Helsingin kuntosalit

^^ Ei säkkiä, mutta muuten 24/7 käytössä kulkukortilla http://www.fitness24seven.com/2b/?id=452

Avaavat näköjään tuohon kulman taakse uuden salin syyskuun lopussa. Onko kellään kokemuksia kyseisistä saleista? Löytyykö vapaiden painojen puolelta mave paikkaa, ja miten siellä muuten suhtaudutaan kovemmin treenaaviin ihmisiin ja painojen mahdolliseen kolinaan & hien ja paskan hajuun?;) Jokainen sali on toki omanlaisensa, mutta olisi mukava kuulla vähän suuntaa antavia kokemuksia. 19,90€/kk ei ole paha hinta salista joka on auki 24/7 ja sijaitsee n.200m päässä kämpiltä. Oishan tuossa melkein yhtä lähellä Satsi mutta minulla on aika kovat ennakkoluulot sitä firmaa kohtaan, joten olen kulkenut 3 kilsan päässä työpaikan salilla jossa ainakin saa "ryskätä" rauhassa mutta se sali on muuten ANKEA..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koko vapaiden painojen alue on korotetulla kumimattoalueella tuolla Sörkässä ja siellä on häkki kyykkyä varten. Mahtuu myös mavea tekemään. Ei ole vielä kukaan kolinasta, mankusta tai hiestä valittanut. Kyseessä ei ole siis mikään fitness-sali.
 
Koko vapaiden painojen alue on korotetulla kumimattoalueella tuolla Sörkässä ja siellä on häkki kyykkyä varten. Mahtuu myös mavea tekemään. Ei ole vielä kukaan kolinasta, mankusta tai hiestä valittanut. Kyseessä ei ole siis mikään fitness-sali.

Kuulostaa hyvältä! Toivottavasti pitskustakin löytyy tarvittavat vermeet.. Kiitokset nopeasta vastauksesta.
 
Näillä kulmilla töissä niin asustelen tällä hetkellä hotelli Ava:ssa ja hotellin "gymi" on ihan ryppyreijästä.
Viereisen kerrostalon alakerrassa näyttää olevan joku sali, niin onko ketään kuka tuon paikan tietää ja osaisi kertoa onko sinne mahdollista vierailemaan muutaman kerran?
 
Heippa! Täällä uusi pakkislainen uskaltautui osallistumaan ekaa kertaa keskusteluun :) Mun pakkojäsenyysaika Elixiassa on loppumassa ja oon harkinnut salin vaihtoa. Vähän on alkanut kyllästyttää moni asia Elixiassa: 1. ruuhkaisuus (vaikken edes käy pahimpaan ruuhka-aikaan!) 2. huono panostus vapaisiin painoihin (esim. Aleksin Elixiassa, joka on mun lähin niitten keskus, on vain 1 kyykkyteline vapaalla tangolla ja 1 smith ja 2 penkkiä, jonka takia niissä usein jonoa ja saa jännittää, onko vapaana -> häiritsee treeniä) 3. tiuhaan toistuvat avoimien ovien päivät, jolloin entistä ruuhkaisempaa ja sali täynnä ympäriinsä haahuilevia ja maksavien asiakkaitten tiellä olevia urpoja 4. suuri määrä näyttäytyjiä eli lähinnä nuoria naisia tekokynsissään, -ripsissään, -hiuksissaan ja iltameikeissään ja merkkivaatteissaan, jotka keskittyvät salillakin vähintään yhtä paljon esittelemään itseään muille ekä ihailemaan itse itseään peilistä ja kohentelemaan ulkonäköään kuin itse treenaamiseen.

Elikkäs kysyisinkin nyt suosituksia Töölön lähistöllä olevista saleista. Mielellään saisi olla miesvaltainen sali käyttäjäkunnaltaan, kunhan löytyy silti pienenpiäkin painoja (treenaan mieluummin miesten parissa kuin naisten, sillä olen niin kova vertaamaan itseäni toisiin naisiin ja se on ahistavaa). Ja tosiaan sellainen mesta, jossa olisi panostettu vapaisiin painoihin ja olisi riittävästi suorituspisteitä, niin että ei tarttisi jonotella. Ja aukioloajat on tietysti myös yksi kriteeri: pääsy avainkortilla 24 h vuoden jokaisena päivänä ois kaikista optimaalisin vaihtoehto (itse haluan monina juhlapyhinäkin treenata). Kiitos jo etukäteen vastauksista!
 
Onko kellään tietoa onko Pohjois-Haagassa ja lähiseudulla mitään hyvää kuntosalia?

Mä etsin sellaista salia missä on runsaasti tarjolla ryhmäliikuntatunteja(bodycombat,pump,spinning jne.) eli varmastikin jokin jäsenyyspakkosali voisi olla sellainen mitä etsin. SATS ja Elixia on nyt olleet harkinnassa. Katselin jo kartaltakin vähän, että mitä saleja Pohjois-Haagan tuntumassa on, mutta koska vasta uutena asukkaana, niin ei oikein tietoa näistä etäisyyksistä ja mihin pääsisi parhaiten bussilla(tietoa?). Löysin yhden SATS-salin pitäjänmäestä, mutta onko tietoa miten julkisilla pääsisi parhaiten Pohjois-Haagaan? Tai muita hyviä vaihtoehtoja.
 
Onko kellään tietoa onko Pohjois-Haagassa ja lähiseudulla mitään hyvää kuntosalia?

Mä etsin sellaista salia missä on runsaasti tarjolla ryhmäliikuntatunteja(bodycombat,pump,spinning jne.) eli varmastikin jokin jäsenyyspakkosali voisi olla sellainen mitä etsin. SATS ja Elixia on nyt olleet harkinnassa. Katselin jo kartaltakin vähän, että mitä saleja Pohjois-Haagan tuntumassa on, mutta koska vasta uutena asukkaana, niin ei oikein tietoa näistä etäisyyksistä ja mihin pääsisi parhaiten bussilla(tietoa?). Löysin yhden SATS-salin pitäjänmäestä, mutta onko tietoa miten julkisilla pääsisi parhaiten Pohjois-Haagaan? Tai muita hyviä vaihtoehtoja.

Talin elixia on suhteellisen hyvä "elixiaksi". Mun mielestä siellä on ohjattua liikuntaa hemmetisti. Ja mä käyn rautapuolella usein ;)
 
Talin elixia on suhteellisen hyvä "elixiaksi". Mun mielestä siellä on ohjattua liikuntaa hemmetisti. Ja mä käyn rautapuolella usein ;)[/QUOTE

Ookei.

Mietityttää vain mikä ero tuohon SATS:iin ja miten julkiset liikkuu?
 
Talin elixia on suhteellisen hyvä "elixiaksi". Mun mielestä siellä on ohjattua liikuntaa hemmetisti. Ja mä käyn rautapuolella usein ;)[/QUOTE

Ookei.

Mietityttää vain mikä ero tuohon SATS:iin ja miten julkiset liikkuu?


En osaa sanoa julkisista, en oo käyttänyt hetkeen. :( Eikä tietoa SATS:istakaan. Mitä kovempi hc treenaaja olet sen vähemmän kumpaakaan noista tarvit, mutta jos ryhmäliikuntaa niin noissahan sitä löytyy. Elixian yleiseen linjaan verrattuna talin sali on hyvä tai parhaimmasta päästä, IMO.

Käys tutustumassa molempiin. Molemmathan on ihan vierekkäin että jos julkinen skulaa hyvin niin oman tarpeen mukaan valinta.
 
Fitness24seven sörnäinen.

Kuulemma löytyy jalkaprässi vain painopakalla. Pitääkö paikkaansa ja paljonko löytyy niitä painoja siitä pakasta?
Hackia ei kuulemma löydy? Mites smith?
 
Miten Vanha ja uusi töölön kisahalli eroaa toisistaan? onko siellä uudella puolella vapaita painoja vai pelkästään laitteita? ainakin kuntopyöriä ja juoksumattoja taitaa löytyä
 
Kertokaas joku viisaampi missä on malmin fitness24seiskan sisäänkäynti. Kävin siellä palloilemassa viime yönä klo 2 aikoihin ja en löytänyt mistään. Kiersin koko rakennuksen pari kertaa ympäri ja löysin ainoastaan niiden logolla teipatun ikkunan mutten sisäänkäyntiä :D Vitutti hieman lähteä kotiin :D
 
Pitskussa ei ole ainakaan ku yks hyvä punttis ja se on tuo entinen Metal Gym. Talin Elixiasta ei ole kokemusta, mutta siellä siis on punttipuoli? Fitness24seven löytyy kans pitäjänmäen tieltä, mut ikkunoista olen sen verta katellu et vapaita painoja ei riitä edes hauiskääntöön. Manskulla on sitte Töölö Gym ja Hot Gym jos tosissaan punttisalia etsii eikä mitään juoksumattohelvettiä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom