Hera kauhean makuista!

millä maulla. Itellä jäi tossa hera80 mainitsematta toi maku, eli mansikka.

Molemmat suklaata... Fastin vadelmasta en pitänyt alkuunsakaan ja vanilija oli ihan ok... Pitää varmaan kyllä totulle siihen fastin makuun kun ajattelin alkaa käyttää taas tota reco2 palautukseen ja g massaa sitten muulloin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
evolutionin hera suklaa sekottuu hyvin ja maistuu tosi hyvältä! nam.. menee ihan sellasenaan alas. fastin hera on aivan kauheata skeidaa! palkkarit fastiltä on ihan hyviä

Itse ostin kerran 4kg ämpärin maustamatonta heraa. Ei pystynyt maitojen tai vesien kanssa juomaan, vaikka pakkauksessa näin ehdotettiin.
Monien kauppareissujen jälkeen sain siitä maistuvaa, kun lirautti veden sekaan mehutiivistettä.
Epätoivoisin kokeilu oli kun yritin lantrata spraittia sen sekaan. Sekoitus vaiheessa lensi puolet sisällöstä seinille ja sängylle. Ei ollut kehuttavan makuista.

Kyllä mun mielestä pitäis jokaisella mennä ihan fastin hera mansikan makunen tietty... omasta mielestä jopa ihan hyvää;)

Fastin herat on ainakin paremmanmakuisia kuin wrangen herat. Kummatkin kyllä meni kaakaon kanssa alas. Wrangen versio ei olisi mennyt maustamattomana.

Kaakaon kanssa hera proteiini on ihan jees mun mielestä. En vaan täl hetkellä kauheesti juo ku kaakaossa on aika paljon sokeria.

Itse syön joka päivä yhden annoksen lisäravinteita. 1dl ufs wheytä, 0,75dl ufs maltoa, 0,25dl kaakaojauhetta,2dl vettä. Sillä mennään eteenpäin, ja halpaa on myös!

Fast Hera80

Heroissa on eroja maultaan. Fastin hera on kaameaa kuraa, ja kaakaon kanssa vielä pahempaa:urjo: Muut herat on olleet ok makusia.

Fastin hera on iha paskaa. hyi että! Onko kahvinmakuset heraproteiinit hyvänmakusia??
Fastin redline Reco2 on hyvää mut hera imeytyy ja auttaa paremmin.

Fastin redline Reco2 on hyvää mut hera imeytyy ja auttaa paremmin.
Mitäs vittua nyt sepität?? Reco2 nimenomaan on palutukseen tarkoitettua ja siitä osa imeytyy nopeammin kuin esim hera 80:ssä

Ei ne fastit mitään parhaan makuisi ole, kerran kun merkkiä vaihto toiseen niin en siihen enää palaa

Enpä ole viel ikinä törmänny pahan makuiseen heraan, on ollu monia makuja ja merkkei ja toi fastin mansikka on kyl hyvää, mutta vähän kirpeä maku :S

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom