HC Power Nutritionin Tribulus kapselit kauppaan..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tohus
  • Aloitettu Aloitettu
nelkku sanoi:
ps. vai käyttää ne painonnostajat sm-tasolla tribua ja pärjäävät, mitenkäs ne sellasta syö kun se voi kuulemma näkyä testeissä :lol2:
pss. sm-tasolla taitaa potkia muutkin kuin tribulukset (rikonko sääntöjä vihjailemalla?)

:D
Jos pistäävät tribua ni off-seasonilla.. :thumbs:
Eipä käytä iisalmessa kukaan SM-painonnostajista tribua kovempia aineita ja tribuakin kork. 1-2x vuodessa.. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo tribua kauppaan vaan!tästä on ollu niin paljo keskustelua ja ristiriitoja että saisipa ainakin jokainen mahdollisuuden vaikka edes testata tuotetta samalla kun tilaavat muuta pakkiksen kaupasta.tätä voisi verrata vaikka Fastiin..osa tykkää ja toiset taas boikotoivat henkensä edestä..mutta kuitenkin sekin valtasi pakkiskaupan..ja nyt puhutaan kokonaisesta tuotemerkistä.ei vain yhdestä ravinteesta kuten tribuluksen kohdalla.. :rolleyes:

Jos pakkiskauppa alkaa tribulusta myymään niin ainakin itse jätän ostokset väliin kaupassa siitä lähtien.

screwdriver sanoi:
Jos pakkiskauppa alkaa tribulusta myymään niin ainakin itse jätän ostokset väliin kaupassa siitä lähtien.
ja paljoko oli miehellä ikää??herrajumala tämmöstä vajaan 30v. suusta??voi lollo! :lol2: kuule sun ei oo mikään pakko siihen tribulukseen kajota..onhan esim. tauriinikin kaupassa myynnissä vaikkei senkään teho ole juuri sen varmempi kuin tribuluksenkaan..et ole valittanut?tällainen halo yhdestä ravinteesta.se ei varmaan sinunkaan maata kaada screwdriver jos tribua joku erä tuleekin pakkiskauppaan halukkaille..?niinkuin ei koko fastin tuotemerkin saapuminen häiriinnyttänyt minunkaan mielenrauhaani.mielummin santsaan rahani pakkikseen kuin että tilaisin jostain toisesta lisäravinne kaupasta.itse haluaisin ainakin testata tuotetta..osalla kun se on toiminut kun taas toisilla ei.kun ei kuitenkaan kovin kalliista tuotteesta ole kyse, niin kokeiluun vain.

Hape sanoi:
ja paljoko oli miehellä ikää??herrajumala tämmöstä vajaan 30v. suusta??voi lollo! :lol2: kuule sun ei oo mikään pakko siihen tribulukseen kajota..onhan esim. tauriinikin kaupassa myynnissä vaikkei senkään teho ole juuri sen varmempi kuin tribuluksenkaan..et ole valittanut?tällainen halo yhdestä ravinteesta.se ei varmaan sinunkaan maata kaada screwdriver jos tribua joku erä tuleekin pakkiskauppaan halukkaille..?niinkuin ei koko fastin tuotemerkin saapuminen häiriinnyttänyt minunkaan mielenrauhaani.mielummin santsaan rahani pakkikseen kuin että tilaisin jostain toisesta lisäravinne kaupasta.itse haluaisin ainakin testata tuotetta..osalla kun se on toiminut kun taas toisilla ei.kun ei kuitenkaan kovin kalliista tuotteesta ole kyse, niin kokeiluun vain.

Jos ymmärtäisit edes jotain, niin se vähän sellainen periaate kysymys.
Moni lisäravinne kauppa myy noita buustereita ja muita huuhaa tuotteita ja väittää niiden toimivan.
Ja jos pakkotoisto lähtee samalle linjalle ja alkaa ottamaan enemmän näitä rahatpois tuotteita myyntiin niin teen ostokset muualla.
Tuskin pakkotoistokauppakaan alkaa mainostaa tuotetta kertomalla ettei se toimi..
Jos teen ostokset muualla kuin pakkotoiston kaupassa niin sen ei luulisi kuuluvan kenellekkään muulle kuin minulle, joten älä sinä POIKA stressaa siitä.

screwdriver sanoi:
Moni lisäravinne kauppa myy noita buustereita ja muita huuhaa tuotteita ja väittää niiden toimivan.
Ja jos pakkotoisto lähtee samalle linjalle ja alkaa ottamaan enemmän näitä rahatpois tuotteita myyntiin niin teen ostokset muualla.
Tuskin pakkotoistokauppakaan alkaa mainostaa tuotetta kertomalla ettei se toimi..

Tribuluksen tuotetietoihin vaan linkki johonkin artikkeliin miten se saattaa vaikuttaa tms. Kai tuohon jonkun ratkaisun keksii, muistelisin kuitenkin ettei Mikekään ole kovin suuri tribuluksen kannattaja joten tuskin jiiärfitnessmäisiä hypetyksiä palstalle/kauppaan ilmestyy. Turhan moni tuntuu unohtavan pakkiksen olevan nykyään voittoa tavoitteleva yritys. Yhden asiakkaan menettäminen ei tunnu missään jos saadaan 10 lisää, valitettavaa imagon kannalta mutta näin se vain on. Kauppaan vaan jos vaan kuluttajia löytyy, ainahan se on hyvä kun tuotevalikoima monipuolistuu, jos placebo-mömmöt toimii ni antaa syödä pois, kunhan rauta liikkuu ja lihakset kasvaa :whip:

screwdriver sanoi:
Jos teen ostokset muualla kuin pakkotoiston kaupassa niin sen ei luulisi kuuluvan kenellekkään muulle kuin minulle, joten älä sinä POIKA stressaa siitä.
Aamen nelkku :worship: .ilmaisit asian paremmin mitä itse ajoin takaa :thumbs: .no on toi aika naurettavaa touhua screwdriver jos alat boikotoimaan "periaatteesta" pakkiskauppaa jonku yhden vaivaisen purkin takia :david: ..eikö sulle ole tärkeämpää pakkotoiston paraneminen ja tuotekehittely ynnä muu laajeneminen?no eniwei..mike päättäköön..kuitenkin täällä yksi tilaaja lisää :piis:

screwdriver, bisnes on bisnestä ja mielestäni olisi ihan järkevää myydä tuotetta millä on kysyntää, jokainen voi sitten omassa mielessä tehdä päätöksensä että ostaako tuotetta vai ei. Tässä luontaistuote ja lisäravinne bisneksessähän on todella paljon rahat pois tuotteita ollut aina ja tulee aina olemaankin.

En nyt ymmärrä mitä naurettavaa kenenkään periaatteissa on.
Jos kauppa alkaa menemään enemmän samaan suuntaan mitä muut luontaistuote/lisäravinen kaupat niin en näe omalla kohdallani enää järkeä tukea sitä, ja helpommalla pääsisin minäkin jos ostan viereisestä marketista proteiinit.
Tämän forumin/kaupan tukemisen takia olen kaupassa asioinut..
En nyt kovin montaa kertaa ole edes kaupassa kerennyt asioida mutta tulevaisuus näyttää miten kauppa kasvaa ja mihin suuntaan se menee.
Ja kuten todettu, kauppa tuskin kaatuu jos minä en siellä enää asioi.

screwdriver sanoi:
En nyt ymmärrä mitä naurettavaa kenenkään periaatteissa on.
Jos kauppa alkaa menemään enemmän samaan suuntaan mitä muut luontaistuote/lisäravinen kaupat niin en näe omalla kohdallani enää järkeä tukea sitä, ja helpommalla pääsisin minäkin jos ostan viereisestä marketista proteiinit.
Tämän forumin/kaupan tukemisen takia olen kaupassa asioinut..
En nyt kovin montaa kertaa ole edes kaupassa kerennyt asioida mutta tulevaisuus näyttää miten kauppa kasvaa ja mihin suuntaan se menee.
Ja kuten todettu, kauppa tuskin kaatuu jos minä en siellä enää asioi.
Jos asiakkaat haluavat tribulusta, niin kaippa sitä on tarjottava, emme me halua että jengi painelee toiseen kauppaan ostamaan tribulukset ja sitäkautta sitten kaiken muunkin. Otimme nyt pari kohutuotetta myyntiin, Hydroxycut ja Cell-Tech. Linja ei kuitenkaan tule painottumaan näihin marginaalituotteisiin, vaan myymme takuuvarmasti toimivaa tavaraa, emme ala koskaan myymään mitään NoxNoxia. Kun nyt itse halusin koittaa Cell-Techiä, niin samalla sitä ottaa laatikollisen kauppaan. Eikä se tilaaminen nyt oikeasti voi olla kiinni siitä, onko siellä kaupan listoilla joku tribulus vai ei.

Tietyt ihmiset ostaa sitä CellTechiä ja tribua joka tapauksessa sankoin joukoin jostain - miksi antaa sen rahan mennä sivu suun? Ottakaa myyntiin vaan ja antaa poikien ostaa ja toisten kitistä. Hyvällä lykyllä niistä tulee osa Pakkiksen myydyimmistä tuotteista kuitenkin, vaikkei 'kukaan niitä ees käytä'.

j

Kuinka kauan Bulgarian Tribulusta pitäisi käyttää? Sitä pitäisi ottaa joka päivä 8 viikon ajan. Tyypillinen annostus on 3 kapselia päivässä alle 90-kiloisille, ja 4-6 kapselia yli 90-kiloisille. Se on kehossa aktiivinen noin 8 tuntia. Joten sitä pitää ottaa kolme kertaa päivässä varmistamaan että keho jatkuvasti vapauttaa luteinisoivaa hormonia, mikä johtaa testosteronin tuotantoon. Kun olet käyttänyt Bulgarian Tribulusta 8 viikon ajan, kehosi ei enää jatka ylimääräisen testosteronin tuottamista. Kuitenkin, lopettaessasi käytön kahden viikon ajaksi, kehosi reagoi siihen uudestaan. Tätä sykliä, 8 viikkoa on, 2 viikkoa off voidaan jatkaa loputtomiin.

lainattu teksti :eek:

"Bulgarian tribulus"

Alan testaamaan nyt Cell-Techiä. Otan sitä 100g treenin jälkeen ja 30 min päästä isolaattia 30g ja glutamiinia 20g. Cellin kanssa 6,5g bcaa nappuloita. Vähänniinkuin kaksivaiheinen palautus, mutta hiilarit eka ja protskut perästä. Testaan myös SANin V12 tuon Cellin jälkeen. Sanoivat maahantuojalla että otatko testiin, toki otan.

Ottakaa vain kauppaan, eihän se ole keneltäkään pois.
Minäkin saatan joskus äityä kokeileimaan tribulusta ja on hyvä että rahat menee hyvään tarkoitukseen (Miken loma-asuntoon ranskassa)

Minäkin ajattelin palautumisen edistämiseksi tribulusta kokeilla, siis kuurilta palautumiseen. Yhdessä HCG:n kanssa jotkut ovat sanoneet, että toimisi jonkun verran. Tiedä sitten, mutta eipä se nyt minun talouttani kaada jos sitä silloin tällöin ottaa.

Orava sanoi:
Ottakaa vain kauppaan, eihän se ole keneltäkään pois.
Minäkin saatan joskus äityä kokeileimaan tribulusta ja on hyvä että rahat menee hyvään tarkoitukseen (Miken loma-asuntoon ranskassa)

:lol2: nyt kyl repesin!

rollerghost sanoi:
Minäkin ajattelin palautumisen edistämiseksi tribulusta kokeilla, siis kuurilta palautumiseen. Yhdessä HCG:n kanssa jotkut ovat sanoneet, että toimisi jonkun verran. Tiedä sitten, mutta eipä se nyt minun talouttani kaada jos sitä silloin tällöin ottaa.

Luulishan tuon auttavan.. ;)

Ja eihän tuo tribulus ole kovinkaan kallista :hyper: (, vaan mistähän tuon laadun sitten voisi päältäpäin tabusta huomata..) :(

Mike sanoi:
No tilaillaan laatikollinen sitä kauppaan, katotaan liikahtaako. Kyselenkö hinnan eka sille?
kyllä kiitos :) voisi olla aika kova sana

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom