HC Power Nutritionin Tribulus kapselit kauppaan..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tohus
  • Aloitettu Aloitettu
Eli halukkaat ilmottakaahan tälle tredille jos kenties haluatte kauppaan tämmöstä tavaraa..

Itellä aine ainakin pelaa, kaikillahan tuo ei välttämättä toimi, esim. pitkään treenanneilla, joillakin nuorilla.. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äähh... ja tuossa iässä kyllä pelaa ihan mikä vaan kun kuvasti uskoo...ja kun on kaikki tasot jo luonnollisesti níin korkealla :D

Kummasti mulla sitten keho nykyisin palautuu huomattavasti paremmin ja tuloksetkin nousee ja nousee ihan silmissä, aikaisemmin kun olin 'aivan natu' eli söin vaan kotiruokaa niin eipä ihan näin ollut.. :david:

Ihmettelen vaan..

Kyllä toi tuote serkullakin on toiminu, mutta eipä taida suurimmalle osalle antaa huomattavia vaikutuksia...

Kynis! sanoi:
Mun puolesta voisit pistää semmosta myyntiin! Saisin itsekkin testata!

Siis en mä sitä oo pistämässä myyntiin.. :D
Ajattelimpa ehdottaa että löytyykö tilaajia, koska muistaakseni niitä täytyy olla >10 jotta tuote astuu kauppaan..korjaa Mike jos oon väärässä..

Tohus sanoi:
mun jokaisella reenikamulla on kanssa toiminu toi..
Mun kavereillapa ei oo kellään toiminu ;), jos toimisin myyntimiehenä niin tottakai ottaisin kyseisen tuotteen silti myyntiin. On tekopyhyyttä väittää ettei ota jotain tuotetta myyntiin kun samaan aikaan myydään kuitenkin myös sellaisia tuotteita joiden tehoista ole mitään tietoa/takeita(esim tauriini) :piis:

neutraali sanoi:
Mun kavereillapa ei oo kellään toiminu ;), jos toimisin myyntimiehenä niin tottakai ottaisin kyseisen tuotteen silti myyntiin. On tekopyhyyttä väittää ettei ota jotain tuotetta myyntiin kun samaan aikaan myydään kuitenkin myös sellaisia tuotteita joiden tehoista ole mitään tietoa/takeita(esim tauriini) :piis:

Naulan Kantaan! :rock:

Onko muuten Tribuluksesta tehty minkäänlaisia testejä, pistäkäähän url:ia jos löytyy tietoa, haluaisin itse ainakin nähdä..

Tohus sanoi:
Naulan Kantaan! :rock:

Onko muuten Tribuluksesta tehty minkäänlaisia testejä, pistäkäähän url:ia jos löytyy tietoa, haluaisin itse ainakin nähdä..
Pakkislaisten erehtymätön raati on ainakin tehnyt tuotteella testejä minä mukaanlukien :) , lukaseppa rauhassa läpi.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=19517

Onhan tuo aika teilattu tuote, mutta jos jollain toimii niin sitten toimii, samakai se loppupeleissä on että onko se vaikutus sitten blaseboa vaiko ei, pääasia kun saa jotain hyötyy :D

Joo-o, jotenkin tuntus että ton tuotteen toimivuus riippuu aika paljon käyttäjästä, kannattaahan tollasta kokeilla jos ei esim. ennen oo koskenukkaan koko ribulukseen..

(((Aatellaampa esim. pari vuotta reenannu dropittaja vs. pari vuotta reenannu natu, ni luulempa että noillakin saattas olla 'hiukan' tulosnousueroja..))) vai?!? :rolleyes:

Mä ite oon sen verran 'alottelija' että mulla toi tuote ainakin potkii sehän se tärkeintä.. :rock:

Tohus sanoi:
(((Aatellaampa esim. pari vuotta reenannu dropittaja vs. pari vuotta reenannu natu, ni luulempa että noillakin saattas olla 'hiukan' tulosnousueroja..))) vai?!? :rolleyes:

:
Natulle se ei ainakaan toiminut :)

Naru85 sanoi:
Ai että tribulus auttaa palautumaan... Just... Taitaa olla ihan vaan sun päässä toi juttu...

Jaa jaa, no ei se perkele sitten auta palautumista, se hidastaa sitä varmaankin, sovitaan vaikka niin, onko nyt hyvä fiilis?!?

Kummasti vaan on mulla tepsiny, painonnostokavereilla ja melkein jokainen niistä SM-tason kilpailijoita.. Noh kai meillä sitten uskoa varmaankin on niin paljon että "SE" tepsii..!!!!

Samoin vältän tuotteen jo kaukaa, mutta ilman suurempaa hypetystä pakkis voisi tuon ottaa kaupan hyllylle. Siis ei mainosteta erään toisen kaupan tyyliin tribuluksen parantavan sitä ja tota ja vähän muitakin. Pakkis on mielestäni siinä kohtaa erityinen ellei jopa ainutlaatuinen kauppa ettei myy paskaa purkissa (mitä mielestäni tribulus on, ja kyllä, olen syönyt purkillisen), yrityksenä kuitenkin kannattaisi tuollainen ottaa myyntiin kun kerran innokkaita näyttää olevan. On se kumma kun tribulus tuntuu potkivan parhaiten alle 18vuotiailla sälleillä joilla testosteronitason luulisi olevan pilvissä jo valmiiksi :rolleyes: .

ps. vai käyttää ne painonnostajat sm-tasolla tribua ja pärjäävät, mitenkäs ne sellasta syö kun se voi kuulemma näkyä testeissä :lol2:
pss. sm-tasolla taitaa potkia muutkin kuin tribulukset (rikonko sääntöjä vihjailemalla?)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom