Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin, olin justiinsa kirjottamassa juttua "nuoremmille". Eli kävin katsastamassa lauantaina uudistetun oopperan eli CLUB oopperan :D. Kyllä, myönnän että siellä oli paljon nuorempaa porukkaa mitä esim. the clubilla käy, mutta meno oli loistava! Oikeesti! Ihan käsittämättömän hyvä meininki. En tiedä johtuiko se uudesta sisustuksesta, matalasta katosta, luvasta tanssia pöydillä (rokkipuolella on pöytien kohdalla katossa käsitelineet, joista voi pitää kiinni, jos tuntee vetoa pöydällä tamppaamiseen), mutta fjiilis oli huvahuvahuva. Eli siellä on siis kaksi puolta, rokkipuoli ja sit dj-puoli, jossa soi mitä soi...nykymusaa. Ulkopaikkakuntalaisille tiedoksi paikka siis sijaitsee kisahallin päädyssä (ei putkapääty), mannerheimintien ja helsinginkadun risteyksen tuntumassa, yllättäen oopperaa vastapäätä. Suosittelen!HaRaXz sanoi:Öhröm... Kun kattelin tähän treadiin kirjoittejien keski-ikää niin se tuntui olevan melkein 30-v tienoilla.
Mitkäs olisi hesassa sellaisia paikkoja jonne tälläinen kohta 20-v räkänenä pääsisi sisään? Siis sellaisia jonkinlaisia "menomestoja"?
Ilecules sanoi:Ehdottomia ykköspaikkoja on DTM( sun on aivan ehdoton), kaivohuone silloin kun siä vielä oli screen, ja ei ollut hullumpi kun kävin hetki sitten siä The Players Clubissa jortsuilemassa.Sitten Hesari on ok, kun käy vain noin kerran parin kolmen kuukauden sisään.
Mutta ei sillä paikalla ole niin helvetisti väliä kun on vaan oikeassa, huippu hyvässä seurassa eli bestiksen kanssa. Silloin jopa Amarillo tuntuu helvetin hyvältä idealta!
Patis on kyllä ihan loistava mesta ainakin siinä mielessä, että se aukeaa sunnuntaisinkin jo yhdeksältä aamulla. Pari kertaa on kokeiltu tuokin karaoken hienous aamujumalanpalveluksen aikaan.Anonymity sanoi:Pataässä...
Toisinaan...
Hesari (yleensä hirveetä musaa, paitsi suomipoppipuolella)
...
Anonymity sanoi:Onko kukaan käynyt Uniq-ravintolassa? Minkä ikäistä porukkaa ja minkälaista musaa?
myyk sanoi:Itse en oikein lämmennyt Unig-baarista. Pari kertaa ollu ja suht nihkee meno mun mielestä. Uniqin ikähaarukka mun mielestä 20-50 v.
Suosittelen studio 51 iso mesta ja paljon porukkaa. Miinus puoli on kalliit hinnat ja törkeät jonot.