Helsingin baarit/yökerhot/klubit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Myth sanoi:
Ylipäänsä Suomen baarikulttuurissa ärsyttää suunnattomasti tuo jonottaminen. Mistä se oikeen johtuu, ei narikat niin hitaasti voi vetää? Pidetäänkö sitä jonoa ihan vittuillessaan? Eräs ulkomailla asuva kaverini ihmetteli tätä "tapaa" suuresti ja sanoi, ettei siellä ole juuri koskaan jonoja tai sitten ne vetää sutjakkaasti.

On muuten totta. Ihmeteltiin kaverin kanssa Turussa samaa..ei ennen noin kovin tarvinnut jonotella. Pistävät jonottamaan ulkona että näyttää suositummalta? Aika kypsää kykkiä pakkasessa..mieluummin sitä narikkajonossa venailisi:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Myth sanoi:
Ylipäänsä Suomen baarikulttuurissa ärsyttää suunnattomasti tuo jonottaminen. Mistä se oikeen johtuu, ei narikat niin hitaasti voi vetää? Pidetäänkö sitä jonoa ihan vittuillessaan? Eräs ulkomailla asuva kaverini ihmetteli tätä "tapaa" suuresti ja sanoi, ettei siellä ole juuri koskaan jonoja tai sitten ne vetää sutjakkaasti.

Riippuu aikapaljon varmaan paikasta. Jos on pieni "luukku" narikassa ei siellä voi montaa äijää olla samaan aikaan. Sit taas kännisillä kestää sen rahan kaivaminen ja lähtiessä etitään sitä lappua jokapaikasta 10min. kyllähän se hyvältä näyttää ku jonoa on ulkona. Täytyy vaan olla suhteita ettei tarvii jonottaa ;)

dear_a sanoi:
Tähtityttö, valista nyt tyhmempääsi ... Mulla on sellainen käsitys että toi Bohemia olis samaa sarjaa kuin Fennia ja Vantaan kuuluisa Cinderella-simulaattori. Onko mulle valehdeltu kaikki nämä vuodet, suuri totuus pimitetty multa?!

Riippuu nyt ihan mitä tolla tarkotat (oon väsy, ei ymmärrä). Cinderella-simulaattorissa en ole käynyt koskaan, Fenniahan oli ihan ok mesta (ainakin joskus).
Hyvää musaa, kohtuuhinnat, porukka on yli 20-vuotiasta (mitä harvemmin näkee edes stadissa, jossei mee Hesarille, siis KUN ei mene) ja kävelymatkan päässä. ;) En oo kyllästynyt, vaikka tokikaan en edes kuukausittain vieraile, mutta..

Ronn Moss sanoi:
Sitten kun toiset paikat pitävät vielä semmoisia "fashion jonoja", vaikka mesta olisi puoliksi tyhjä.

Ei kyllä ole portsareilla tasan varmaan minkään sortin intressiä pitää ihmisiä jonossa. Jokaisesta maksaneesta asiakkaasta kilahtaa ropo portsareiden kassaan (pääsääntöisesti, ja yökerhoissa lähes poikkeuksetta), ja ne jonossa seisovat ei kassaa kartuta.

Tähtityttö sanoi:
Itiksen Bohemiaa ei siltikään MIKÄÄN voita!

..paitsi kunnon house-bileet..

Bohemiahan on perjantai-iltaisin aivan mahtava paikka, porukkaa (eli yh-äitejä ja mokkanahkoja) on vain kourallinen - ei tarvitse tiskillä kauaa juomia jonotella.

Huppe sanoi:
Hotelli Vantaa on tuossa vieressä. Muuta ei tartte.
Muistathan pukea kuppisuojuksen.

flagellum dei sanoi:
Bohemiahan on perjantai-iltaisin aivan mahtava paikka, porukkaa (eli yh-äitejä ja mokkanahkoja) on vain kourallinen - ei tarvitse tiskillä kauaa juomia jonotella.

Toi YH-äiti juttu on ihan legendaa.:)
Mutta totta on, että Boheen kandee mennä lauantaisin. Perjantaisin jengiä on vähemmän.

Tähtityttö sanoi:
Mutta totta on, että Boheen kandee mennä lauantaisin. Perjantaisin jengiä on vähemmän.

Hys, älä romuta legendaa :D
Lauantaisin on tosiaan ihan toinen meininki kuin perjantaina.

Tähtityttö sanoi:

Siis woot, uskaltaaks sinne Boheen oikeesti mennä? Ainakin Bohen edusta, siis varsinkin lauantaisin, tuntuu olevan sellainen paikka jossa saa suurimmalla todennäköisyydellä nenän vaihtamaan paikkaa pienen kivun saattelemana.

fish sanoi:
Ei kyllä ole portsareilla tasan varmaan minkään sortin intressiä pitää ihmisiä jonossa. Jokaisesta maksaneesta asiakkaasta kilahtaa ropo portsareiden kassaan (pääsääntöisesti, ja yökerhoissa lähes poikkeuksetta), ja ne jonossa seisovat ei kassaa kartuta.

En uskokaan, mutta joskus tätäkin on tullut todistettua. Lähinnä jossain "pre-teen" tyylisissä paikoissa..

Sumu sanoi:
Siis woot, uskaltaaks sinne Boheen oikeesti mennä? Ainakin Bohen edusta, siis varsinkin lauantaisin, tuntuu olevan sellainen paikka jossa saa suurimmalla todennäköisyydellä nenän vaihtamaan paikkaa pienen kivun saattelemana.
KErran käytiin, meidät ryöstettiin siellä. Tai noh, kukkaro vietiin käsilaukusta, onneksi se löytyi vessan roskiksesta. Bohemia on paikka missä mokkakikkelit kohtaavat reilusti ylipainoiset yh-äidit/naiset.

flagellum dei sanoi:
Huppe sanoi:
Hotelli Vantaa on tuossa vieressä. Muuta ei tartte.
Muistathan pukea kuppisuojuksen.
Miksi? En ymmärrä...

Mun pikkuveli kävi aikanaan Bohemiassa ja AINA löysi itselleen yh-äitejä. Joko kyse on sen charmista :rolleyes: tai sitten paikasta. Toi Bohen pääsääntöinen asiakaskunta ei ihan mua sytytä, mutta ehkä olisi syytä elämysmatkailla. :)

Listataanpas Hgin kovimmat rock-/hevibaarit! Jatkakaa listaa: Loose, Base, Sling In....

Huppe sanoi:
Miksi? En ymmärrä...

Jos meno ei ole viimeisen vuoden aikana muuttunut, niin paikallaan voisi olla suojus siittiöntuottajille päihtyneiden täti-ihmisten tunnusteluyrityksiä vastaan.
Varsinkin kun eivät tunnu osuvan vieheelle, vaan kohot ovat vaarassa.

dear_a sanoi:
Mun pikkuveli kävi aikanaan Bohemiassa ja AINA löysi itselleen yh-äitejä. Joko kyse on sen charmista :rolleyes: tai sitten paikasta. Toi Bohen pääsääntöinen asiakaskunta ei ihan mua sytytä, mutta ehkä olisi syytä elämysmatkailla. :)

Listataanpas Hgin kovimmat rock-/hevibaarit! Jatkakaa listaa: Loose, Base, Sling In....

Eikö Manala ole joku kova? Noista nyt voi olla montaa mieltä ; ).

Itse kävin tuossa pari viikkoa takaperin Studio51:ssä ja yllätyin, kuinka paljon paikassa oli mustia miehiä ja minkälaista käytöstä heiltä sai. Ihan älytöntä käsipuolessa roikkumista ja muutenkin ylimielistä pelleilyä. Vissiin katsottu MTV: tä vähän liikaa..
Itse tykkään Hesan paikoista Kallesta ehkä eniten, mutta mikään ei bilepaikkana vedä vertoja Levin Hullu Poro-areenalle :thumbs:

Kuki sanoi:
Itse kävin tuossa pari viikkoa takaperin Studio51:ssä ja yllätyin, kuinka paljon paikassa oli mustia miehiä ja minkälaista käytöstä heiltä sai. Ihan älytöntä käsipuolessa roikkumista ja muutenkin ylimielistä pelleilyä. Vissiin katsottu MTV: tä vähän liikaa..

Juuh, ei niin kauan aikaa sitten ko. paikassa vierailleena ei voi kuin olla samaa mieltä. Uskomatonta roikkumista, päälle punkemista, lähentely-yrityksiä... yök! Eniten ärsyttää se, että kun sanoo 5 kertaa että 'ei kiitos', niin sitä ei (haluta?) tajuta. Onkohan joku opettanut niille, että jos tarpeeksi monta kertaa yrittää, niin nainen heltyy.....? :curs:

Kerran eräs vähemmistön edustaja tuli jututtamaan mua siellä. Olin kävelemässä pois paikalta, se tarttui kiinni eikä päästänyt menemään. Se jatkoi kehumista (mun ja itsensä!) ja kun tein selväksi ettei edelleenkään kiinnosta, se suuttui... ja meinas lyödä mua... :eek: Kaikkea sitä joutuukin kohtaamaan! Ilmeisesti olen paatunut pakana kun en tajunnut että hän oli Allahin lahja minulle.

E: Ainoa mikä auttoi oli et lopulta valehtelin olevani lesbo. Sen ne sentään ymmärsi.

dear_a, juuri tuollaista väkisin repimistä siellä oli, paras oli kun tällainen vähemmistön edustaja tuli baaritiskillä kylkeen kiinni ja yritti kovasti tehdä tuttavuutta, kunnes huomasi sormessani vihkisormuksen. Napautti sormella sormukseen ja käänsi mielenosoituksellisesti selän! Eipä voinut muuta kuin nauraa, ainakin tarkoitusperät olivat selvät :D
Kummasti on noita tummanpuhuvia kavereita yöelämään etsiytynyt verrattuna, sanotaanko viiden vuoden takaiseen, jolloin itsekin kuljin enemmän baareissa. Tai, ehkä aika kultaa muistot, vaikka ei minua nyt nuo muut kansalaisuudet muuten häiritse, kunhan osaavat käyttäytyä ja onhan noita urpoja vaaleampina painoksinakin:rolleyes:

rafael30 sanoi:
... Hevimesta, The RockBar, Corner, Tauko ...
... vanha maestro ...

Onko Hevimestassa ja The RockBarissa hyvä meno? Miten eroaa arki / pe ja la? Missä toi Tauko on, ihan uusi tuttavuus mulle...

Kuki sanoi:
Itse tykkään Hesan paikoista Kallesta ehkä eniten, mutta mikään ei bilepaikkana vedä vertoja Levin Hullu Poro-areenalle :thumbs:

Itsellä käynyt Studiolla, että joku karvakäsi antoi pääpuskun, ilman mitään syytä. Kuulin, että olin kuulemma törmännyt häneen, wtf!! Siis vaikka olisin törmännyt, niin tuonko se oikeutti tekemään. Hauskinta tässä oli, että tämä ähly oli sanonut myöhemmin, että turha tuon tulla kostaa, meillä on kaikki poket puolella täällä. Näinköhän:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom