Hera kauhean makuista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naamaan vaan ja loraus rypsäriä vielä kaupan päälle sekaan ;) Itekkin ostin juuri Triple Wheytä naturellina vahingossa :)

3whey on ihan hyvvee.

No mikäs Elaston makuaisteille oikein sit sopii? Mikä on niin namia että voittaa Fastit? Vois nimittäin testata.

Fasti on täyttä paskaa maultaan. Esimerkiksi Nutriplussan hera on ihan eri tavaraa kuin Fastin vastaava. Fastin paska tarttuu kitalakeen, ja maku ei muutu edes kaakaojauheella höystettynä.

Mikä teidän makuaisteissa on vikana, jos väitätte, että Fastin hera on hyvää?

:offtopic:

Kun itkette että jotkut herat eivät maistu hyvälle niin heittäkääpä ruokalusikallinen arginiinia vesilasilliseen ja juokaa niin alkaa fastinkin herat maistua :D

Ps. Fastin maustamattomalla heralla mennään...mmmmmmm

Mikä teidän makuaisteissa on vikana, jos väitätte, että Fastin hera on hyvää?

Sitä se vaimokin sanoo kun kaikki kelpaa mitä voi ruuaksi sanoa :)
Oikeesti en osaa sanoa. Sitä on vaan tapojensa vanki ja ostaa sen vakipussin. Ei se maku niin justiinsa ole. Täytyy kokeilla jotain muuta niin tietää sit eron.

Olen kokeillut tähän mennessä jo Nutri+Reco2, Nutri+Massia, Evolution Massia ja Evolution Recoveryä eikä mikään niistä ole sekoittunut kunnolla vaikka oon koittanu maitoon ja veteen. Aina jää kokkareita joissa on jauhoa sisällä. Mansikanmakuinen Evolution Mass maistui kyllä ihan esanssilta:urjo:, mutta kyllä siinä pieni heran maku tuntui sivussa ja ihan hyvää oli. Ja treeniä ennen kun otin niin tulokset joka laitteessa parani kertaheitolla. :rock: Mutta entä Nutri+ SOY90Amino. Sitä kun otin veden tai maidon kanssa niin melkein pulautin jo yrjöt. Jos puhdasta maustamatonta heraa käyttäisin niin sekoittaisin varmaan Hartwallin Vichyyn. Koska ainakin noita aiemmin mainittuja heitin välillä vissyn sekaan ja ihanaa oli.
Kupliva Vissy sai jauheen liukenemaan paremmin ja vei makuhermojen huomion. Itse olen suosinut enemmänkin Fastin protskupatukoita tähän mennessä, varsinkin ProFX LO-CARB. :kuola:

Hyvä etten ole ainut joka ei pidä heran mausta. Etenkin nutriplus minttusuklaa! HYI SAATANA! Olenkin siitä pariin otteeseen tänne kirjoittanut ja haukkunut alimpaanhelvettiin. :D Fastin whey3 -vadelmastakin tulee jonkin verran se heran pistävä maku esiin mutta menee sentään alas, palkintona jää pariksi tunniksi jälkimaku kitalakeen joka on kylläkin melko kamala tai enemmänkin ärsyttävää. :( Jospa koittaisi tuota kun joku ehdotti että funlightia sekaan.

nuo maustamattomat herat saa maistumaan miltä haluaa, kun laittaa sheikkeriin esim haluamaansa mehutiivistettä veden/maidon sekaan:david:
voittehan tietenkin syödä vaikka lusikalla suoraan purkista ja kitistä kuinka paskaa on

Funlightin kanssa saa heran maistumaan tosi hyvältä!

Kun sehän on sokeritonta, niin siinä on käytetty todella voimakkaita makeutusaineita (lantraus 1:9), niin se hera ei maistu siinä ollenkaan.

Itsellä ei mee maustetut alas ollenkaan, vedän maustamatonta heraa ilman mitään itse lisättyjä mausteita ja sitä vois juoda vaikka janoon ku on niin hyvää :P

Olen kokeillut tähän mennessä jo Nutri+Reco2, Nutri+Massia, Evolution Massia ja Evolution Recoveryä eikä mikään niistä ole sekoittunut kunnolla vaikka oon koittanu maitoon ja veteen. Aina jää kokkareita joissa on jauhoa sisällä.

On kyllä miehessä vikaa jos Nutri Plussan ja Evolutionon jauhot ei sekoitu kunnolla. Kummankin valmistajan tuotteiden liukeneminen on huippuluokkaa.

Tosta Whey 8100:sta vielä se, että hieman valehdellaan ohjeissa kun se liukenee oikeasti helvetin huonosti veteen...
Kokeiles sekoittaa sitä maitoon. Saa sekoittaa perämoottorilla ja antaa liueta kaksi tuntia, niin siitä saattaa saada melkein tasaista.

Hankin tossa eilen pussin Finnmaxin perusprodea, (Whey Max 100) ja voin ilokseni ilmoittaa, että sehän sekoittuu kuin tyhjää vain. Joskus aiemminkin sekaantunut SF Proteinin tuotteisiin, ja se malto ainakin maistui melko hämärälle, joten vaihdoin nutriplussaan. Nyt täytyy kyllä siirtyä pelkästään tohon roheiiniin.

Kaikki maustetut herat on kyllä sellaista caccaa, että ei niitä voi vetää. Puolen purkin ajan joku uusi maku on yleensä "ihan jees", mutta jossain vaiheessa iskee niin kova takapotku, ettei sitä enää pidä sisällä mikään. Joka ikiseen maustettuun olen kyllästynyt aika pian. Ne maistuu niin äklömakealle ja synteettiselle, että hui kamala. Tulee vilunväristyksiä. Suklaanmakuiset ei maistu yleensä niin teolliselle, mutta ne on ollut tähän asti ainakin liian makeita. Pystyy kyllä kiskomaan huomattavasti enemmän kuin jotain mansikkaa tai vaniljaa, joihin mulla on kehittynyt välitön oksennusrefleksi. Maustamaton med kaakao on ainut mitä on pystynyt kiskomaan jo monen monta vuotta.

Joillakin ihme ulinaa jostain soijasta. Ei se nyt niin kamalaa ole. Joskus junnuna tolla aloittelin. Heitin soijaa, kaakaota ja maitoa sekaisin ja kaadoin ylä- ja alahampaiden välistä sisään. Sehän ei sekoitu yhtään, ja joskus oli sellaista lusikoitavaa puuroa jonka sai ravistaa sheikkeristä ulos, mutta sekin meni.

Jos joku on luonnostaan kamalaa, niin ne on jotkin vapaat aminohapot. Joskus tuli vedettyä glutamiinia jossa oli aivan hämärä maku. Jotkut väittää ettei maistu oikein miltään, mutta tässä kyseisessä tapauksessa siinä oli joku vaikeasti kuvailtava vähän makean, kirpeän ja happaman sekoitus, joka ei kuitenkaan ollut mitään sinne päinkään. Aika mieto maku, mutta jollain tapaa niin yököttävä, että oli vaikeuksia vetää sitä pelkiltään. Palkkarissakin maistui hiukan läpi, mutta meni sentään aika kivuttomasti.

Edit:
On kyllä miehessä vikaa jos Nutri Plussan ja Evolutionon jauhot ei sekoitu kunnolla. Kummankin valmistajan tuotteiden liukeneminen on huippuluokkaa.
Nyt puhuu Nitsku sitten aika veteliä. Entisenä nutriplussan suuruluttajana voin sanoa, että ei se kyllä sekoitu väkisinkään. Tai mitä nyt kukakin pitää hyvänä sekoittuvuutena. Mä en ainakaan pidä sitä hyvänä, jos sheikkerin reunat ja ritilä on täynnä sitkeitä möykkyjä. Kyllähän se suurimmaksi osaksi sekoittuu, mutta niitä kökköjä jää aina. Monella muulla valmistajalla ei jää kökön kökköä.

ufs maustamaton hera:kuola:

Samoilla linjoilla ollaan ufs whey :kuola:
Kyllä noi maustamattomat menee ihan veden kanssa alas kun niihin tottuu, itse en taas noista suklaista ja mansikoista niinkään välitä. Mass blastin suklaa + maustamaton hera on ihan jees, joskin sekin vähä liian makeaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom