Helsingin baarit/yökerhot/klubit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ilc81
  • Aloitettu Aloitettu
Tapaamme siis kenties illemmalla. ;) Kunnon reenin jälkeen meikätyttö lähtee nimittäin reenaamaan tanssijalkaa. Johonkin edellämainituista paikoista luultavasti. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nostetaas tämäkin takas ylös.

Taityy yhtyä aikaisemmin sanottuihin. Lostariin sitä tulee yllättävän usein päädyttyä... Ja kun siellä käy useasti niin ei tarvitse niistä pitkistä jonoista välittääkkään :D
Siellä on omasta mielestä taso hieman laskenu kun siellä noita "homofoobikko" keravalaisia on alkanut käymään (ei millään pahalla keravalaisia kohtaan)
Mamassakin tulee silloin tällöin käytyä, hyvä paikka. Ja vaikka sinne ei tule mentyä naisia jahtaamaan niin kyllähän sielläkin niitä on... Ja osa on jopa heteroita! ;) Mutta muuten ilmapiiri on molemmissa paikoissa oikein hyvä. Ei liikaa testoa ilmassa, saa bilettää rauhassa. Vaikkakin lostarissa on edellä mainitusta syystä alkanut silloin tällöin nujakoita syntymään. Mutta onneksi kaupungin paras poke / poket hoitaa hommat kotiin :thumbs:

ei saa yleistää asuinpaikan mukaan ;)

itse kävin ensimmäistä kertaa viime la baker'sissa.. ihan kiva paikka, käytännölliset tilat, välistä hyvää musiikkiakin, sopivanikäistä porukkaa ja suhteellisen tasokkaita mirrejä.

Prahassa on tullut viime vuosina istuttua aika paljon! Hyvää musaa ja tunnelmaa..
Hesarilla käytiin syksyllä, ei säväyttänyt. Liekö tuo remontti vaikuttanut asiaan?
Teatteri oli pahoista puheista huolimatta magea mesta interiööriltään ja sohviltaan, joissa valmistujaisiltana tuli possen kanssa istuttua;)

Highlight tuli aikoinaan testattua, samoin Arkku. Kallesta tykkäsin, silloin kun siellä opiskelijabileissä käytiin.

Nykyään aika harvoin baariskenessä, mutta tuo pahamaineinen Studio 51 pitäisi testata. Sedun paikoista Tiikeri miellytti aikoinaan, Baarikärpänen ei!

Ai niin ja Rocks on rok!

Öhröm... Kun kattelin tähän treadiin kirjoittejien keski-ikää niin se tuntui olevan melkein 30-v tienoilla. :)

Mitkäs olisi hesassa sellaisia paikkoja jonne tälläinen kohta 20-v räkänenä pääsisi sisään? Siis sellaisia jonkinlaisia "menomestoja"?

Praha, On the Rocks.
Tuolla linjalla yleensä, loppuillasta tulee sitten päädyttyä mitä ihmeellisimpiin baareihin, jonkun kaverin ehdotuksen perusteella yleensä.. :D

HaRaXz sanoi:
Öhröm... Kun kattelin tähän treadiin kirjoittejien keski-ikää niin se tuntui olevan melkein 30-v tienoilla. :)

Mitkäs olisi hesassa sellaisia paikkoja jonne tälläinen kohta 20-v räkänenä pääsisi sisään? Siis sellaisia jonkinlaisia "menomestoja"?
Noniin, olin justiinsa kirjottamassa juttua "nuoremmille". Eli kävin katsastamassa lauantaina uudistetun oopperan eli CLUB oopperan :D. Kyllä, myönnän että siellä oli paljon nuorempaa porukkaa mitä esim. the clubilla käy, mutta meno oli loistava! Oikeesti! Ihan käsittämättömän hyvä meininki. En tiedä johtuiko se uudesta sisustuksesta, matalasta katosta, luvasta tanssia pöydillä (rokkipuolella on pöytien kohdalla katossa käsitelineet, joista voi pitää kiinni, jos tuntee vetoa pöydällä tamppaamiseen), mutta fjiilis oli huvahuvahuva. Eli siellä on siis kaksi puolta, rokkipuoli ja sit dj-puoli, jossa soi mitä soi...nykymusaa. Ulkopaikkakuntalaisille tiedoksi paikka siis sijaitsee kisahallin päädyssä (ei putkapääty), mannerheimintien ja helsinginkadun risteyksen tuntumassa, yllättäen oopperaa vastapäätä. Suosittelen!

Ilecules sanoi:
Ehdottomia ykköspaikkoja on DTM( sun on aivan ehdoton), kaivohuone silloin kun siä vielä oli screen, ja ei ollut hullumpi kun kävin hetki sitten siä The Players Clubissa jortsuilemassa.Sitten Hesari on ok, kun käy vain noin kerran parin kolmen kuukauden sisään.
Mutta ei sillä paikalla ole niin helvetisti väliä kun on vaan oikeassa, huippu hyvässä seurassa eli bestiksen kanssa. Silloin jopa Amarillo tuntuu helvetin hyvältä idealta!

Pataässä, Kalle, On the Rock's, Molly Malone's, Hamu...

Onnela kiinnostaa jonkun verran, tosin kokemusta ei ole kuin parin käynnin verran. Entä mitä mieltä olette Studio viisykkösestä?

Toisinaan...
Hesari (yleensä hirveetä musaa, paitsi suomipoppipuolella)
Barfly (vaikkakin junnupaikka)
Raffaellon terassi (kesällä)
DTM (jos liikenteessä vähemmistöryhmään kuuluvan ystävän kanssa)
Iltakoulu (jo on "pakko" mennä paikalliseen, ihan ok paikka)

Sunnuntaisin (ja ehkä joskus torstaisin) Cornerissa kuuntelemassa hevikaraokea. Bissellä muuten vain seuraavissa paikoissa: Bakers pub, Praha. Keikoilla missä vain on kuuntelemisen arvoista musaa.

Anonymity sanoi:
Pataässä...

Toisinaan...
Hesari (yleensä hirveetä musaa, paitsi suomipoppipuolella)
...
Patis on kyllä ihan loistava mesta ainakin siinä mielessä, että se aukeaa sunnuntaisinkin jo yhdeksältä aamulla. Pari kertaa on kokeiltu tuokin karaoken hienous aamujumalanpalveluksen aikaan.

Mutta missäs päin Hesarilla on suomipoppipuoli? Vai onko tässä nyt kyse yliopistokadun Memphisistä, josta kai tuollainen saattaisi löytyä?

Sitä Memphisin puolta tarkoitan, itse puhun aina vaan Hesari suomipoppipuolesta. Itse asiasa en tiedä, onko sekään enää niin hyvä, kuin joitakin vuosia sitten.

Onko kukaan käynyt Uniq-ravintolassa? Minkä ikäistä porukkaa ja minkälaista musaa?

Entä löytyykö meikäläisellä uusia paikkoja, jossa kävisi porukkaa ikähaitarilla 30-40 vuotta? Sellaisia, joissa ei soi hirvittävä teknojumputus tai vastaava, joiden esittäjien nimiä tämän ikäinen ei enää tiedä. Perinteisiä tanssiravintoloita tai kaupunginosakuppiloita ei tarvitse ehdottaa, eikä Teatteria (jonka yläkerta on ihan peestä, Kellobaari on ihan ok).

Anonymity sanoi:
Onko kukaan käynyt Uniq-ravintolassa? Minkä ikäistä porukkaa ja minkälaista musaa?

Kerra oon käyny. Paikka oli aika kiva. Tanssimusiikkiahan sieltä tuli (eli jotain housea/trancea/jotain) ja porukka oli iältään jotain 20-30.

Itse en oikein lämmennyt Unig-baarista. Pari kertaa ollu ja suht nihkee meno mun mielestä. Uniqin ikähaarukka mun mielestä 20-50 v.

Suosittelen studio 51 iso mesta ja paljon porukkaa. Miinus puoli on kalliit hinnat ja törkeät jonot.

myyk sanoi:
Itse en oikein lämmennyt Unig-baarista. Pari kertaa ollu ja suht nihkee meno mun mielestä. Uniqin ikähaarukka mun mielestä 20-50 v.

Suosittelen studio 51 iso mesta ja paljon porukkaa. Miinus puoli on kalliit hinnat ja törkeät jonot.

Olin Uniqissa Töölö Gymin pikkujoulussa, ja yllätyin siitä ihan positiivisesti. Vähänlaisesti baarissa käyvänä ihmisenä minulle on tärkeintä se seura, eikä baari itsessään. Harvinaisen hyvää musiikkiakin oli. (Näen punaista kaikissa Suomipop-hässäköissä :curs: )

Studio 51 kannaattaa mennä jonkun vipin seurassa tai olla itse vip, niin ei tarvitse jonottaa. Kiva paikka sinänsä, että siellä ei ihmisiä hirveästi toisten tekemiset kiinnosta. Saa bailata rauhassa ihan tyttö porukassakin.

Uniq oli kyllä joo positiivinen yllätys. Tuskin olis sinnekään tullu lähettyä, ellei olis ollu kyseessä noi TG:n pikkujoulut. Ens viikonloppuna, jos menis uudemman kerran :evil: ...mutta kuten Smart sano: loppujen lopuks on aika sama, missä sitä on, jos on hyvä porukka, oikee mielentila ja oikeet promillet veressä :) Eikä sitä ikinä etukäteen tiedä, millasia spedejä on sattunut johonkin "hyvään mestaan" just sillon, kun ite satut olemaan paikalla. Eipä sitä silti oo koskaan oma ilta pilalle menny kenenkään muun toilailuista.

EDIT: Niinjoo, ja se jääbaari oli ihan viilee juttu kans, vaikka hieman tyyris olikin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom