Hesburger perkele...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Timba79 sanoi:
Soitin tästä sitten Hesen jollakin päällikölle ja se kovasti kiitteli kun asiasta ilmoitin ja että kyseisestä ravintelista on ennenkin valiteltu. No se sitten kyseli että olisko kuitenkin lahajakortille käyttöä ja sanoin että pistä tuleen. Tänään tuli lahjakortti ja oli sitten kaikki 6 euroa.

Veikkaan, että hesen päällikko nakkasi paskat kun soitit ja valitit, että purilainen oli kylmä ja salaatissa liian vähän kanaa. Eikohan niillä ole noita 6 euron lahjalärpäkkeitä vino pino, joita lähetellä kaikille jotka viitsii numerot luuriin vääntää...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Söin just hesellä, oli helvetin hyvä kanahamppari. Ranskikset oli ok, en yleensä syö ranskiksia mutta nyt otin kuponki-setin. Hampurilaisen välissä oli sopivasti majoneesia, oli kurkkua, oli sippee. Pussi oli ok, siel oli kedaa, oli paperii, ja juomas oli sopivasti jäitä (lightti kokis), ja oli pilli ja sillee. Kaikki ok. Timba sai 12 minsan puhelulla (about 0.069 centtii minsa) 6 euroo, mitä aattelit että saisit? eiks se aika hyvin oo kuitenkin.. Ette varmaan jättäny niitä ruokia syömättä hä?

Syökää perkele museovirastossa jos ei hesukka kelpaa.

Joo ja mulla on huonoja kokemuksia esimerkiksi Omosta, nimittäin kerran ei ollu pakkauksessa sitä muovista annoskauhaa vaikka kyljes luki. Sitten kerran tyttöystäväni osti jotain hiusväriä (garnier) ja siitä puuttukin se joku hoitoaine. Sitten oli aika perseestä kerran kun mentiin mäkkiin ja hampurilaiset oli aivan kylmiä (otettiin mukaan). Kotipitsasta sain kerran purkkapakkauksen missä ei ollut kuin yksi purkka vaika olisi pitänyt olla kaksi. Ai niin ja kerran Ehrmannin rahkapurkki oli homees kun sen avasin, saatana sentään. Vittu että yhtiöt kyykyttää.

Tossa noin vuosi sitten Hesellä oli myynnissä Salsapurilainen ja semmosta sitten ostamaan. Tiskillä pyysin Salsa-ateriaa, kassa kiitti, kääntyi ja huusi keittiön puolelle: "yks silsa!" :urjo: :wall: Siinä vaiheessa alkoi Hesellä käynti hiipumaan ja nyt on jo loppunut, kun huomasin, että Mäkkäriltä saa parempia purilaisia ja parempaa palvelua, toivotetaan hyvät ruokahalut, illat tahi viikonloput.

Integrandi sanoi:
Veikkaan, että hesen päällikko nakkasi paskat kun soitit ja valitit, että purilainen oli kylmä ja salaatissa liian vähän kanaa. Eikohan niillä ole noita 6 euron lahjalärpäkkeitä vino pino, joita lähetellä kaikille jotka viitsii numerot luuriin vääntää...

Samanlainen olo tästä nyt itellekin jäi.

Ja syön todellakin tästä lähtien hampurilaiseni muualla, se on 100% varma juttu.

Pari kertaa olen käynyt mäkkärissä ja täytyy sanoa että joka kerta on saanut hyvää ja nopeaa palvelua. Hesen hampurilaisia olen syönyt vain kerran: pitkä odotus, puoliksi haalea pihvi, juusto vain osittain sulanut. Samalla hinnalla olisi saanut mäkkäristä kaksi hampurilaista.

tempe sanoi:
Joo ja mulla on huonoja kokemuksia esimerkiksi Omosta, nimittäin kerran ei ollu pakkauksessa sitä muovista annoskauhaa vaikka kyljes luki. Sitten kerran tyttöystäväni osti jotain hiusväriä (garnier) ja siitä puuttukin se joku hoitoaine. Sitten oli aika perseestä kerran kun mentiin mäkkiin ja hampurilaiset oli aivan kylmiä (otettiin mukaan). Kotipitsasta sain kerran purkkapakkauksen missä ei ollut kuin yksi purkka vaika olisi pitänyt olla kaksi. Ai niin ja kerran Ehrmannin rahkapurkki oli homees kun sen avasin, saatana sentään. Vittu että yhtiöt kyykyttää.

Rahkapurkki homeessa! Itse säästän aina kauppakuitin jos mulla kävisi joskus tuollainen säkä. Aijon kiristää kauppiasta vuotamalla asian julkisuuteen jos korvaukseksi ei tule muuta kuin lava rahkaa. Toinen skenaario on se että heittää puolet niistä rahkoista roskiin ja raahautuu sairaalaan valittaen ruokamyrkyrkytystä. Kuitti, homoinen rahkapurkki ja ruokamyrkytystys, siinä vaiheessa kyykytetään jotain muuta kuin asiakasta.

Oma korsi kekoon. Kerran taannoin kävin drive-in puolelta tilailemas safkoja ja homma alko about ok. Nainen, joka otti tilauksen vastaan oli tosin selkeesti keltanokka, mutta oma vahva rutiini ja päättäväisyys hoitaa se tilaus nopeasti pelasti tilanteen tässä vaiheessa. No ok sit ajoin jonoon, jossa oli 3-4 autoa edellä. Meni sellaset 20min et YHTÄÄN autoa ei ollut "käsitelty" jonossa. Pikkasen siin oli jo hermo pinnassa ja edessä toisena olevassa autossa vanhempi mies karjahteli myös sen kuulosena, et en ollut ainoa tilanteeseen tuskastunut.

No tarinassa ei ole sinänsä mitään hauskaa tai huipennusta, joten menen asiaan. Jossain vaiheessa alko jono eteneen about 10min per auto tahtiin. +- tunti siis meni siinä odotellessa ja kuulin sitten tiskiltä ruokia (lopulta) saadessani, et oli joutuneet vaihtaan sen vuoron ihmiset ku oli ollut ongelmia. Mitään pahoitteluita ei tullut, eikä myöskään alennusta tai jotai kuponkeja. Jumalauta tunti drive-in jonossa ja nothing! Nii ja ranskikset o aina perseestä hesessä, nahkeita kurppia. :david: ja :arvi: tais olla vuorossa....huh!

Tuntuu jotenkin siltä, kun näitä juttuja lukee, että alkaa Heset ja muut ottamaan jo vähän turhankin itsestäänselvyytenä että asiakkaita riittää. Hinnat on niin sikamaiset, että pitäisi jo edes kunnon safkat ja palvelut saada. :curs:

Timba79 sanoi:
Tuntuu jotenkin siltä, kun näitä juttuja lukee, että alkaa Heset ja muut ottamaan jo vähän turhankin itsestäänselvyytenä että asiakkaita riittää. Hinnat on niin sikamaiset, että pitäisi jo edes kunnon safkat ja palvelut saada. :curs:

Se on kyl totta että hesellä maksaa normihintaset (ei kupongit tai kamppanjat) niin hitosti että sillä samalla rahalla syö esim Turussa hyvät kinukki setit. Ja protskuakin saa enemmän siinä vaihtoehdos.

SEAGRAM sanoi:
Aijon kiristää kauppiasta vuotamalla asian julkisuuteen jos korvaukseksi ei tule muuta kuin lava rahkaa.
Hahah, ihan kuin se olisi kauppiaan vika, jos Ehrmann-erä on homeessa.

Harvoin tulee mitään syötyä pikaruokaloissa, hesestä oon aina ottanut kanasalaatin ja se on ollu ihan jees. Mutta hinnat on karanneet kyllä ihan "järjettömiksi". Esim. jossain tasokkaassa kebab-putkassa saa isomman annoksen ja huomattavasti paremman palvelun halvemmalla, no ihmekös tuo kun nämän hästburger ja mäkki on sellasia syö ruokas ja suksi vittuun paikkoja.

Näihin ranskalais ja hampurilais juttuihin en voi ottaa kantaa kun en ole tähän ikään mennessä syönyt yhtään hampurilaista ja ransujakin vaan muutaman kerran pikaruokalassa.

Saan varmasti kuulla tästäkin kunniani, mutta laitanpa kuitenkin. :evil:

Olen aina ihmetellyt, että mihin hittoon perustuu se, että sun pitää vielä ne "astiatkin" siivota pöydästä pois syönnin jälkeen? Ja jos Hese kerran pitää itseään jonkinlaisena ravintalana, niin eikös ravintolassa yleensäkin työntekijät hae ne lautaset pois pöydästä?

Jos safkojen hinnat on tota luokkaa, niin en todellakaan ymmärrä että asiakkaan pitää vielä siivotakkin siellä. Ihme kun ei tartte pöytiäkin pyyhkiä lähtiessään. :D

Timba79 sanoi:

Olen aina ihmetellyt, että mihin hittoon perustuu se, että sun pitää vielä ne "astiatkin" siivota pöydästä pois syönnin jälkeen? Ja jos Hese kerran pitää itseään jonkinlaisena ravintalana, niin eikös ravintolassa yleensäkin työntekijät hae ne lautaset pois pöydästä?
Onhan se noinkin.. Itse en ole koskaan kokenut tota ongelmaksi koska olen maailmalla reissatessani oppinut sikäläisiltä tavan, että esim. pubissa viedään tyhjä kaljatuoppi tiskille uutta hakiessa/pois lähtiessä. Jätetään pöytä ikäänkuin valmiiksi seuraavalle tulijalle.

Tohon liittyen oikein vitutti mennä kaffelle alkuviikosta paikkaan jossa oli kaksi vapaata pöytää, molemmissa laseja yms. paskaa jätettynä pöydälle. Siinä sitten hätäseen piti tehdä tilaa toiselle pöydälle, että päästiin kaffettelemaan (joo, kyllähän raflankin kuuluisi näistä huolehtia, mutta ymmärtänette pointin).

Peppe Halti sanoi:
Ainakin täällä Manchesterissä keskustan burger kingissä jengi puhuu ihan siedettävää englantia. Etelässä keskimäärin huonompi kielen taso, etenkin lontoossa, joka ei edes englantia ole oikeastaan.

Aha no ehkä sitten siellä, itse Kentin alueella (pitäisi muka olla jotenkin, en tiedä, bättre folk(?) siellä) ei ne vaan Englantia osaa sanaakaan ja palvelu on kyllä niin vitusta että voi mennä siellä käymään vaan kun on rautaisat hermot ja joku tunti ylimääräistä aikaa käydä "pika" ruoalla. Joutuu kuitenkin vääntämään rautalangasta.

Proteos sanoi:
Onhan se noinkin.. Itse en ole koskaan kokenut tota ongelmaksi koska olen maailmalla reissatessani oppinut sikäläisiltä tavan, että esim. pubissa viedään tyhjä kaljatuoppi tiskille uutta hakiessa/pois lähtiessä. Jätetään pöytä ikäänkuin valmiiksi seuraavalle tulijalle.

Tohon liittyen oikein vitutti mennä kaffelle alkuviikosta paikkaan jossa oli kaksi vapaata pöytää, molemmissa laseja yms. paskaa jätettynä pöydälle. Siinä sitten hätäseen piti tehdä tilaa toiselle pöydälle, että päästiin kaffettelemaan (joo, kyllähän raflankin kuuluisi näistä huolehtia, mutta ymmärtänette pointin).

Vien toki minäkin astiani pois, paitti edellisellä hesereissulla, vitutti niin paljon että jätin koko paskan siihen.

Mutta ymmärrään että nämä kuuluu pikaruokapaikkoihin, siis että astiat viedään itse pois. Mutta jos kerran hese ei tällainen enää ole (tästä ketjusta sain sellaisen kuvan) niin eikai tämäkään sitten enää päde?

:david: -tason pohdintaa varmaan, mutta pitää noihin hintoihin jo edes jotai palveluakin vaatia.

Timba79 sanoi:

Jos safkojen hinnat on tota luokkaa, niin en todellakaan ymmärrä että asiakkaan pitää vielä siivotakkin siellä. Ihme kun ei tartte pöytiäkin pyyhkiä lähtiessään. :D

Hyvä pointsi! En ravintelissa ole koskaan jälkiäni siivonnut.
Mutta muistan oman Carrols-urani (:D ) aikana, että pidin siitä huimasti kun joku ei vienyt roskiansa jätebokseihin. Sittenhän mulla oli hyvä syy jättää kassa toisten hoiviin ja mennä itse siivoilemaan salia. Paljon hauskempaa se oli kun hintojen naputtelu koneelle ja kuumien ranskisten kanssa leikkiminen.

Se oli muuten huomattavaa, miten usein tiesi jo asiakkaan kävellessä kassalle, että mitä hän tulee tilaamaan. Pystyi jo naputtelemaan safkat valmiiksi koneelle ennenkun asiakas oli mitään sanonut. Jotenkin jos tyyppi oli vähänkin urheilullisen näkönen niin aina hän tilasi kanahampurilaisen. Heh. vähänkin nysvän näkönen tyyppi niin tulee mansikka sundae. Sitten oli katkarapusalaatti kansa :D

Naene sanoi:
Se oli muuten huomattavaa, miten usein tiesi jo asiakkaan kävellessä kassalle, että mitä hän tulee tilaamaan. Pystyi jo naputtelemaan safkat valmiiksi koneelle ennenkun asiakas oli mitään sanonut. Jotenkin jos tyyppi oli vähänkin urheilullisen näkönen niin aina hän tilasi kanahampurilaisen. Heh. vähänkin nysvän näkönen tyyppi niin tulee mansikka sundae. Sitten oli katkarapusalaatti kansa :D
:lol2: Ei perkele...

Joo, kyllä mä sen tiedän että naiset huomioi (tiedostamattaankin) paljon enemmän asioita kuin miehet, mutta toi on jo aika friikkiä. Täytyy koittaa ottaa katkarapusalaatti-ilme seuraavan kerran kun menee pikaruokalaan ja tilatakin mega-ateria.

Proteos sanoi:
:lol2: Ei perkele...

Joo, kyllä mä sen tiedän että naiset huomioi (tiedostamattaankin) paljon enemmän asioita kuin miehet, mutta toi on jo aika friikkiä. Täytyy koittaa ottaa katkarapusalaatti-ilme seuraavan kerran kun menee pikaruokalaan ja tilatakin mega-ateria.

HAHAH!!! Yritäs huijata. Kato kääntyykö myyjä selin, napsauttaa sormiaan ja toteaa "damn! Asiakas 1, minä 0." :lol2:

Itselläni tulee aika usein käytyä ruotsin puolella, ja olen siellä viimeaikoina jo muutamaan kertaan yllättänyt poikkeamaalla omista tottumuksistani käymällä Burger Kingissä syömässä, ja ai helkkari kun on ollut hyvät hampurilaiset siellä!!!! Noita Burger Kingejä ei taida suomesta löytyä? :itku:

Suosittelen koittamaan, siellä esimerkiksi XXL Meal on JEES! :rock:
Ite otan tavallisesti: yksi XXL meal, + yksi XXL hamppa päälle....aaaaahhh :hyper:

AIVAN eriluokkaa hampat kuin muissa pikaruokaketjuissa.

Naene sanoi:
Aha no ehkä sitten siellä, itse Kentin alueella (pitäisi muka olla jotenkin, en tiedä, bättre folk(?) siellä) ei ne vaan Englantia osaa sanaakaan ja palvelu on kyllä niin vitusta että voi mennä siellä käymään vaan kun on rautaisat hermot ja joku tunti ylimääräistä aikaa käydä "pika" ruoalla. Joutuu kuitenkin vääntämään rautalangasta.

Johtuukohan osittain siitä, että nämä bättre folk englantilaiset ei voisi kuvitellakaan burger kingissä työskentelevänsä, joten kaikki on jotain maahanmuuttajia. Manchesterissä meillä on englantilaisiakin burger kingissä töissä. Siis ihan töissä eikä vuoropäälliköinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom