Helsingin baarit/yökerhot/klubit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Heheh, Mike sano eilen, ettei kukaan usko omaks kuvaks, vaan luulee muksuks. Eipä tässä oo varteenotettavia synnyttäjiä vielä vastaan tullu, joten ihan oma kuva :) Tosin tosta on joku pari vuotta, kun toi otettiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Studio 51 kannaattaa mennä jonkun vipin seurassa tai olla itse vip, niin ei tarvitse jonottaa. Kiva paikka sinänsä, että siellä ei ihmisiä hirveästi toisten tekemiset kiinnosta. Saa bailata rauhassa ihan tyttö porukassakin.[/QUOTE]

Enään ei pääse vipin seurassa tämä poika 21v kun pitää olla vip tiloihin 24v. Jos ei siis itse ole VIP.

Anonymity sanoi:
No kun Rintafile kasvat vielä muutaman vuoden, etkä häpeä näin wanhaa daamia, niin pyydän sua pihville... ;)

Mä voin vahvistaa, että Rintis on loistavaa illallisseuraa. Hyvätapainen ja komea, muistelen lämmöllä yhteisiä iltojamme kiinalaisessa ravintolassa ja Manalassa :haart:

P.S. Sori, taas :offtopic: . ;)

Jaahas...

Melkein kävi jo mielessä pyytää Sumuakin johonkin mukavaan kalaravintolaan, mutta kun se näköjään tykkää noista nuorista ja komeista pojista... :jahas:

kahlaajalintu sanoi:
kukaan juntti ei tuu farkkupaidassa kysäseen et "paljoks vedät penkist!"
Siis voiko suomessa jossain oikeesti olla tällainen ravintola :D

Anonymity sanoi:
Melkein kävi jo mielessä pyytää Sumuakin johonkin mukavaan kalaravintolaan, mutta kun se näköjään tykkää noista nuorista ja komeista pojista... :jahas:

Me ollaan Rintiksen kanssa vain ystäviä ja mä en tykkää pojista (ainakaan paljoa). Joten kutsut kala- yms. ravintoloihin ovat tervetulleita naispuolisilta seuralaisehdokkailta...

P.S. Kuva olis kiva ylläri :love:

:D

Takakäsi sanoi:
Voi, Zetor. Zetor= :david:
mitä niinkuin ajoit takaa tällä viestillä? Mun mielestä ainakin on harvinaista että tuollainen baari vielä suomesta löytyy, tietenkin jos on ite niinkuin viulun kieli niin eihän tuollaisia kysymyksiä silloin tuu missään baarissa:)

neutraali sanoi:
mitä niinkuin ajoit takaa tällä viestillä? Mun mielestä ainakin on harvinaista että tuollainen baari vielä suomesta löytyy, tietenkin jos on ite niinkuin viulun kieli niin eihän tuollaisia kysymyksiä silloin tuu missään baarissa:)
Sitä vaan ,että Zetorin kaltaisessa Baarissa on kaikki mahdollista letkajenkasta edellä mainittuihin kysymyksiin. Jos et ole käynnyt kyseisessä paikassa ,niin kannattaa käydä kääntymässä ,voi jopa joku tulla kyselemään jotain. :)

Takakäsi sanoi:
Sitä vaan ,että Zetorin kaltaisessa Baarissa on kaikki mahdollista letkajenkasta edellä mainittuihin kysymyksiin. Jos et ole käynnyt kyseisessä paikassa ,niin kannattaa käydä kääntymässä ,voi jopa joku tulla kyselemään jotain. :)
JAAA :D sori ymmärsin viestisi hiukka väärin :piis:

Oks se DTM viel iso roballa vai mihkä se on siirtynyt? Ei tullut vastaan kun kävelin sielpäin.. Ja se lostari, on missä? Sijainnista ei mitään havaintoa, vaikka hirveesti kuullut paikasta puhuttavan.

Jonna83 sanoi:
Oks se DTM viel iso roballa vai mihkä se on siirtynyt? Ei tullut vastaan kun kävelin sielpäin.. Ja se lostari, on missä? Sijainnista ei mitään havaintoa, vaikka hirveesti kuullut paikasta puhuttavan.

Jees, we got beeffiä vastapäätä.

Takakäsi sanoi:
Voi, Zetor. Zetor= :david:
Toi on muuten totta! Vähän aikaa sitten Zetorin vessassa pari (puhetavasta päätellen kotoisin kauempaa) heppua tuli kysymään että missä käyn salilla. :)

Mulla oli ollut pari viikkoa taukoa saleilusta, joten vastasin että juuri nyt en käy missään... Tulin heti väärinymmärretyksi, ja sainkin kuulla vastakommetin: "Älä nyt väitä ettet käy ollenkaan salilla!" Hohhoijaa... :lol2:

Lostari annankadun ja roban kulmas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom