Hel-Looks ja nykyajan muoti-ilmiöt

Mitä nuo ihmiset tekee työkseen? Työttömiä, taiteilijoita vai taideaineopiskelijoita (työttömiä)? Millä helvetillä ton näköset ihmiset saa työpaikan, kun se on lähes normaalin näköiselläkin hankalaa?

Taiteilijoita ja luovan alan ihmisiä, opiskelijoita, vaatemyyjiä yms. noissa varmasti on paljon. Joissain paikoissa se erottuva tyyli voi olla jopa valttia. Eikä missään ole myöskään sanottu, että ne vetäis aina noin överiksi. Töihin voi mennä tavallisissa vaatteissa ja sitten kaverien kanssa kaupungilla hengata vaikka se kumipuku päällä.

Tuolla on sitäpaitsi ihan tyylikkäitä kokonaisuuksiakin, ei ne kaikki ole noita ääripään edustajia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ennen sotureilla oli pitkä tukka, he ratsastivat hevosilla ja käyttivät takuuvarmasti korujakin - ehkä jopa huiveja! :eek: Kerro toki lisää siitä, mikä tekee oikean miehen. :lol2:

Olen pahoillani ;) Ei ne mun silmään kovin miehekkäitä nykyään tuontapaiset oo mutta kuka tietää, jonkun silmään saattaa hyvinkin olla o.O Ja eihän sitä tiedä vaikka oisivat ihmeellisiä testohirmuja jotka nostelevat salilla painoja ja pilkkaajia korvista :O

Kukapa sitä on mitään tuomitsemaan. Mä näin baarissa Seinäjoella (Karmassa) joku aikaa sitten miehen joka oli tatuoitu vähän joka paikasta ja kaljussa takaraivossa oli iso suomileijonatatuointi. Mikäpä mä oon sitä juntiksi sanomaan tai kukaan muukaan :P

Mut kuten sanoin, nuo on mun mielipiteitä, ei tietysti mitään yleisiä mielipiteitä. En voi mitään että mussa herättää hilpeyttä huivi miehen kaulalla kesällä, neitimäiset vaatteet ja monesti olemuskin. Esimerkiksi fruittarit, hyi sentäs :D Mutta mielipideasiahan tuo taitaa olla.

Hah hah, tunnen/tiedän jopa yhden etusivulla olleista "miehistä"! Onhan tuo pukeutuminen täysin naurettavaa paskaa, juurikin niin huomionhakuista ja säälittävää kun voi vaan olla. Ainakin tämä tuntemani henkilö on myös täysin avoimesti homo (joka ei varmaankaan kovin suuri yllätys ole kun noita asuja katselee...)

Itse pukeudun ainakin täysin normaalisti, ei ole Gaspia tai muutakaan, vaan perus farkut mitkä näyttävät ja tuntuvat inhimilliseltä ja sopivan kokoinen paita siihen päälle. Kyllä, laitan hiuksia aina aamuisin ennenkun lähden ihmisten ilmoille, mutta jos haluaa olla tyylikäs/näyttää siistiltä niin sen voi tehdä normaalisti ja järkevästi eikä vetää ihan helvetin överiksi niinkuin nämä "muodikkaat" henkilöt...

Olin tulossa tänne puolustelemaan pelkän otsikon perusteella mutta ampuu kyllä aika rankasti yli omallakin mittapuulla:D. En kovin perussuomalaisesti pukeudu itsekkään mutta noista on osa jo aika crossdresserin näkösiä. Mutta kukin toki tyylillään. En jaksa uskoa että toi nyt missään työhaastattelussa ois ongelma. Enemmän se suomileijona takaraivossa vaikuttaa kun tollanen pukeutuminen joka nyt ei muita ennakkoluuloja herätä kun mahdollisen homouden.

Ihmettelen, etta miksi pitaa pukeutua noin naurettavasti, vitun hipsterit ja emot. Jos ja kun voisi pukeutua tyylikaasti ja muodikkaasti niin miksi sita pitaa valttaa. Okei kyllahan ne hyvat vaatteet maksaa vahan enemman kun uff:n laatikosta tongitut kalsarit, mutta itse ainakin maksan mielellaan siita, etta naytan edustavalta. Oma pukeutuminen on yleensa sita luokkaa, etta voisin kavella milloin tahansa tyohaastatteluun, mutta se ei silti tarkoita sita, etta kavelen puku paalla 24/7.

