Hel-Looks ja nykyajan muoti-ilmiöt

jimspin on valintansa tehnyt, eikä se ollut bodaaminen.

Oi voi :)

En kai minä missään vaiheessa omista preferensseistäni kirjoittanut? Kunhan totesin, että samalla tavalla bodaaminen on varsin monen mielestä rinnastettavissa jossakin määrin samaan, kuin täällä nyt tehdään pukeutumisen suhteen.
Mua ei häiritse kumpikaan. Mitä itseeni tulee, niin tuskin minä vaatetukseni avulla kenenkään huomiota kummemmin kiinnitän, mutta koska olen nainen, joka on opiskellut, opiskelee nyt ja opiskelee tulevaisuudessa lisääkin vaatetusalaa eri muodoissaan plus myy vaatteita työkseen, niin kieltämättä on myönnettävä, että aihe on niin sanotusti sydäntä lähellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oi voi :)

En kai minä missään vaiheessa omista preferensseistäni kirjoittanut? Kunhan totesin, että samalla tavalla bodaaminen on varsin monen mielestä rinnastettavissa jossakin määrin samaan, kuin täällä nyt tehdään pukeutumisen suhteen.
Mua ei häiritse kumpikaan. Mitä itseeni tulee, niin tuskin minä vaatetukseni avulla kenenkään huomiota kummemmin kiinnitän, mutta koska olen nainen, joka on opiskellut, opiskelee nyt ja opiskelee tulevaisuudessa lisääkin vaatetusalaa eri muodoissaan plus myy vaatteita työkseen, niin kieltämättä on myönnettävä, että aihe on niin sanotusti sydäntä lähellä.

Entäs miehet jotaka pukeutuu ja tälläytyy kuten noissa linkeissä? Voisko olla lähellä sydäntä?

Mua nyt ei juuri kiinnosta mitä jengi omalla elämällään tekee mut ei nyt vittu, luulin aidosti eka et joku hippimuija. Olin väärässä.

20080801_03.jpg

Hel Looks archive

:face: :wtf: :confused: :lol2:

Törmäsin tänään tuollaiseen hel-looks tyyppiseen äijään Kampin vieressä. Oli hametta ja tukka viiksiä myöten värjätty turkoosiksi. Oli "persoonallinen" ilmestys.

Törmäsin tänään tuollaiseen hel-looks tyyppiseen äijään Kampin vieressä. Oli hametta ja tukka viiksiä myöten värjätty turkoosiksi. Oli "persoonallinen" ilmestys.

Ettei tässä nyt vaan ois ollut kyse siitä, että kävelit tajuamattasi peilin ohi :confused:

20080605_01.jpg

Ohan noi asukokonaisuudet omaan silmään vähän erikoisia, mutta kukin tallatkoon tyylillään hienoo et uskaltaa pukeutua miten tahtoo. :D

E: toi tyyli muuten kieltämättä sopii tolle kuvassa olevalle.

20080605_01.jpg

Ohan noi asukokonaisuudet omaan silmään vähän erikoisia, mutta kukin tallatkoon tyylillään hienoo et uskaltaa pukeutua miten tahtoo. :D

Tuolla ei oo mitään tekemistä hel-lookin kanssa, siinä on ihka aito Teddy boy :)

Viimeksi muokattu:
20080605_01.jpg

hemmetin hieno takki, kelpais kyllä mullekin

No oho :O Toikin olis tosin ihan tyylikäs, jos se ottais kunnon sikabulkin ja leikkais tukkansa. Hanskat voisi myös jättää pois. Vetskaria vois toki vetää vähän kiinni samalla.

Onks tää nyt spiidi vai saku :D Hel Looks archive

Ei siinä, en pilkkaa! Mun mielestä on hienoa, että ihmiset uskaltaa olla oikeesti erilaisia. Täällä tsadin ulkopuolella tommonen vaan ei olis koskaan mahollista. Mutta ehkä junttisuomi vielä muuttuu :)

Missä niitä muuten myydään niitä shortseja joita tuossa kesällä oli jokaisella vastaantulevalla nuorella jätkällä?
Ei nyt ole kuvaa linkittää mutta ei farkkukangasta vaan puuvillaa, monen värisiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom