Nutriplussan Best Whey hydralisoitu heraproteiini sitruunan makuisena on mielestäni parhaimman makuista heraa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
3whey on ihan hyvvee.
No mikäs Elaston makuaisteille oikein sit sopii? Mikä on niin namia että voittaa Fastit? Vois nimittäin testata.
Mikä teidän makuaisteissa on vikana, jos väitätte, että Fastin hera on hyvää?
Esim. Optimum Nutrition 100% Whey.No mikäs Elaston makuaisteille oikein sit sopii? Mikä on niin namia että voittaa Fastit? Vois nimittäin testata.
Esim. Optimum Nutrition 100% Whey.
Kyllä sitä ainakin ennen sieltä sai... Kuulemma aikalailla vastaavaa on EAS 100% Myopro Whey. Kannattaa kokeilla.Mistäs tuota löytyy? Ei ollu P-Storessa.
Olen kokeillut tähän mennessä jo Nutri+Reco2, Nutri+Massia, Evolution Massia ja Evolution Recoveryä eikä mikään niistä ole sekoittunut kunnolla vaikka oon koittanu maitoon ja veteen. Aina jää kokkareita joissa on jauhoa sisällä.
Kokeiles sekoittaa sitä maitoon. Saa sekoittaa perämoottorilla ja antaa liueta kaksi tuntia, niin siitä saattaa saada melkein tasaista.Tosta Whey 8100:sta vielä se, että hieman valehdellaan ohjeissa kun se liukenee oikeasti helvetin huonosti veteen...
Nyt puhuu Nitsku sitten aika veteliä. Entisenä nutriplussan suuruluttajana voin sanoa, että ei se kyllä sekoitu väkisinkään. Tai mitä nyt kukakin pitää hyvänä sekoittuvuutena. Mä en ainakaan pidä sitä hyvänä, jos sheikkerin reunat ja ritilä on täynnä sitkeitä möykkyjä. Kyllähän se suurimmaksi osaksi sekoittuu, mutta niitä kökköjä jää aina. Monella muulla valmistajalla ei jää kökön kökköä.On kyllä miehessä vikaa jos Nutri Plussan ja Evolutionon jauhot ei sekoitu kunnolla. Kummankin valmistajan tuotteiden liukeneminen on huippuluokkaa.
ufs maustamaton hera