Hel-Looks ja nykyajan muoti-ilmiöt

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olis muuten melko hauskaa tehdä parodia tosta hell lookista. Nyyssölän kanssa uffen kautta vain kaikista sairaimmat vaateyhdistelmät ja sitten kadulle kuvaamaan.

Tuossa on vaan vaarana, että löydätte ittenne jonku hipsterinlehden kannesta.

Mä oon jo kauan miettiny että miksi helvetissä miesten pitää pukeutua nykyään ihan homppelisti. Huivia löytyy ties kuinka monelta, samoin korvakorua ym. Eihän toi mun elämää hankaloita mutta aina vaan pienempi osa miehistä on oikeasti miehiä. Mikä vittu siinä on ku hiuksiaki tarvii laittaa niin helvetisti? Tai ku yläasteellakin kaikilla on kauluspaita päällä, hiukset laitettu ja koru korvassa? Ei saatana. Kuten sanoin, ei oo mun ongelma mutta silti vituttaa.

Pakkiksella voisi olla ketju Pakkis Look. Sinne vain kuvia miten itse pukeutuu vapaa-aikana. Sensuroi vaikka naaman pois jos hävettää. Olisi ihan mielenkiintoinen nähdä, että onko todellakin suurimmalla osalla Gasp, Gazoz, Bullfarm ym... vaatteet päällä ja miten vaatteita yhdistellään.

Kesti aika kauan ennenkuin tämä rantautui pakkikselle, näitä hel-lookseja on ilmeisen monta vuotta jo ihmetelty.

Jos nyt nämä jannut eivät ole huumorilla tehneet tuota ja ihan vakavissaan ovat vetäneet nuo päällensä,
Niin tulee aika monesta mieleen, että hakevat kyllä itseään ja omaa paikkaansa, kukä mä oon, mistä mä tuun? Moni varmaankin aika epävarma nuori ja näyttävät vielä epävarmemmilta noissa "vaatteissaan."

Yleensäkään kaikille ei vaan käy kaikenlaiset vaatteet ja tyyli. Tämän lisäksi muotikuvissa saadaan oikeanlaisen mallin päällä erilaisetkin kuteet näyttämään tyylikkäiltä. Voi vaan kuvitella, miltä vaikkapa tämä näyttäisi kalpean ja siiman hipsterihintin päällä...

kilts.jpg

tän ketjun vois kyllä heittää tuonne netistä poimittujen alimpiin syövereihin, tässä yleisen keskutelun etusivulla tänne eksyy vahingossakin ja sitten voi vituttaa.

Kesti aika kauan ennenkuin tämä rantautui pakkikselle, näitä hel-lookseja on ilmeisen monta vuotta jo ihmetelty.

Jos nyt nämä jannut eivät ole huumorilla tehneet tuota ja ihan vakavissaan ovat vetäneet nuo päällensä,
Niin tulee aika monesta mieleen, että hakevat kyllä itseään ja omaa paikkaansa, kukä mä oon, mistä mä tuun? Moni varmaankin aika epävarma nuori ja näyttävät vielä epävarmemmilta noissa "vaatteissaan."

Yleensäkään kaikille ei vaan käy kaikenlaiset vaatteet ja tyyli. Tämän lisäksi muotikuvissa saadaan oikeanlaisen mallin päällä erilaisetkin kuteet näyttämään tyylikkäiltä. Voi vaan kuvitella, miltä vaikkapa tämä näyttäisi kalpean ja siiman hipsterihintin päällä...

kilts.jpg

tän ketjun vois kyllä heittää tuonne netistä poimittujen alimpiin syövereihin, tässä yleisen keskutelun etusivulla tänne eksyy vahingossakin ja sitten voi vituttaa.
Kyllähän se nyt vähän toki vaikuttaa jos otetaan Skotlannissa muotikuva komeasta miehestä ammattilaisen vaatettamana versus kun Pirkko Pertti Kylämuonola seisoo jalat lintassa jossain Konalan Alepan nurkalla Suomen ihanassa räntäsateessa.

Ei sillä, että Pirkko Pertistä saisi niissä vaatteissa edes photoshopilla ja catwalkilla yhtään tyyliä irti.

ei vittu mä putoilen tilanteelle, kun tyttö tuo ensimmäistä kertaa näytille uutta poikaystäväänsä, isä tulee tuulikaappiin vastaan..
"moikka mä olen svantte!"

Aika kaukaa haettu skenaario. Ei sulla poikaa ole? :rolleyes:

Ihana sivusto tuo hellooks by the way (muistaakseni tästä on joku aiempikin ketju). "vähän" sormella osoittaen se kertoo mitä eroa on Helsingillä ja muulla suomella.... ja millä tahnsa muulla paikalla maailmassa. Helsinkiin saapuessa WTF iskee usein jo junassa, mutta viimeistään rautatieasemalla.

Mä oon jo kauan miettiny että miksi helvetissä miesten pitää pukeutua nykyään ihan homppelisti. Huivia löytyy ties kuinka monelta, samoin korvakorua ym. Eihän toi mun elämää hankaloita mutta aina vaan pienempi osa miehistä on oikeasti miehiä. Mikä vittu siinä on ku hiuksiaki tarvii laittaa niin helvetisti? Tai ku yläasteellakin kaikilla on kauluspaita päällä, hiukset laitettu ja koru korvassa? Ei saatana. Kuten sanoin, ei oo mun ongelma mutta silti vituttaa.
Ennen sotureilla oli pitkä tukka, he ratsastivat hevosilla ja käyttivät takuuvarmasti korujakin - ehkä jopa huiveja! :eek: Kerro toki lisää siitä, mikä tekee oikean miehen. :lol2:

Mun mielestä helvetin hyvä et tästäkin asiasta voi keskustella rohkeasti. Nykymuoti on ku edellämainittu nykytaide. Mitäänsanomatonta ja huomiohakuista paskaa. Sellaista joihin kuka tahansa pystyisi. Siitä pisteestä alko muodin surkeutuminen, kun housut alko roikkumaan, olikos se joskus 90 luvun lopussa, kun lähti suomessa kunnolla yleistymään?

http://www.freefunnyshit.com/wp-content/uploads/2012/01/anatomy-of-urban-thug.jpg

Jos mä pitäisin työhaastattelua tollaselle jäpikälle ni ekaks kyl sanoisin et nosta nyt vittu ne housut ylös tai mene ostamaan sopivan kokoiset... mun kaaliin ei vaan mene se, et mikä siinä on hienoa kun on yli-isot farkut. Mikä siitä tekee kovan näköstä. Vaipat ainakin mahtus housuun ja sinne kurat löräyttää. :)

Ennen sotureilla oli pitkä tukka, he ratsastivat hevosilla ja käyttivät takuuvarmasti korujakin - ehkä jopa huiveja! :eek: Kerro toki lisää siitä, mikä tekee oikean miehen. :lol2:

Hyvä provo. Mitä tekemistä entisajan miehillä, on nykyajan neitihinttareiden kanssa? Viikinkiajan kavereissa oli kikkeliä vaikka missä vaatteissa sata kertaa enemmän ku näissä tapauksissa. :) Entisaikaan ei varmaan ollut mahdollista edes tehdä monimutkaisia vaatteita, ja yleensä korut ja muut härpäkkeet symboloivat myös jotain oikeasti tärkeää, kuten asemaa jne. Et aika paska verrata. Jos mä nään kadulla pitkätukkasen rokkarin, en mä pidä sitä naisena tjs. mut jos mä nään tällasen mitä tässä ketjussa on, ni hymy kyllä irtoaa.

Eikös Delgado Legioonalaisella ollut lyhyt tukka että vastustaja ei voi tarttua siihen? Veikkaan että toi joittenkin "barbaarien" pitkä tukka johtui siintä että ei ollut paljon partureita satoja vuosia sitten tai jopa tuhat vuotta sitten. Kyllä nykyajan "miehet" on ihan mikki hiirejä, enkä nyt tarkoita että pitäisi olla lihasta ja niin poispäin mutta pitäisi nyt vähän olla luonnetta ja sydäntä.

Veikkaan et 90% tuolla sivuilla olevista äijistä on neitsyitä ja tota menoa tulee aina olemaankin. Tosin aina on mahdollisuus lykkästä jotain yhtä tärähtäneesti pukeutuvaa naikkosta.

Hyvä provo. Mitä tekemistä entisajan miehillä, on nykyajan neitihinttareiden kanssa? Viikinkiajan kavereissa oli kikkeliä vaikka missä vaatteissa sata kertaa enemmän ku näissä tapauksissa. :) Entisaikaan ei varmaan ollut mahdollista edes tehdä monimutkaisia vaatteita, ja yleensä korut ja muut härpäkkeet symboloivat myös jotain oikeasti tärkeää, kuten asemaa jne. Et aika paska verrata. Jos mä nään kadulla pitkätukkasen rokkarin, en mä pidä sitä naisena tjs. mut jos mä nään tällasen mitä tässä ketjussa on, ni hymy kyllä irtoaa.
Sitä tekemistä sillä on, että kuten aiemmin sanoin, ei ole olemassa mitään absoluuttista asiaa, joka jossain vaatteissa tai asusteissa on juuri maskuliinista, koska se kaikki on muuttunut ympäri sataan kertaan ja muuttuu taas. Eihän sitä mun lainaamaani postia voinut tulkita muuta kuin niin, että kirjoittajan mielestä "oikean miehen" tekee jonkun huivin puute ja ilmeisesti korvakorujen laittaminen negatoi miehen maskuliinisuuden.
Eikös Delgado Legioonalaisella ollut lyhyt tukka että vastustaja ei voi tarttua siihen? Veikkaan että toi joittenkin "barbaarien" pitkä tukka johtui siintä että ei ollut paljon partureita satoja vuosia sitten tai jopa tuhat vuotta sitten. Kyllä nykyajan "miehet" on ihan mikki hiirejä, enkä nyt tarkoita että pitäisi olla lihasta ja niin poispäin mutta pitäisi nyt vähän olla luonnetta ja sydäntä.
Onhan noita soturimuoteja ollut varmaan yhtä monta, kun on ollut kansojakin, osassa pitkä tukka ja osassa lyhyt. Uskoakseni pitkä tukka joissain kulttuureissa on ollut myös kunnia-asia miehelle, ja sen leikkaaminen häpeä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom