Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Naamaan vaan ja loraus rypsäriä vielä kaupan päälle sekaan ;) Itekkin ostin juuri Triple Wheytä naturellina vahingossa :)

3whey on ihan hyvvee.

No mikäs Elaston makuaisteille oikein sit sopii? Mikä on niin namia että voittaa Fastit? Vois nimittäin testata.

Fasti on täyttä paskaa maultaan. Esimerkiksi Nutriplussan hera on ihan eri tavaraa kuin Fastin vastaava. Fastin paska tarttuu kitalakeen, ja maku ei muutu edes kaakaojauheella höystettynä.

Mikä teidän makuaisteissa on vikana, jos väitätte, että Fastin hera on hyvää?

:offtopic:

Kun itkette että jotkut herat eivät maistu hyvälle niin heittäkääpä ruokalusikallinen arginiinia vesilasilliseen ja juokaa niin alkaa fastinkin herat maistua :D

Ps. Fastin maustamattomalla heralla mennään...mmmmmmm

Mikä teidän makuaisteissa on vikana, jos väitätte, että Fastin hera on hyvää?

Sitä se vaimokin sanoo kun kaikki kelpaa mitä voi ruuaksi sanoa :)
Oikeesti en osaa sanoa. Sitä on vaan tapojensa vanki ja ostaa sen vakipussin. Ei se maku niin justiinsa ole. Täytyy kokeilla jotain muuta niin tietää sit eron.

Olen kokeillut tähän mennessä jo Nutri+Reco2, Nutri+Massia, Evolution Massia ja Evolution Recoveryä eikä mikään niistä ole sekoittunut kunnolla vaikka oon koittanu maitoon ja veteen. Aina jää kokkareita joissa on jauhoa sisällä. Mansikanmakuinen Evolution Mass maistui kyllä ihan esanssilta:urjo:, mutta kyllä siinä pieni heran maku tuntui sivussa ja ihan hyvää oli. Ja treeniä ennen kun otin niin tulokset joka laitteessa parani kertaheitolla. :rock: Mutta entä Nutri+ SOY90Amino. Sitä kun otin veden tai maidon kanssa niin melkein pulautin jo yrjöt. Jos puhdasta maustamatonta heraa käyttäisin niin sekoittaisin varmaan Hartwallin Vichyyn. Koska ainakin noita aiemmin mainittuja heitin välillä vissyn sekaan ja ihanaa oli.
Kupliva Vissy sai jauheen liukenemaan paremmin ja vei makuhermojen huomion. Itse olen suosinut enemmänkin Fastin protskupatukoita tähän mennessä, varsinkin ProFX LO-CARB. :kuola:

Hyvä etten ole ainut joka ei pidä heran mausta. Etenkin nutriplus minttusuklaa! HYI SAATANA! Olenkin siitä pariin otteeseen tänne kirjoittanut ja haukkunut alimpaanhelvettiin. :D Fastin whey3 -vadelmastakin tulee jonkin verran se heran pistävä maku esiin mutta menee sentään alas, palkintona jää pariksi tunniksi jälkimaku kitalakeen joka on kylläkin melko kamala tai enemmänkin ärsyttävää. :( Jospa koittaisi tuota kun joku ehdotti että funlightia sekaan.

nuo maustamattomat herat saa maistumaan miltä haluaa, kun laittaa sheikkeriin esim haluamaansa mehutiivistettä veden/maidon sekaan:david:
voittehan tietenkin syödä vaikka lusikalla suoraan purkista ja kitistä kuinka paskaa on

Funlightin kanssa saa heran maistumaan tosi hyvältä!

Kun sehän on sokeritonta, niin siinä on käytetty todella voimakkaita makeutusaineita (lantraus 1:9), niin se hera ei maistu siinä ollenkaan.

Millaisia kokemuksia muilla mahtaa olla aiheesta. Eli ite laitan yleensä aamulla pari desiä eli kaksi annosta heraa pulloon ja sekotan muutamaan desiin vettä . Sitten vetelen ne kolmen tunnin välein yliopistolla pyöriessäni. Ongelmana on kuitenkin erityisesti jälkimmäisen shotin kanssa ku maku (ja haju) on päivän aikana muuttunu ihan kammottavaksi. Tämä toinen annos on siis ollut keskimäärin n. 6 tuntia pullotettuna siinä kohtaa. Ja jos joskus käy niin että aika venyy esim kymmeneen tuntiin ni sit on maku jo sellanen et oikeesti meinaa lentää laatta mut ainoa syy miks ne oon sillonki viel juonu on et oman kokemuksen mukaa ei kuitenkaa aiheuttanu mitään vatsavaivoja tms. Eli onko joku keksiny tähän ongelmaan jotain toimiva ratkaisuja? Ja mulla käytössä toi UFS:n perushera ja en tiiä onko eri merkkien heroissa jotai eroja tämän suhtee?

Eikös helpointa ois tuuttaa pulloon vaa jauhot ja viskasta vedet perään ennen ku sen juo?
Näin ite teen ainakin ku duuniin raahan jauhoja...Ammulla jauhot purkkiin ja kun aika koittaa ni vettä perään ja soppatorveen.

Hyi helvetti, en vois kuvitellakaan juovani 10tuntia huoneenlämmössä ollutta protskudrinkkiä. Hera on kumminkin maitoperäinen tuota ja veden kanssa yhdistettynä loistava kasvualusta mikrobeille. Sitä mukaa mitä lähemmäksi huoneenlämpöä tuon nesteen lämpötila kasvaa, kiihtyy myös mikrobien kyky lisääntyä. Huoneenlämpöisenä se vauhti onkin jo varsin raju. Jossain vaiheessa edessä saattaa olla pahemman luokan paskatauti joten kannattaisin myös nesteen lisäämistä vasta juoman nautintahetkellä. Tai sitten sitä termospulloa.

Back
Ylös Bottom