Hera kauhean makuista!

Kun noita maustettuja ryysti aikansa, niin ne vasta alkoivatkin etoa. Nykyään ei mene muu kuin maustamaton alas suuremmissa määrin.

Osta maustettuja heroja. Sillä tuo ongelma selviää helpoiten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mullakin meinas ensimmäisten herapaukkujen jälkeen tulla ylös. Pari kuukautta laitoin lusikallisen kaakaojauhoa malton ja heran sekaan. Nyt oon vaihtanut kaakaon dextroon, ja maistuu jopa paremmalta.

Itsekin maustamatonta aina vetelen. Ei se nyt niin pahaa ole, pikemminkin neutraalia, kuten sanoit. Eihän sitä maun vuoksi hörpitä.. Yksi halpa tapa saada hiukan paremman makuiseksi on laittaa mukaan vähän dextroosia, joka makeuttaa mukavasti.

Herasta en tiedä mutta ainoa lisäproteiini mitä nyt olen ostanut (kun hiljattain ostin), Soija90, on ainakin karmeaa. Enää en kyllä sitä rahkaan sekoita, saa sen helpomminkin pilalle :D

Eipä sillä, ei jonkun proteiinijauheen kovin herkkua voi olettaakaan olevan.

Whey 8100 heraproteiinia ostin eilen (ensimmäinen lisäravinne =)), niin kyllähän se paskalle maistuu, mutta juo sillein maistamatta niin vain jälkimausta joutuu tinkimään :)

Maustamatonta on.

Sihtisuu. Itellä hera8100 + malto6 (molemmat maustamattomia) + glutaa + kreaa ja veden kanssa kurtasen naamariin. Ei maistu ihan miltään.

Edit: Ei se maito90kään maistu yhtään miltään.
Kaikista pahin lisäravinne mitä ikinä olen ottanut on AC-C lime. Tein vielä sen virheen kerran että sekoitin sitä profx karnitiinijuomaan. Ei näin.

Itse laitan 4 kukkurallista ruokalusikallista kaakaota maustamattoman ProWheyn sekaan. Haluan, että juomassa on kunnolla makua, eikä tarvi miettiä että "miltähän tämä nyt maistuu".

Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon anuksessa.... koska sekin sulaa;)

Viime aikoina oon ruvennut litkimään maustamatonta UFS:ää palkkarissa ihan sellaisenaan. Kutsukaa sekopääksi jos haluutte mut mun mieleen tulee riisipuuro:wtf: Ei se gourmettia oo mut ihan ok, ei se juomattakaan jää. Niin, ja korvaa panimosokerilla osan maltosta, jos makeaa haluaa.

Aamupalalla, jos tarttee heraa, sekoitan o´ligt mansikka-suklaaseen. Juoma on sellaisenaan aika pontikkaa mutta heran kanssa :kuola::kuola::kuola: , suosittelen :thumbs:.

Itse aika usein ostan edullisempaa maustamatonta ja sitten kaakaonmakusta proteiinijauhoo ja sekotan niitä keskenään. Lisäks juomaan tiraus makeutusainetta niin on hyvää :thumbs:

Kaikista pahin lisäravinne mitä ikinä olen ottanut on AC-C lime.
Vieläkin puistattaa ku tota puoli pussia vedin ku kaverille kelvannu. Hyi helvetti, jotenki niin kauhee jälkimaku, pahinta oli kun treenin kesken tuli röyhtäyksiä mitkä toi ton maun takaisin suuhun.

Herasta en tiedä mutta ainoa lisäproteiini mitä nyt olen ostanut (kun hiljattain ostin), Soija90, on ainakin karmeaa. Enää en kyllä sitä rahkaan sekoita, saa sen helpomminkin pilalle :D

Eipä sillä, ei jonkun proteiinijauheen kovin herkkua voi olettaakaan olevan.

Joo, kyllä osaa arvostaa Heraa kun on maistanut tuota Soija90:stä. Eilen tuli maisteltua ekaa kertaa juuri maitorahkaan sekotettuna. Seassa oli vielä mehua ja ananaspaloja ja ajattelinkin, ettei se nyt voi niin paljon maistua läpi... HYI SATAAN! En pystynyt syömään ihan kaikkea siitä mössöstä ja heitinkin loput (pienen osan) pöntöstä alas. Tänä aamuna huomasin, että osa siitä mössöstä oli fuusioitunut pytyn posliiniin ihmesementiksi.

Niinhän se on, että mitä terveellisempää niin sitä pahemman makusta. Tuon pitäisi kyllä vähintään parantaa AIDS, syöpä ja tehdä Johnny Deppin näköseks.
Saas nähdä kuinka kauan menee tuon pussukan tyhjentämiseen.

Viimeksi muokattu:
Vieläkin puistattaa ku tota puoli pussia vedin ku kaverille kelvannu. Hyi helvetti, jotenki niin kauhee jälkimaku, pahinta oli kun treenin kesken tuli röyhtäyksiä mitkä toi ton maun takaisin suuhun.

ihme neitejä. ihan hyväähän toi oli.

Sipulian kanssa samoilla linjoilla. Halvinta mahdollista maustamatonta heraa ja halvinta mahdollista maustettua heraa suhteessa 1/3 maustettua ja 2/3 maustamatonta. Ja hyvin kehittyy:rock:

ite on omaksi suosikiksi noussut fastin hera 80 mansikka, se on ainut mun mielestä mikä sekoittuu veteen tarpeeksi hyvin eikä maistu kovin pitkään jälkimakuna suussa. Toiseen ääripäähän taas menee nutriplussan salmiakit, metsämansikat ja muut ällötykset. yöks!

Lucky bastard! Sais olla mullaki semmosia kavereita joille ei 40e pussi AC-Ctä maistu :hyvä:

S...tanan herkkuperseet! Fastin ja Evolutionin prodet ovat aivan herkkuja. Ei voi olla ilman. Tosin kirpeitäkin makuja löytyy, mutta ei ole koskaan juomatta jääny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom