Hesburger perkele...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Powerhousu sanoi:
Tulitko miettineeksi näitä kaupan valmisaterioita? Kannessa on hieno kuva jossa lukee nakit ja muusi, mutta sisältö näyttää mämmiltä ja maistuu maksalaatikolta.

En, koska en käytä eineksiä. Pyrin ostamaan vain tuotteita jotka a) joiden laadusta olen varma b) ovat pakattu läpinäkyvästi :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oltiin reilu vuosi sitten kavereiden kanssa Tukholman mäkissä syömässä. Kaverin tilaus kesti kohtuu kauan ja se sai sitten hyvitykseksi tavallisen hampurilaisen. Ei sitä tietty voi olettaakaan mitään kovin kummoista mutta oli siinä porukalla ihmettelemistä kun katottiin purilaista. Liitteenä kuva...

Liitteet

• P2140065.jpg
    P2140065.jpg
    93,9 KB · Katsottu: 3 051
En tiiä onko joku maininnut asiasta jo, MUTTA, ottaa kyllä päähän ne hampurilaiset joujou-donalds ja hese etenkin, siis ne hampurilaiset, ainakun saa paketin käteen miettii jo että millanenkohan kinder yllätys tälläkertaa, usein tulee näitä kokoa-itse-hampurilainen/tee-se-itse yllätyksiä, sitten niitä pihvejä heittelee uudestaan sinne sämpylöitten väliin majoneesi sormin ja tomaatit ja sipulit tippuu pöydälle ja kappas sain sen valmiiksi, puolet pöydällä :evil: niissä pahvilootissa pitäs lukee kyljessä: KOKOA ITSE! (rakennus materiaali paketin sisällä) suotana! no eipähän oo tullu käytyä noissa pariin vuoteen :)

piste. ja nyt salille seon moro :david:

En pikasesti huomannut että joku olisi maininnut city (?) lehden tunnustuksia osiossa ollutta juttua missä hampurilaisia vääntävä henkilö tunnusti että kun joku pyytää jättämään siitä normi hampparista jotain pois niin tämä reipas nuori vetäsee nokasta bonukset siihen pihvin päälle, oli ollut iloinen kun oli huomannut että joku muukin oli niin tehnyt.

Toivottavasti tuo juttu oli vaan hampurilais vastaisen teinin keksintö =)

Proteos sanoi:
Oltiin reilu vuosi sitten kavereiden kanssa Tukholman mäkissä syömässä. Kaverin tilaus kesti kohtuu kauan ja se sai sitten hyvitykseksi tavallisen hampurilaisen. Ei sitä tietty voi olettaakaan mitään kovin kummoista mutta oli siinä porukalla ihmettelemistä kun katottiin purilaista. Liitteenä kuva...

Mikäs toi keltainen nööli on? Juusto speciale?

Proteos sanoi:

HAH! Oikein just perussettiä! Toi "hampurilainen" lähinnä vastaa mun mielessä sanaa vitsi! Tuollaisiahan ne taisi silloinkin olla kun joskus oli 5mk:lla sai mäkistä. Tuli itsekin katsottua, että eihän tässä purilaisessa ole oikeasti mitään. Semikotikokkikin pystyy tekemään paremman safkan alle 5min sämpylästä, jauhelihasta ja salaatista.

Allekirjoittaneella ei ole mitään noita paikkoja vastaan, mutta tällaisellakin suursyömärillä tulee hiton kalliiksi käydä "hessuissa ja mäkkäreissä". Tuleehan sitä tietty noin kerran 2-3kk haettua iloliemen nauttimisen jälkeen muutama hampurilainen, mutta silloinkin kuponkeja mukana nolla-nolla, ja rahaa meni taas(vrt mitä meni alkoholiveroihin niin eipä siinä nyt kuitenkaan henkilökohtainen konkurssi tule).

Ps. Toi sinappi räjäytti pankin, ei ole todellista! :D

Powerhousu sanoi:
Tulitko miettineeksi näitä kaupan valmisaterioita? Kannessa on hieno kuva jossa lukee nakit ja muusi, mutta sisältö näyttää mämmiltä ja maistuu maksalaatikolta.

Kommentoidaan nyt tähänkin jotain juttua. Eikö näissä ambrosialta maistuvissa eineksissä ole aina kuvassa joku alateksti "tarjoiluehdotus", jolloin vastuuvapaus kuvan ja sen välillä mitä tuote oikeasti raukea?

Ei oo kauan kun kaverin kanssa käytiin hakee luukulta safkat. Siinä sitten autossa syötiin kun kaveri heitti vitsinä, "kato mulla on kärpänen ranskalaisissa". (luuli palaneeksi ranskalaiseksi) Niin kärpänenhän se oli ja kun katottiin tarkemmin niin löytyi vielä toinen. Se hesen sapuskoista. :urjo:

BoundForGlory sanoi:
Olen muuten monesti pohtinut, voisikohan tuosta asiasta nostaa jonkinlaisen metakan. En itte ole perillä siitä, mihin instanssiin valituksia tälläsesta pistetään, mutta mielestäni sen voisi tehdä muullekin kuin vuoropäällikölle :D (mitä kaikkia näitä nyt on, kuluttajansuoja-asiamiehiä yms.). On nimittäin aika törkeää kusetusta, jos asiaa rupeaa pohtimaan! Luultavasti täyttäisi jonkun kuluttajansuojalain pykälän, asiakkaan järjestelmällistä harhaanjohtoahan tuo on.

Totta, on kumma ettei jotain class action jenkkilästä päin false advertisementista ole kuulunut. Eiköhän sielläkin pöperöt todellisuudessa näytä jo kerran syödyiltä.
Mites jenkit onkaan tähän asti vaan nostanut mäkkärit oikeuteen siksi, että on lihavia, tai siksi, koska kahvikupissa ei lukenut varoitusta että sisältävä kahvi on btw kuumaa.
Selvä rahareikä tossa. voi kiesus. Netissä onkin yksi toinenkin hauska kuva ällöttävästä purilaisesta, koitan löytää sen taas.

S0874 sanoi:
Mä ainakaan en henk. koht. usko tuon boikotoinnin voimaan (pessimisti, vai pitäiskö sanoa realisti, kun olen). Hieno ajatus kuitenkin. Uskon että sitä porukkaa löytyy aina (ja paljon...) jota on helppo mainonnalla ohjailla mainostajan haluamaan suuntaan. Sen vuoksi noita mäkkejäkin on jo joka nurkalla. Tai ainakin joka kaupungissa. Toi paikallisten mestojen tukeminen olis tietysti paras ratkaisu, mutta täälläpäin on ainakin grilleillä sikahinnat ja huono-keskinkertainen laatu. Pitsat tulee toki haettua läheiseltä Mehmetiltä, koska siellä on halvat hinnat ja hyvä taso.

Njoo, suuressa mittakaavassa aika pientä touhua tommoinen boikotoiminen, mutta kyllä se kylän mehmettejä auttaa, jos keskittää herkuttelut sinnepäin.

eipä paljon nappaa mitkään saatanan mcpaskat ynnä muut helvetin heset..boikotissa on ja pysyy.Jos roskaruokaa halajan niin pizzalle tai sitten paikallisiin ählämimestoihin tai torin kulman grillille syömään kokoliha hamppareita :kuola:
EDIT: ja syy tähän on eritoten halvat hinnat :thumbs:

kerran ostin auto carrolsista kerros hampparin ja ajoin sen kans kotiin, kotona huomasin että toinen pihvi puuttui kokonaan :curs:
kävin suhteellisen kuumana, ei muuta ku burgeri mukaan ja kaasu pohjassa ja pää punasena raivosta carrolsille takas, antoivat uuden vaikka burgerista oli jo puolet syöty. melkoista hommaa että kerros hampparista puuttuu toinen pihvi:) aika oleellinen osa kuitenkin kerros burgeria.

Kun joku tuossa mainitsi Scanburgerin, niin tulipa itselleni mieleen omakohtainen kokemus kyseisestä ketjusta. Aikanaan kun Kajaaniin avattiin Scanburger, niin sitähän täytyi käydä innolla testaamassa. Tilasin kerroshampurilaisen ja isot ranskalaiset. Ruoka tuli ihan ripeästi, mutta kun aloin haarukoida ranskalaisia suuhuni, niin ensimmäisen haarukallisen mukana nousi pitkä musta hius. Ja kuinka ollakaan, tiskin takana hääräävällä tytöllä, joka duunasi nämä herkut oli pitkä musta tukka. Menin sitten siihen tiskille esittelemään löytöäni, että katsopas mitä täällä on. Tytteli poimi sen hiuksen siitä annoksen päältä ja tuijotti sitä hetken, ja tuumi että no niinpä on. Ilmeisesti tuumi että ongelma on sillä korjattu. Seurasi hetken hiljaisuus ja siinä tuijotimme toisiamme, kunnes hetken päästä tyttö kysyi, että olisitko sinä halunnut uudet ranskalaiset. Noh, halusinhan minä, ja neiti teki reippaasti uudet ja vielä laittoi extra ison satsin. Kyllähän ne ihan hyviä olivat ja hampurilainenkin oli reilun kokoinen, mutta kokoajan pyöri mielessä että mitähän täältä seuraavaksi löytyy, ja se kyllä aiheutti sen että samaan paikkaan en toista kertaa eksynyt. Onko muuten Scanburger lopettanut kokonaan Kajaanissa? Ei ainakaan ole enää Välikadulla.

Proteos sanoi:

Tässä tapauksessa kyse on voinut olla myös ns. "ruotsalaisesta vittuilusta".

Eiköhän noissa kaikissa suosituimmissa pikaruokaloissa ole hintaan nähden liian pienet annokset. Hesessä kun nuo hinnat tuntuu olevan mäkkiäkin pahemmat, niin syön mäkissä, mikäli hampparihammasta kolottaa. Itse saa tehtyä kuitenkin parhaat hampparit kun vähän kunnon lihaa käristää väliin ja tekee itse majoneesit :kuola: ...

D.Yates sanoi:
Ensimmäisen ja viimeisen kerran kun asioin tuon nimisessä puljussa, sain erittäin iloisen varpusparvi-ripulin. Kyllä se purilainen vähän hassulta toisaalta maistuikin, mutta luulin sen kuuluvan asiaan...

Miksi mulle ei käy koskaan noin. Minimisakot £20000 lafkalle, ja itselle runsaat korvaukset, taisivat olla samaa luokkaa. Siis, kun valittaa food standards agencyyn, jonka seurauksena homma tutkitaan.

exitusletalis sanoi:
Tässä tapauksessa kyse on voinut olla myös ns. "ruotsalaisesta vittuilusta".

Niin, olin kavereiden kanssa Tukholman jossain keskustan isossa mäkissä ja eräs kavreistani tuli hiukan meidän jälkeen sinne. Tilasi aterian, maksoi ja jäi tiskille odottamaan. No odotti ja odotti eikä mitään tullut kunnes kysyi annoksestaan, eikä meinannut muija millään muistaa tilausta saatika että olisi maksanut jo!

No uskoi se sitten vääntämisen jälkeen kuitenkin. Kiva oli selvittää kun lukiolaisen ruotsi ei ole vahvimmasta päästä ja lontookaan ei aina suju..

Itse en ole mäkissä syönyt tuon Tukholman keikan jälkeen (97') koska en muista mitään muuta kuin sen helvetillisen suolakurkun maun niissä big-maceissä.

Proteos sanoi:

Mites vitussa teillä noin paljon? Oulun mäkkärissä saa ehkä puolikkaan kurkun ja kaks tippaa ketsuppia siihen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom