HC Power Nutritionin Tribulus kapselit kauppaan..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tohus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Alan testaamaan nyt Cell-Techiä. Otan sitä 100g treenin jälkeen ja 30 min päästä isolaattia 30g ja glutamiinia 20g. Cellin kanssa 6,5g bcaa nappuloita. Vähänniinkuin kaksivaiheinen palautus, mutta hiilarit eka ja protskut perästä. Testaan myös SANin V12 tuon Cellin jälkeen. Sanoivat maahantuojalla että otatko testiin, toki otan.

Kertoisitko minulle, miksi hiilarit ensin koneeseen? =)

juffe sanoi:
Kertoisitko minulle, miksi hiilarit ensin koneeseen? =)
Tää on tämmöinen oma viritelmä. Ajattelin että kunnon insuliinipiikki kehiin ja sitten perään isolaattia. Nyt kun saamme sen Fastin hydrolysaatin, niin saan kehiteltyä oikein hifi hifi palkkarin. Monet ovat kyselleet sitä paskanmakuista hydrolysaattia ja se on tulossa.

Hah, moneen kertaan palstalla paskaksi tuomittu tuote ja nyt sitä otetaan myyntiin. Syö mun mielestä ainakin kaupan uskottavuutta aivan helvetisti, nyt pitää jokasen tuotteen kohdalla miettiä, että onko tää jotain feikkipaskaa sittenkin. Aikasemmin sai luottaa että kaupan tuotteet oli testattu ja hyväksytty ja pysty ottaan omaankin testiin ilman sen kummempia epäilyksiä, mutta nyt ilmestyy Tribulus ja huomenna NoxNox, sanoo Mike mitä tahansa. Jos Tribulus rupeaa myymään ja perästä kuuluu että nyt tätä ja tätä myyntiin, niin bisnesmies on bisnesmies ja pistää ne myyntiin. Suurin asia mikä puhuu Pakkotoiston kaupan puolesta on tämä palsta, ja jos ruvetaan myymään tuotteita jotka ovat täysin ristiriidassa palstan "tutkimusten" kanssa, syö se uskottavuutta sekä palstalta että kaupalta. Ehkä tosin oon ollu turhan naaivi siinä suhteessa, että oon osan tavarasta kaupasta tilannut ilman sen suurempaa taustatutkimusta.

-frs

Tribulusta tulee tällä viikolla. Ja tämä HC:n tribulus on sitten vähän jytympää kuin normaalit tribut. Hinta tulee olemaan kapselipurkille Pakkiksella noin 30,50€

HARDCORE TRI-X 601 kapseli

Ainekset: Tribulus Terrestris-kasviuute 100 %. saponiinipitoisuus 42,15 %, ainekset/kapseli Tribulus terrestris-kasviuute 500mg Mangnesium stearaatti E470b, Titaanioksidi E171, liivate, väriaineet

Käyttö:2 kapselia 2-3 kertaa / vrk aterioiden yhteydessä

Annostus: 4-6 kapselia / vrk

Tribulus nostaa elimistön omaa testosteronin tuotantoa. Se aktivoi hormonin eritystä sekä estrdioleja.Tribulus lisää sukupuolihormoni LH:n (lutenisoiva hormoni) pitoisuutta. LH säätelee kivesten testosteronin tuotantoa ja mitä enemmän LH:ta on sitä enemmän kivekset tuottavat testosteronia. Monet urheilijat käyttävät tribulusta koska se on turvallinen vaihtoehto verattuna anabolisiin steroideihin.

Hardcore Tri-X 601 kapselin kokonaispaino on 601mg josta 500mg on puhdasta Tribulus Terrestris kasviuutetta.

Pakkauskoko:
markkinoiden suurin 200 kapselia

Todistus ADT:lle

Mike,

saako pakkotoistolta kirjallisen todituksen ADT:aa varten, ettei tuotteenne sisällä urheilussa kiellettyjä aineita? Vrt. ADT:n ohje: "Urheilijan on myös syytä pyytää valmistajalta tai maahantuojalta kirjallinen todistus siitä, ettei kyseinen valmiste johda dopingrikkomukseen"

javman sanoi:
Mike,

saako pakkotoistolta kirjallisen todituksen ADT:aa varten, ettei tuotteenne sisällä urheilussa kiellettyjä aineita? Vrt. ADT:n ohje: "Urheilijan on myös syytä pyytää valmistajalta tai maahantuojalta kirjallinen todistus siitä, ettei kyseinen valmiste johda dopingrikkomukseen"
Kannattaa kysyä itse valmistajalta.

Hardcore Power Nutritions Ky
Lahdensivuntie 9
13100 Hämeenlinna
puh. 03-654 7300
GSM 040-776 6576

Mike sanoi:
Tribulus nostaa elimistön omaa testosteronin tuotantoa. Se aktivoi hormonin eritystä sekä estrdioleja.Tribulus lisää sukupuolihormoni LH:n (lutenisoiva hormoni) pitoisuutta. LH säätelee kivesten testosteronin tuotantoa ja mitä enemmän LH:ta on sitä enemmän kivekset tuottavat testosteronia.

Onko Pakkotoistolla jotain faktaa näiden väitteiden tueksi? Onko laittaa linkkiä johonkin tutkimukseen?

Pieni Pubmed -tietokannan selaus antoi seuraavanlaisen tuloksen. 2 tutkimusta, joista kummassakaan ei saatu viitteitä tribuluksen yleisiin markkinointiväittämiin testosteronitasojen noususta.

1.tutkimus
Int J Sport Nutr Exerc Metab. 2000 Sep;10(3):340-59. Related Articles,Links

Effects of anabolic precursors on serum testosterone concentrations and adaptations to resistance training in young men.

Brown GA, Vukovich MD, Reifenrath TA, Uhl NL, Parsons KA, Sharp RL, King DS.

Exercise Biochemistry Laboratory, Department of Health and Human Performance, Iowa State University, Ames, IA 50011, USA.

The effects of androgen precursors, combined with herbal extracts designed to enhance testosterone formation and reduce conversion of androgens to estrogens was studied in young men.

Subjects performed 3 days of resistance training per week for 8 weeks. Each day during Weeks 1, 2, 4, 5, 7, and 8, subjects consumed either placebo (PL; n = 10) or a supplement (ANDRO-6; n = 10), which contained daily doses of 300 mg androstenedione, 150 mg DHEA, 750 mg Tribulus terrestris, 625 mg Chrysin, 300 mg Indole-3-carbinol, and 540 mg Saw palmetto.

Serum androstenedione concentrations were higher in ANDRO-6 after 2, 5, and 8 weeks (p <.05), while serum concentrations of free and total testosterone were unchanged in both groups. Serum estradiol was elevated at Weeks 2, 5, and 8 in ANDRO-6 (p <.05), and serum estrone was elevated at Weeks 5 and 8 (p <.05). Muscle strength increased (p <.05) similarly from Weeks 0 to 4, and again from Weeks 4 to 8 in both treatment groups. The acute effect of one third of the daily dose of ANDRO-6 and PL was studied in 10 men (23 +/- 4 years). Serum androstenedione concentrations were elevated (p <.05) in ANDRO-6 from 150 to 360 min after ingestion, while serum free or total testosterone concentrations were unchanged.

hese data provide evidence that the addition of these herbal extracts to androstenedione does not result in increased serum testosterone concentrations, reduce the estrogenic effect of androstenedione, and does not augment the adaptations to resistance training.

2. tutkimus
Int J Sport Nutr Exerc Metab. 2000 Jun;10(2):208-15. Related Articles,Links

The effects of Tribulus terrestris on body composition and exercise performance in resistance-trained males.

Antonio J, Uelmen J, Rodriguez R, Earnest C.

Human Performance Laboratory, University of Nebraska, Kearney, NE 68849-3101, USA.

The purpose of this study was to determine the effects of the herbal preparation Tribulus terrestris (tribulus) on body composition and exercise performance in resistance-trained males.

Fifteen subjects were randomly assigned to a placebo or tribulus (3.21 mg per kg body weight daily) group. Body weight, body composition, maximal strength, dietary intake, and mood states were determined before and after an 8-week exercise (periodized resistance training) and supplementation period.

There were no changes in body weight, percentage fat, total body water, dietary intake, or mood states in either group. Muscle endurance (determined by the maximal number of repetitions at 100-200% of body weight) increased for the bench and leg press exercises in the placebo group (p <.05; bench press +/-28.4%, leg press +/-28.6%), while the tribulus group experienced an increase in leg press strength only (bench press +/-3.1%, not significant; leg press +/-28.6%, p <.05).

Supplementation with tribulus does not enhance body composition or exercise performance in resistance-trained males.

Monet urheilijat käyttävät tribulusta koska se on turvallinen vaihtoehto verattuna anabolisiin steroideihin.

No varmasti on turvallinen, koska tribuluksen tehosta ei ole viitteitä tai sitten teho on hyvin marginaalinen.

Miks pakkotoistolla pitäis olla jotain tutkimus tuloksia, kyllähän se on valmistajan vastuulla kaikki mitä he teksteissään suoltavat.

Dragon sanoi:
Onko Pakkotoistolla jotain faktaa näiden väitteiden tueksi? Onko laittaa linkkiä johonkin tutkimukseen?

Pieni Pubmed -tietokannan selaus antoi seuraavanlaisen tuloksen. 2 tutkimusta, joista kummassakaan ei saatu viitteitä tribuluksen yleisiin markkinointiväittämiin testosteronitasojen noususta.

1.tutkimus

2. tutkimus

No varmasti on turvallinen, koska tribuluksen tehosta ei ole viitteitä tai sitten teho on hyvin marginaalinen.

Kuhan nappasin valmistajan antaman selostuksen. On tää hankalaa, mitä vain teet niin joku on aina :itku:

Tutkimuksia on miljoona, itseä ei kiinnosta tribulus juuri lainkaan, mutta kun sitä kerran haluttiin, niin toki se kauppaan otetaan. Saadaanko Dragon pitää se siellä?

Mike sanoi:
Kuhan nappasin valmistajan antaman selostuksen. On tää hankalaa, mitä vain teet niin joku on aina :itku:

Tutkimuksia on miljoona, itseä ei kiinnosta tribulus juuri lainkaan, mutta kun sitä kerran haluttiin, niin toki se kauppaan otetaan. Saadaanko Dragon pitää se siellä?

vastaus on neutraali !

Olitkos mike itse testaamassa tuota tribulusta? Ainakin jostain aiemmasta postistasi sain sellaisen käsityksen. Jos nyt meinasit tuota huviin vedellä niin kerro oliko siitä mitään iloa.
Epäilen kyllä vahvasti..

En kyllä kans käsitä tota itkemistä.. Jokainen varmaan osaa ja saa käyttää omia aivojaan ostopäätöstä tehdessä. Mä en ainakaan nää mitään syytä ostoboikottiin tämän takia. Samahan se on ruokakaupassakin, en boikotoi koko kauppaa jos siellä sattuu olemaan joku turha tuote, tai sellainen tuote mistä ei ole mulle mitään hyötyä. Kaikkea ei ole pakko ostaa.

Mutta jos kokee tuon maailmaa parantavana tekona, ni mun puolesta.. saattaa vaan pian loppua kaupat kesken.

Laitetaan nyt tähän väliin tämä. Alotin ihan kokeeksi 10 päivää sitten tribulus testin, vaikka tribut onkin tuomittu palstalla turhaksi. Perstuntumalta väittäsin että mulla ainakin toimii reilusti potkua lisäävästi. Onko sitten testotuotantoa lisäävä vai mitä kautta toimii niin on tietysti eri juttu. Eka viikko meni niin ettei edes paljoa nukuttanu, enkä nyt puhu paskaa. Joka tapauksessa meinaan vielä käydä muutaman viikon päästä mittauttamassa testo + LH tasot niin faktaakin on sitten saatavilla ainakin mun kohdalta.

Mike sanoi:
On tää hankalaa, mitä vain teet niin joku on aina :itku:

On tää hankalaa, kun jostain asiasta kommentoidaan asiallisesti niin joku aina käsittää sen itkemiseksi :)

Pakkotoisto Oy saa luonnollisesti myydä vaikka testosteronitasoa nostavia suitsukkeita - aina parempi jos on jotain todellista tietoa tuotteiden vaikutustavoista.

123jippo sanoi:
Laitetaan nyt tähän väliin tämä. Alotin ihan kokeeksi 10 päivää sitten tribulus testin, vaikka tribut onkin tuomittu palstalla turhaksi. Perstuntumalta väittäsin että mulla ainakin toimii reilusti potkua lisäävästi. Onko sitten testotuotantoa lisäävä vai mitä kautta toimii niin on tietysti eri juttu. Eka viikko meni niin ettei edes paljoa nukuttanu, enkä nyt puhu paskaa. Joka tapauksessa meinaan vielä käydä muutaman viikon päästä mittauttamassa testo + LH tasot niin faktaakin on sitten saatavilla ainakin mun kohdalta.

Tuo LH-tasojen mittaus on melko turhaa koska sen eritys on pulssimaista ja pitoisuus vaihtelee normaalistikkin paljon vuorokauden mittaan.

Muutenkin on mielenkiintoista lukea miten porukka 'havaitsee' tribuluksen 'toimivan' vaikka itse en aina huomaa eroa vaikka haen apteekista resepti testoa ja se pistetään kankkuun..

123jippo sanoi:
Oisit käynyt mittaan ne jo ennen sitä "kuuria". No tokihan voit mitata heti setin päätyttyä ja uudestaan sitten vaikka 3kk lopettamisen jälkeen, niin voi olla jotain totuus pohjaakin niillä arvoilla.

neutraali sanoi:
Oisit käynyt mittaan ne jo ennen sitä "kuuria". No tokihan voit mitata heti setin päätyttyä ja uudestaan sitten vaikka 3kk lopettamisen jälkeen, niin voi olla jotain totuus pohjaakin niillä arvoilla.

Toki kävin mittaamassa ne ennen kuuriakin, eihän sitä muuten pysty vaikutusta todentaan.

screwdriver: Voihan se olla että ne on oikeesti jotain kofeiinitabuja :lol2:. Kyllä se totuus mittauksella selviää, mulla on kahteen kertaan mitatut samankaltaiset arvot pohjalla.

Edit: tai sitten mä palkäsin joulupukkia niin ettei tullut uni silmään viikkoon. :lol2: Emmä tiedä katotaan nyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom