Helsingin baarit/yökerhot/klubit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Le bonk on aika hyvä vastakohta Apollolle. :D Sinne tuskin haluat. Viimeksi kun kävin siellä, niin joku teinimuija (n.20v) tyhjensi vatsalaukkunsa suun kautta siihen tanssilattian viereen.

Harmi, jos siitäkin on tullut teiniräkälä. Puitteet kun kuitenkin on aika kivat.

e: Apolloko se sitten on se the place to be?

Harmi, jos siitäkin on tullut teiniräkälä. Puitteet kun kuitenkin on aika kivat.

e: Apolloko se sitten on se the place to be?
Mun mielessä se on aina semmonen ollutkin. Pois lukien jotkut harvat livekeikat.

Apollo on varmasti hyvä vaihtoehto. Se tuntuu olevan n.30v mimmien suosiossa. Samoin Kalle, jos himoitsee ittelleen omaa Björneä.

Noihin spekseihin osuu kyl useempikin mesta. Apollossa on suht paljon kyl keski-ikäsiäkin, ja suurin osa taitaa kyl olla siellä 30v paremmalla puolella. Tää joku pari vuotta sitten. Rocksin alakerrassa on vähän väliä keikkoja, ja sieltä puuttuu teinit. Aikuiset on kyl menny senkin valtaamaan mutta hyvin oon aina sekaan mahtunu. :D Ei oikein tuu enää keskustassa käytyä niin mulla voi olla vähän vanhentunutta tietoa. Imo tällä hetkellä koko stadista ei löydy pubien lisäks yhtään kunnollista yökerhoa jossa viihtysin, joten hillun lähiöissä. Halvempaa kaljaa, aidompi tunnelma, parempi meno.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom