Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kynis! sanoi:Mun puolesta voisit pistää semmosta myyntiin! Saisin itsekkin testata!
Mun kavereillapa ei oo kellään toiminu ;), jos toimisin myyntimiehenä niin tottakai ottaisin kyseisen tuotteen silti myyntiin. On tekopyhyyttä väittää ettei ota jotain tuotetta myyntiin kun samaan aikaan myydään kuitenkin myös sellaisia tuotteita joiden tehoista ole mitään tietoa/takeita(esim tauriini) :piis:Tohus sanoi:mun jokaisella reenikamulla on kanssa toiminu toi..
neutraali sanoi:Mun kavereillapa ei oo kellään toiminu ;), jos toimisin myyntimiehenä niin tottakai ottaisin kyseisen tuotteen silti myyntiin. On tekopyhyyttä väittää ettei ota jotain tuotetta myyntiin kun samaan aikaan myydään kuitenkin myös sellaisia tuotteita joiden tehoista ole mitään tietoa/takeita(esim tauriini) :piis:
Pakkislaisten erehtymätön raati on ainakin tehnyt tuotteella testejä minä mukaanlukien , lukaseppa rauhassa läpi.Tohus sanoi:Naulan Kantaan!
Onko muuten Tribuluksesta tehty minkäänlaisia testejä, pistäkäähän url:ia jos löytyy tietoa, haluaisin itse ainakin nähdä..
Natulle se ei ainakaan toiminutTohus sanoi:(((Aatellaampa esim. pari vuotta reenannu dropittaja vs. pari vuotta reenannu natu, ni luulempa että noillakin saattas olla 'hiukan' tulosnousueroja..))) vai?!?
:
Naru85 sanoi:Ai että tribulus auttaa palautumaan... Just... Taitaa olla ihan vaan sun päässä toi juttu...
Timppa84 sanoi:Myyntiin vain. Tribulukset ovat nykyisinkin aika halpoja, bodaus lehdessä mainos että 3 purkkia 50e. jotain optium nimistä...