Mun mielestä noiden asujen taivastelu on vähän samaa osastoa kuin musiikkityylien dissaaminen. Jos se on omasta mielestä paskaa niin voi silti "tajuta" miksi muut niitä kuuntelevat. Ei kai kukaan noista Hellooksin tyypeistä kuvittele, että asut ovat kaikkien mielestä hienoja.

Ja näin sivumennen sanoen minusta on täysin käsittämätöntä, että jotain loukkaa se että vääränlaisten vartalotyyppien edustajat pukeutuvat niin, että se omasta mielestä ei-toivottu ominaisuus korostuu.

Mun mielestä noiden asujen taivastelu on vähän samaa osastoa kuin musiikkityylien dissaaminen. Jos se on omasta mielestä paskaa niin voi silti "tajuta" miksi muut niitä kuuntelevat. Ei kai kukaan noista Hellooksin tyypeistä kuvittele, että asut ovat kaikkien mielestä hienoja.

Ja näin sivumennen sanoen minusta on täysin käsittämätöntä, että jotain loukkaa se että vääränlaisten vartalotyyppien edustajat pukeutuvat niin, että se omasta mielestä ei-toivottu ominaisuus korostuu.
Tää puolustelu haisee NIIIIIN kovasti sille, että Ultimeessia on ite jossain noista kuvista ja pukeutuu ylpeenä johonkin 20-luvun jalkarättiin.

20110611_03.jpg

Katos, sehän on Samuli Edelman.

Tää puolustelu haisee NIIIIIN kovasti sille, että Ultimeessia on ite jossain noista kuvista ja pukeutuu ylpeenä johonkin 20-luvun jalkarättiin.

Eihän ne tämmöisiä viiksekkäitä säkkituoleja tuonne kelpuuta, hassu.

Mua eniten häiritsee se, että marginaaliporukkaa dissataan ihan urakalla näkemättä yhtään sitä, että tosi moni kuuluu marginaaliin lihaksien omistamisen ja/tai ihannoimisen takia. Jos nyt katotaan ihan oikeasti jotain lavalla olevaa bodaria niin onhan se ihan vitun huvittavan ja typerän näköinen. Katsokaa nyt laatikon ulkopuolelta. Valtaosa ei ymmärrä touhua ollenkaan eikä varsinkaan sitä, että miksi joku haluaa itselleen kovalla vaivalla tuollaisen ulkonäön. Kateuskorttia voi aina käyttää, mutta se nyt on lähinnä selittelyä itselle.

Sitten ollaan niin helvetin miestä ja nauretaan kuka perkele haluaa olla ton näköinen :wtf:

Miten mies voi pitää lihaksikkaista ja rasvattomista naisista. Lihakset ei ole naisellisia. Ei ainakaan jos valtavirran mielipiteitä kysytään. Onko lihaksikkaista naisista pitävä mies auttamatta piilohomo? Näin varmaan siellä valtavirrassa ajatellaan..

E: lisätään nyt, että en ole trendikäs enkä edes tekotrendikäs. Olen aikalailla perusjuntti, mutta ihailen kyllä ihmisiä, jotka koittaa olla jotain muuta mitä 13 tusinasta on. Eikä se aina onnistu kovin hyvin, mutta so what.

Mun mielestä taas noiden asujen taivastelu on vähän samaa kuin kauhistella omia teini-aikasia kuviaan tai porukoidensa kuumaa Miami Vice-lookia kahdeksankytluvulta, ihan kaikella rakkaudella. Varmaan jokainen 80-luvulla otsispermanenttiin sortunut oli silloin sitä mieltä että se on todella parhautta, nyt jälkeenpäin ehkä kuvia katselee kasvavan myötähäpeän vallassa vaikka itse olisi kuvassa.

Soturityyli on varmaan toiminut aikanaan, Robin Hoodin aikoihin sukkahousut oli miehekkäintä ikinä. Moni nykyajan kulttuuriin kuuluva asia on siinä määrin aikansa lapsi, että kymmenen vuoden päästä jo hämmästellään. En minäkään kuvittele että mun pukeutuminen olisi kaikkien mielestä jotenkin erityisen hienoa, mutta toisaalta ei mua häiritsekään jos hipstereimmät paheksuu sitä että käytän sukkahousuja vaatteiden alla. Omaksi onnekseni varmaan pahinta mitä mun linjasta voidaan sanoa on se, että olen mielikuvitukseton tavis. Jos haluaa erottua massasta radikaalimmalla pukeutumisellaan, yleensä joutuu sietämään sen että se dissauskin on vähän värikkäämpää.

Sitä paitsi onhan näitä pohdintoja jo muodinkin saralla esitetty, että kun kaikki on jo keksitty, ainoa tapa keksiä jotain "uutta" on vetää överiksi ja lujaa, ja etsiä insipiraatio kokoon lässähtäneen festariteltan muotokielestä. Nykyisin jollain hameen helman mitalla on enää vähän paha kohahduttaa, ja kun lantiolinjakin on jo pudonnut helman tasolle on kai sitten ainoa vaihtoehto surkastuttaa koko vaatekappale pois tai kutsua sitä vyöksi.

(ps. äiti ei antanu mun ottaa otsapermistä vaikka mun isosiskoilla oli...)

^ Ei mun mielestä tässä keskustelussa ole ollut kovin paljon tuota hyväntahtoista päivittelyä.

Tuo sinun postauksen jälkeen kannattaakin katsoa uudestaan, että minkälaisille asuille tässä nauretaankaan :)

20070223_02.jpg

^ Ei mun mielestä tässä keskustelussa ole ollut kovin paljon tuota hyväntahtoista päivittelyä.
Mun mielestä on, mut oonkin hyväntahtoinen hölmö. Toisaalta voihan sekin olla vähän takakireää jos ei löydy alkuunkaan hyväntahtoista ymmärrystä tällaselle jurpolle joka ei aina ymmärrä erilaisuutta?

Muutamasta kommentista kieltämättä vois ehkä miedontaa sitä "**tu mitä ***skaa"-kerrointa, mutta ottaen huomioon että se sama kerroin tuntus olevan käytössä puhuttiin sitten rahkan laadusta tai tv-ohjelmista, en jaksais ottaa siitä kovin paljon ressiä.

Jos nyt katotaan ihan oikeasti jotain lavalla olevaa bodaria niin onhan se ihan vitun huvittavan ja typerän näköinen..

Niin on. Ja nää on kans ihan vitun huvittavan ja typerän näkösiä.

Ja mua ei haittaa yhtään että kuulun marginaaliporukkaan ja dissaan pellen näköistä marginaaliporukkaa. Ihan sama se mulle mitä siitä ajatellaan, kunhan mulla on hauskaa. :D

Näistä tuli mieleen että löytysiköhän tuolta eräs ihme hiihtäjä minkä näin joskus bussissa? Sillä oli päässä musta riisinpoimijan hattu(sellainen saatanan leveä) josta roikkui jonkinnäköinen musta verho jalkoihin asti. Siis koko tyypistä ei näkynyt mitään, näkyi vain se hattu, josta roikkui verho tyypin ympärillä.

Täältä taas näkee, että cross-dressing erityisesti miesten tekemänä herättää ihmisissä syviä tunteita.

Ihmiselämä on aika ainutkertainen ja jos sen haluaa viettää pukeutumalla vaikka perunasäkkiin niin mitä väliä? Ei kuulu muille.

Asun Helsingissä ja liikun lähes päivittäin Kalliossa (Hipster-mekka), keskustassa yms. Vähän kuulostaa hassulta, kun jengi täällä luulee, että jokainen ihminen täällä pukeutuis noin. Kyllä se ihan oikeasti on todella harvassa, en edes muista milloin olisin nähnyt "ylilyöntejä".

Huivi spedeilyä ja håmåilemista, herranjumala, mistä te ihmiset ootte? =D

Joka asiassa on aina ylilyöntejä, salilla käy douppaajia, anorektikoita, Joensuussa on Suomileijjona tatuoituna kalloon, Stadissa taas liian pitkälle menneitä muoti-ihmisiä...Mitä sitten?

Näköjään myös "homo" ja sen eri variaatiot ovat ainoa haukkumasana massasta poikkeavalle miehelle. Ihan sama, onko miehellä päällä naisten vaatteet, sir Isaac Newtonin vaatteet, mehiläishoitajan vaatteet tai keltainen sadetakki ja liian lyhyet housut, se on aina merkki homoudesta. Voin vain kuvitella, miten joku sukupuolitutkimuksen naikkonen riemastuisi tästä ja kirjoittaisi kirjan verran tulkintaa. :lol2: Keksikää nyt jo jotain muuta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom