Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Fastin herat on ainakin paremmanmakuisia kuin wrangen herat. Kummatkin kyllä meni kaakaon kanssa alas. Wrangen versio ei olisi mennyt maustamattomana.

Kysyin tätä tuolla toisessakin threadissa (Kysy, kuitenkin joku vastaa...), mutta taisi jäädä toisten kysymysten varjoon. Eli tässä ehkä juuri oikeaan threadiin samainen kysymys:

Betalaktoglobuliini - Onko sitä Fastin hera80:ssä? Tietääkö joku? Kysyn tätä lähinnä - en hifistelytarkoituksissa - siksi, että todennäköisesti alussa mainitsemani ainesosa aiheuttaa itselleni julmettua kaasun tuotantoa. Huomannut olen tämän, kun olen pitänyt pari viikkoa taukoa treenaamisesta enkä ole roteiinijauhoja nautiskellu ollenkaan --> less gas.

Mutta siis: fast hera80 and Betalaktoglobuliini = match?

Elikkä porukat onkos tämä CFM isolaatti "turhaa" hifistelyä vai mitä erikoista tuossa on kuin toi merkki :D Elikka mitä eroo on proteinilla jossa on tätä kyseistä isolaattia ja proteini missä ei ole? Ja ei turhia "No siinä on" vastauksia :D :david: :rock:

Käsittääkseni isolaatti on hieman enemmän "suodatettua" proteiinia kuin esim. konsentraatti. Siis enemmän proteiinia ja vähemmän rasvaa & hiilihydraattia per 100g.

HUPS:)
Isolaatissa proteiinipitoisuus suurempi eli laktoosin ja rasvan osuus on pienempi ! (vaikuttaa imeytymiseen).
Tuo hera on CFM menetelmälla putsattu ja proteiini pitoisuus on 90%

konsentraatissa rasvaa n.8g/100g

isolaatissa rasvaa n.1g/100g

Tyypillisessä annoksessa heraa (30g) on rasvaa antamiesi tietojen mukaan (konsentraatti vs. isolaatti) 2.4g vs. 0.3g. Luuletko tosiaan että tuo 2.1 (erotus) rasvagrammaa todella vaikuttaa imeytymisnopeuteen?

Luuletko tosiaan että tuo 2.1 (erotus) rasvagrammaa todella vaikuttaa imeytymisnopeuteen
etippäs tarkkaan kohta missä väitin noin:zzzz:

Etpä suoraan väittänytkään, mutta näin minä ymmärsin.

niko3 sanoi:
Isolaatissa proteiinipitoisuus suurempi eli laktoosin ja rasvan osuus on pienempi ! (vaikuttaa imeytymiseen).

AManninen sanoi:
Minimaaliset erot rasvan ja laktoosin määrässä (heraprodekonsentraatti vs. heraprodeisolaatti) ei vaikuta imeytymisnopeuteen.
Tämän jälkeen laitoit arvot esille ikäänkuin ne olisivat aivan huomattavat.

Mutta samapa tuo, turha tästä on enempiä vääntää. :piis:

Kiitti vastauksista eli ostan tota Evolution whey 1 ku tarjoukseskin :) :rock:
Eipä mulla niin kiirettä ole sillä imeytymisellä :D Kiitos

Kaakaon kanssa hera proteiini on ihan jees mun mielestä. En vaan täl hetkellä kauheesti juo ku kaakaossa on aika paljon sokeria.

Itse syön joka päivä yhden annoksen lisäravinteita. 1dl ufs wheytä, 0,75dl ufs maltoa, 0,25dl kaakaojauhetta,2dl vettä. Sillä mennään eteenpäin, ja halpaa on myös!

Fast Hera80

Heroissa on eroja maultaan. Fastin hera on kaameaa kuraa, ja kaakaon kanssa vielä pahempaa:urjo: Muut herat on olleet ok makusia.

Fastin hera on iha paskaa. hyi että! Onko kahvinmakuset heraproteiinit hyvänmakusia??
Fastin redline Reco2 on hyvää mut hera imeytyy ja auttaa paremmin.

Back
Ylös Bottom