaikallamme on mitä mainioin eikä mtn "keskitysleirimeininkiä" harrasteta päälliköiden tms. toimesta. Meille tuli yks uusi työntekijä kk sitten hesestä ja oli ihmeissään, kun me otimme hänet niin hyvin työyhteisöön mukaan, kaikki kyselivät kuulumisia ja juttelivat, hesellä (ainakin siinä hesessä) oli ollu tosi huono ilmapiiri työntekijöiden kesken. Ja meillä sai heti täydet tunnit ja sunnuntaivuoroja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom