Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eugen sanoi:HÄH! Käydä nyt baarissa missä on vaan homoja ja ei naisia. Mä joraan vaikka pusikossa, jos siellä on laatulyylejä. Nyt taitaa olla pojilla kaapin ovi apposen auki (mikä on ihan teidän oma asia).
Eugen sanoi:HÄH! Käydä nyt baarissa missä on vaan homoja ja ei naisia. Mä joraan vaikka pusikossa, jos siellä on laatulyylejä. Nyt taitaa olla pojilla kaapin ovi apposen auki (mikä on ihan teidän oma asia).
KelkanNaru sanoi:Ehkäpä Alelle pistäis pojot kotiin siitä että oli ainakin ennen niitä harvoja mestoja joilla oli munaa laittaa stoppi vähemmistöille heti.
Eugen sanoi:Niin kommenttiin, että "siellä on hienot sohvat ja ilmastointi ja ei tarvi keijoista välittää". So what's the f*cking point?
Yusu sanoi:..DTM on aivan loistava mesta. Se meininki siellä on erilaista, ku noissa teinihelveteissä..
esni sanoi:.....että olen tavannut siellä .....Saimi Nousiaisen. Että kyllä siellä tytötkin käy. Nätit tytöt.
Mikäs "tummaihoisten" perseen pyöritystä on katsellessa? Ja onhan niissä miehissäkin katseltavaa jos otetaan naisnäkökulma mukaan... :DKelkanNaru sanoi:Ehkäpä Alelle pistäis pojot kotiin siitä että oli ainakin ennen niitä harvoja mestoja joilla oli munaa laittaa stoppi vähemmistöille heti ovella ja muutenkin siellä kävi paljon "baarituttuja" sekä muutenkin rentoa porukkaa.
esni sanoi:Niinjoo, vielä mainosta siitä DTM:stä - vaikkei sitä heteroita täyteen halutakaan ;) - että olen tavannut siellä sekä Erinin (Nylon Beat) että Saimi Nousiaisen.
esni sanoi:Lostarissa ei saa enää homot ja lesbot käydä rauhassa, kun junttilan antit tulee sinne homofobioineen. Noh! Leikki leikkinä, mutta jos haluaa bailata homoyökerhossa tai edes entisessä sellaisessa, (nyk. pikemminkin homoystävällinen heteroravintola) pitäisi nyt vähintäänkin suhtautua aika ennakkoluulottomasti kyseiseen sakkiin.