hermoston ylikunto ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja osku0
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Yli kuusiviikkoa maksimivoimatreeniä (90%1RM)vetää kyllä hermoston jumiin.

Meikäläisellä oli sellaista yleistä puutumista, myös henkisellä tasolla kovan treenin jälkeen. En tiedä olisiko se ollut ihan hermostollista, kun en treenaa yleensä montaa viikkoa putkeen kovaa. Ehkä se oli sitten vain yleistä mineraalien puutetta, koska kalsiumin, magnesiumin ja mineraalisuolan lisääminen muutti olon mielestäni ihan täysin.

EDIT: Samaten, koska olen käsittänyt että kalsiumia tarvitaan lihassupistukseen (ja magnesiumia toki lihasrentoutumiseen), olen lisännyt kalsiumia ennen treeniä ottamiini lisäravinteisiin. Tuntuu jonkin verran kyllä siltä että siitä on hyötyä.

Meikäläisellä oli sellaista yleistä puutumista, myös henkisellä tasolla kovan treenin jälkeen. En tiedä olisiko se ollut ihan hermostollista, kun en treenaa yleensä montaa viikkoa putkeen kovaa. Ehkä se oli sitten vain yleistä mineraalien puutetta, koska kalsiumin, magnesiumin ja mineraalisuolan lisääminen muutti olon mielestäni ihan täysin.

EDIT: Samaten, koska olen käsittänyt että kalsiumia tarvitaan lihassupistukseen (ja magnesiumia toki lihasrentoutumiseen), olen lisännyt kalsiumia ennen treeniä ottamiini lisäravinteisiin. Tuntuu jonkin verran kyllä siltä että siitä on hyötyä.

Varsinkin tällaisilla hikoiluttavilla ilmoilla mineraaleja häviää enemmänkin ja niitä kannattaa täydentää.

Alkuvuodesta tehny voimatreeniä sotilaspenkille, 2 toiston sarjoja ja samalla dieetannu rasvaa pois 83->76~ tällähetkellä. Tulos noussu 100->105, mutta välillä on kyllä päiviä ku 90 kiloaki tuntuu painavalta ja tyytyy tekemään kakosia 85llä tai vitosia 80lla. Nousen yleensä pelkillä kakosilla sinne 95 asti 50stä lämmitellessä. Alussa tangolla vemputtaa eri otteilla joka lihaksen lämpimäksi ja riuhtoo vähä kuminauhoilla kalvoja solmuu. Olin vasta mökkeilemässä sen 10päivää jolloin tuli vaan vähä tehtyä päivän mittaan mäkijuoksuja ja dippejä laiturin portaissa sekä soudeltua. Kotiuduttua salilla nousi se 105 kevyesti mutta olipa seuraavana päivänä rinta ja olkapäät jumisa, ja vielä 4 päivän päästä ku koitti uus penkkipäivä oli vielä pientä jumin tunnetta rinnassa niin ei saanu 95sta ylös. Eli kaikinpuoli aika pitkäjänteistä hommaa ja kuten Rauha sano niin välillä mennää taakkepäi mutta kyllä sitä aina jonkiverra edistyy ku alkaa miettimää.

nojoo mainittakoon vielä että reenailen jaolla penkkipäivä -> selkä&hauis -> painonnostopäivä

Mulla ainakin ropisee dietillä penkkitulos alaspäin oman painon ja nesteiden tippumisen myötä. Ihan turha ottaa mitään paineita tuloksista sillon.
Muissa liikkeissä (veto/kyykky) pysyy tulokset paremmin.
Palautuminenkin on dietillä hitaampaa joten voi hyvin olla et sulla on vielä jotkut paikat jumissa edellisestä kerrasta ja siks herkkyys siihen nostoon puuttuu ja painot tuntuu raskaalle. Varsinkin jos 2-jakosella tekee ni penkkipäivien välissä ei hirveen montaa päivää välttämättä ole.
Omalla kohalla turha kuvitellakkaan enempää ku 1 kova penkkireeni viikkoon.

Just samaa piti kirjoittaa, kuin Jusna. Noin se menee mullakin, onko se sitten että penkki tehdään tosiaan maksimi raudoilla ja siinä huomaa tuloksen muuttumisen parhaiten. Eli väittäisin että toi diettaaminen on syynä siihen miksi tulos on tullut alas päin.
Kokeile osku0 syödä pariviikkoa enenmän ja katso nouseeko tulokset takaisin. Ehkä tämä aika ei vielä riitä.
Noin se on mulla ainaskin mennyt. Joka kerta vaikka kuinka yrittäs panostaa penaan, niin aina sen tulokset tipahtaa. Jos paino tippuu useamman kilon, 5-10 kg alas painosta, ni voi olla varma et tuloksetkin on tullu alas. Voi toki olla etten osaa dietata oikein ja sulla on syy muualla, mutta tuota diettiä minä kyllä epäilisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom