Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Whey 8100 heraproteiinia ostin eilen (ensimmäinen lisäravinne =)), niin kyllähän se paskalle maistuu, mutta juo sillein maistamatta niin vain jälkimausta joutuu tinkimään
Maustamatonta on.
Vieläkin puistattaa ku tota puoli pussia vedin ku kaverille kelvannu. Hyi helvetti, jotenki niin kauhee jälkimaku, pahinta oli kun treenin kesken tuli röyhtäyksiä mitkä toi ton maun takaisin suuhun.Kaikista pahin lisäravinne mitä ikinä olen ottanut on AC-C lime.
Herasta en tiedä mutta ainoa lisäproteiini mitä nyt olen ostanut (kun hiljattain ostin), Soija90, on ainakin karmeaa. Enää en kyllä sitä rahkaan sekoita, saa sen helpomminkin pilalle :D
Eipä sillä, ei jonkun proteiinijauheen kovin herkkua voi olettaakaan olevan.
Vieläkin puistattaa ku tota puoli pussia vedin ku kaverille kelvannu. Hyi helvetti, jotenki niin kauhee jälkimaku, pahinta oli kun treenin kesken tuli röyhtäyksiä mitkä toi ton maun takaisin suuhun.
Kaikki muu on menny riisiproteiinista puhtaisiin aminohappoihin (jauheet), mutta tota en kyll koskaan enää osta. Ehkä jos tulee maustamattomana myyntiin mutta toi lime oli kyll niin pahaa.ihme neitejä. ihan hyväähän toi oli.
Vieläkin puistattaa ku tota puoli pussia vedin ku kaverille kelvannu. Hyi helvetti, jotenki niin kauhee jälkimaku, pahinta oli kun treenin kesken tuli röyhtäyksiä mitkä toi ton maun takaisin suuhun.
Oli se sieltä muutaman kerran kaapinut ja tarjosin mä sille baaris kaljan.;)Lucky bastard! Sais olla mullaki semmosia kavereita joille ei 40e pussi AC-Ctä maistu :hyvä: