Hesburger perkele...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Svendis sanoi:
Piti vielä tulla jauhamaan...

itselläni oli vastaava tilanne jonkin aikaa sitten, tilasimme ateriat ja saimme odotella niitä helvetin kauan. Ensin ajattelin, että hyvä vaan kun kestää niin varmasti saamme tuoretta tavaraa pöytään. Paskanmarjat mitään tuoretta saatu, kylmännihkeät lapaset joita hampurilaisiksikin kutsutaan ja ranskalaiset olivat suoraan kuin jostain erektiohäiriö-mainoksesta.
No joka tapauksessa menin sitten neuvottelemaan myyjän kanssa henkeviä sattuneesta syystä ja pyysin saada jutella vuoropäällikön kanssa. Hän sitten tuli siihen keskustelemaan "henkeviä" eli toisin sanoen soitti suutaan ja tuhahteli kun valitin ruoan laadusta. Jonkun aikaa paskaa kuunneltuani kysyin kohteliaasti vuoropäälliköltä mihin voin muotoilla valituksen. Vastaus kuului: "Mieti sitä". No minä mietin ja samalla muistin että samassa harrastelätkäjoukkueessa pelaa yksi Hesburgerin suurimmista pampuista, itse Heikki Salmelan (?) "oikea käsi". Kerroin sitten hänelle kuinka hyvää palvelua olin saanut kyseisessä ravintolassa ja hän otti asiakseen vähän "neuvotella" vuoropäällikön kanssa.
Parin viikon päästä pelissä tämä päällikkö kertoi ottaneensa VP:n puhutteluun (tai siis delegoi sen eteenpäin) ja puhuttelun pitänyt henkilö antoi hänelle kirjallisen varoituksen.

Kivuista ja säryistä sain muutaman hesen lahjakortin :)

Tässä on oiva tarina kuinka Hesen päälliköiden kuuluukin toimia kun joutuvat vapaa-ajallaan kuulemaan valituksia työpaikastaan. Kuunnellaan sitä ruikuttajaa ja annetaan ymmärtää, että asia viedään eteen päin. Jos ruikuttajaa hiukan itkettää niin annetaan nenuliinua ja olkapäätä tueksi. Lopuksi kerrotaan kuinka asiakaspalaute varmasti meni perille ja asia on hoidettu "kuntoon". Ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Jos minä olisin jonkun paikan oikea tai vasen käsi niin luottaisin kyllä työntekijöihini ja pyyhkisin yksittäisellä palautteella nurkan takana persettäni. Ilmaislippuja antaisin sen pari kappaletta, jotta asiakkaalla ja sen perheellä olisi kerrankin iloinen joulu tahi juhannus. (Kukaan ei joutunut maksamaan mitään lahjoista.)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Orgasmatron sanoi:
Tässä on oiva tarina kuinka Hesen päälliköiden kuuluukin toimia kun joutuvat vapaa-ajallaan kuulemaan valituksia työpaikastaan. Kuunnellaan sitä ruikuttajaa ja annetaan ymmärtää, että asia viedään eteen päin. Jos ruikuttajaa hiukan itkettää niin annetaan nenuliinua ja olkapäätä tueksi. Lopuksi kerrotaan kuinka asiakaspalaute varmasti meni perille ja asia on hoidettu "kuntoon". Ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Jos minä olisin jonkun paikan oikea tai vasen käsi niin luottaisin kyllä työntekijöihini ja pyyhkisin yksittäisellä palautteella nurkan takana persettäni. Ilmaislippuja antaisin sen pari kappaletta, jotta asiakkaalla ja sen perheellä olisi kerrankin iloinen joulu tahi juhannus. (Kukaan ei joutunut maksamaan mitään lahjoista.)

Aivan, ja palvelu huonontuisi vaan entisestään. Yhdessäkään hesessä ei saa palvelua, lämmintä ruokaa tai mitään muutakaan. Ainoastaan kurkkumajoneesi siellä on hyvää.

Onneksi yleensä laiskat ja epäystävälliset työntekijät lopulta huomataan, jolloin potku persaukselle iskee. Esimiehet ei sellasia katsele kovin pitkään.

Itselläni hyvät Hesekokemukset. Puoliksi jäähtyneitä ranskalaisia saa jokaisesta hampurilaisbaariketjuista. Mäkin majoneesi on mielestäni liian etikkaista...muuten ok safkat. Hesen kebab on jo legenda ja ystävä vuosien takaa. Makuasioitahan nämä tietysti ovat.

Kaikki jotka on käyny järvenpään hesburgerissa varmaan omaavat lähes pelkästään positiivisia kokemuksia, tosin ei koske prisman heseä. Kumma juttu miten kaikki muut hesburgerit ovat niin surkeita, itsekkin tämän todennut.

Suositut

Back
Ylös Bottom