Helsingin baarit/yökerhot/klubit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
HÄH! Käydä nyt baarissa missä on vaan homoja ja ei naisia. Mä joraan vaikka pusikossa, jos siellä on laatulyylejä. Nyt taitaa olla pojilla kaapin ovi apposen auki (mikä on ihan teidän oma asia).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eugen sanoi:
HÄH! Käydä nyt baarissa missä on vaan homoja ja ei naisia. Mä joraan vaikka pusikossa, jos siellä on laatulyylejä. Nyt taitaa olla pojilla kaapin ovi apposen auki (mikä on ihan teidän oma asia).
:rolleyes::david::rolleyes::david::rolleyes:

Niin kommenttiin, että "siellä on hienot sohvat ja ilmastointi ja ei tarvi keijoista välittää". So what's the f*cking point?

Eugen sanoi:

Musiikki on hyvää, se on törkee siisti paikka, kukaan ei ole hirveessä kaato kännissä, ei ole tappeluita, kukaan juntti ei tuu farkkupaidassa kysäseen et "paljoks vedät penkist!" ja listaa vois jatkaa...

Ennen kaikkea siel saa olla ihan omassa rauhassa. Mitä nyt blokkari käy välillä puristelemassa siellä (joo on se mies), mut seki menee ihan vitsistä.

Ei aina tarvii olla vonkumassa mirrin perään, jos haluaa pitää hauskaa. Ei niitä lihatiskejä jaksa katella ees yhtäiltaa. :paatos:

Voin ihan huoletta mennä homo baariin, kun tiedän jo että pidän naisista. Oon tienny sen jo vähän pidempään, joten mulla ei oo huolta siitä että ne muuttas mua yhtäkkiä homoks katseella ja kosketuksella. Mites sulla on tän asian kaa??? Herättää vaan ajatuksia tollanen friikkailu :kaappimieshavaittu: ;)

No niin! Joo ei aina tartte ollakaan naisia iskemässä, voi joskus lähteä viettämään rehellistä äijäiltaakin. Mulla tosin ei ole sitä ongelmaa, että kukaan tulis kyselemään penkkitulosta tms. En tiedä sitten millaista siellä homobaarissa olisi, kun heterobaarissakin tulee homot iskemään. Et se siitä rauhassa olosta.

Stadin mestat kauttaaltaan aika huonoja. Viitisen vuotta sitten kun tosissaan ramppasi monena iltana viikossa mestoille oli paikkoina Ale,HB,Highlight. Tuommoisia teinihelvetti lihatiskejä mutta silloin se pinippi olikin aina haussa. Ehkäpä Alelle pistäis pojot kotiin siitä että oli ainakin ennen niitä harvoja mestoja joilla oli munaa laittaa stoppi vähemmistöille heti ovella ja muutenkin siellä kävi paljon "baarituttuja" sekä muutenkin rentoa porukkaa.

KelkanNaru sanoi:
Ehkäpä Alelle pistäis pojot kotiin siitä että oli ainakin ennen niitä harvoja mestoja joilla oli munaa laittaa stoppi vähemmistöille heti.

Ja sekö on sun mielestä niin helvetin hyvä juttu vai? :jahas:

Eikös se ole laitonta? Puhumattakaan epäeettisyydestä.

Niinjoo, vielä mainosta siitä DTM:stä - vaikkei sitä heteroita täyteen halutakaan ;) - että olen tavannut siellä sekä Erinin (Nylon Beat) että Saimi Nousiaisen. Että kyllä siellä tytötkin käy. Nätit tytöt. Mallit jopa. Niiden suunatutumisesta en mene sanomaan yhtään mitään. ;) ;)

Eugen sanoi:
Niin kommenttiin, että "siellä on hienot sohvat ja ilmastointi ja ei tarvi keijoista välittää". So what's the f*cking point?

Niin, välillä voi käydä ihan bilettääkki ja siihen tarkotukseen DTM on aivan loistava mesta. Se meininki siellä on erilaista, ku noissa teinihelveteissä. Hyvällä kaveriporukalla on ollu monta kertaa hauskaa DTM:ssä (sillä porukalla on hauskaa missä vain :D )

Yusu sanoi:
..DTM on aivan loistava mesta. Se meininki siellä on erilaista, ku noissa teinihelveteissä..

Kyllä DTM on ihan Ok mesta (Lostari on mun mielestä parempi). Olen siis ihan
norde heteropoika, kaveripiiriimme kuuluu kyllä pari homostelijaa. Noi homot on kyllä keskimäärin heteroita kovempia bailaamaan & mukavaa possea. Niille voi ihan oikeesti heti alkuun sanoa "ettei kiinnosta, oon vit*n hetero" ja sit voidaanki vetää kimpassa lärvit. :)

Suhtaudun kyllä homoihin huumorilla ja paikalliset homothan on nyt aika mietoja thaimaalaisiin virkaveljiinsä verrattuna. Tiedän että siellä käy dtm/lostari linjalla naisiakin, sillehän on olemassa oma termikin, mutta kun kerta lähden naisia katselemaan, niin lähden naisia katselemaan. Jos mua nyt ei kiinnosta sinne lähteä, niin homoystävälliset ihmiset on heti selittämässä jotain kaappihomoudesta. Kellä on ahdas asenne? Niin, ja en lämpene hirveesti naistenkaan perseenpuristelustakaan (siis minun), niin voi tää keijo osastokin jäädä vähemmälle. Joo ja homot on rentoa porukkaa.

Hehehe sori ton kommentin laitoin provomielessä kun ajattelin katsoa kauanko menee ennenkuin on eka "Rasisti" kommentti kehissä. Tulihan se sieltä alta puolen tunnin. No joo näin perjantaisin vähän tylsää. Love and peace :love:

esni sanoi:
.....että olen tavannut siellä .....Saimi Nousiaisen. Että kyllä siellä tytötkin käy. Nätit tytöt.

Ööö. okei, eli niitä nättejä tyttöjä oli siis? :urjo:

KelkanNaru sanoi:
Ehkäpä Alelle pistäis pojot kotiin siitä että oli ainakin ennen niitä harvoja mestoja joilla oli munaa laittaa stoppi vähemmistöille heti ovella ja muutenkin siellä kävi paljon "baarituttuja" sekä muutenkin rentoa porukkaa.
Mikäs "tummaihoisten" perseen pyöritystä on katsellessa? Ja onhan niissä miehissäkin katseltavaa jos otetaan naisnäkökulma mukaan... :D

EDIT: selvennyksenä siis että olit tarkoittanut tämän (ainakin jälkikäteen) vitsiksi? ;)
EDIT2: oikea nimitys korjattu nykytrendin mukaiseksi...

Joo onhan niillä tummilla rehevät lanteet ;)
Naureskelin vain kun täällä tuppaa aina sopivan tilaisuuden tullen puolet jengistä huutavan heti "Rasisti!!" ja loput huutaa sit "Basisti!" tai jotain muuta mielipide kamaa :D

esni sanoi:
Niinjoo, vielä mainosta siitä DTM:stä - vaikkei sitä heteroita täyteen halutakaan ;) - että olen tavannut siellä sekä Erinin (Nylon Beat) että Saimi Nousiaisen.

Hassua kun mä käyn Hkin paikoissa tapaan lähes kaikki 7päivää henkilöt ja sitten kupitellaan yhdessä niiden piikkiin :kippis1:

Hesari on tullut viime vuosina liiankin tutuksi. Suureksi osaksi jononohitusmahdollisuuden takia; kun lähtee liian myöhään baariin, ei halua jonottaa ----> Hessulle.

Yks mesta jossa olen käyny vaan pari kertaa, mut varsinkin arkipäivinä tuntuu oikein hauskalta ja rennolta on We Got Beef. Sitä ei kukaan ole vielä maininnut. Siellä voi tavat Suomen rock/poptaivaan starboja ( Maija Vilkkumaa, Terhi Kokkonen jne jne...)

Missäs käy stadin parhaimman näköset lyylit? Kun en ole sieltä, mut olen sinne mänössä.

esni sanoi:
Lostarissa ei saa enää homot ja lesbot käydä rauhassa, kun junttilan antit tulee sinne homofobioineen. Noh! Leikki leikkinä, mutta jos haluaa bailata homoyökerhossa tai edes entisessä sellaisessa, (nyk. pikemminkin homoystävällinen heteroravintola) pitäisi nyt vähintäänkin suhtautua aika ennakkoluulottomasti kyseiseen sakkiin.

Juuri näin!

Itse en Mamasta niin kovin perusta, musiikki kun ei ole siellä ihan meikäläisen makuun. Silloin tällöin siellä tulee sateenkaariystävien kanssa käytyä, mutta harvemmin. Lostarissa taas olisi tosi hyvää tanssimusaa, mutta sinne on yleensä aivan hirveän jonot ja paikka on kuin kenkälusikalla täyteen ahdettu, puhumattakaan postimerkin kokoisesta tanssilattiasta.

Missähän sitä ylipäätään tulee nykyään käytyä, hmm... käyn baareissa niin harvoin, ettei mitään kantapaikkaa ole oikein pääsyt muodostumaan... No, jos tanssia haluan, niin silloin suuntaan kyllä lauantai-iltana Vanhalle (juu juu, älkää naurako!), kasaribiitti saa tämän tytön tanssijalan vipattamaan aina :rock: Ja hintapolitiikkakin on sitäpaitsi kaikin puolin kohtuullinen.

Kallion asukkina täytyykin joskus tutustua noihin Esnin listaamiin paikkoihin! :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom