HC Power Nutritionin Tribulus kapselit kauppaan..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tohus
  • Aloitettu Aloitettu
javman sanoi:
Mike,

saako pakkotoistolta kirjallisen todituksen ADT:aa varten, ettei tuotteenne sisällä urheilussa kiellettyjä aineita? Vrt. ADT:n ohje: "Urheilijan on myös syytä pyytää valmistajalta tai maahantuojalta kirjallinen todistus siitä, ettei kyseinen valmiste johda dopingrikkomukseen"
Meillä on nyt tullilabran paperi, mikä takaa sen, ettei tämä tribu sisällä kiellettyjä aineita. Eri asia on sitten jos se toimisi, niin se nostaisi testoja radikaalisti ja käry kävisi sitten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Meillä on nyt tullilabran paperi, mikä takaa sen, ettei tämä tribu sisällä kiellettyjä aineita. Eri asia on sitten jos se toimisi, niin se nostaisi testoja radikaalisti ja käry kävisi sitten.

Mike, miksi kauppaan otettiin tribulusta, vaikka siitä tuskin on hyötyä kellekään. Tai siis ehkä halukkaiden takia, mutta silti, tämä:

Kirjoitit itsekin 22.06.2004 tässä threadissa että "Me voisimme tuoda tuota skeidaa maahan, mutta ei viitsi, pidetään kaupassa vain oikeasti toimivia tuotteita."

Miksi nyt sitten kuitenkin kaupassa on jo tribulusta? Se ei mielestäni
ole kyllä OTT (Oikeasti Toimiva Tuote) :jahas:

juffe sanoi:
Mike, miksi kauppaan otettiin tribulusta, vaikka siitä tuskin on hyötyä kellekään. Tai siis ehkä halukkaiden takia, mutta silti, tämä:

Kirjoitit itsekin 22.06.2004 tässä threadissa että "Me voisimme tuoda tuota skeidaa maahan, mutta ei viitsi, pidetään kaupassa vain oikeasti toimivia tuotteita."

Wänkwänk, lopettakaa jo!! :zzzz:

Pistää kyllä silmään se että, enimmääkseen nuorilla käyttäjillä on siitä positiivisia kokemuksia. En sitte tiedä mistä moinen. Pakko myöntää että, ehkä jollain ruohonjuuri tasolla uskoisin sen edistävän lihaskasvua. Mutta HINTA ja HYÖTY suhde on kyllä ollut päin pers...tä.

juffe sanoi:

No koska sitä niin kovasti haluttiin, emme halua että asiakkaat painelevat ostamaan kilpailijoilta. Tämä on syy.

Selvä :)
Onneksi jokaisella on vapaus satsata rahansa mihin haluaa, mulla se menee varmasti toimivaan stuffiin =)

stealth sanoi:
Pistää kyllä silmään se että, enimmääkseen nuorilla käyttäjillä on siitä positiivisia kokemuksia. En sitte tiedä mistä moinen. Pakko myöntää että, ehkä jollain ruohonjuuri tasolla uskoisin sen edistävän lihaskasvua. Mutta HINTA ja HYÖTY suhde on kyllä ollut päin pers...tä.

Jees ja mua ei ainakaan vakuuta mikään, "mulla ainakin toimii" tai "jotenkin pirteämpi olo treenissä" - kommentti, koska kaikki "toimii" jos vain niin haluaa uskoa. Jos nyt tästä tribusta olisi apua edes teoriassa, sen vaikutus on niin marginaalinen, että missään nimessä siitä ei kannata mitään maksaa.

Kyllähän sitä kannattaa ottaa niin saa rahat pois tietämättömiltä ''eka kertaa'' lisäravinne kaupassa jampoilta, itsekki oon tuohon tribu shittiin kerran sortunu nyt kierrän kyllä kaikki kaukaa, ei tribusta saa muutako tyhjän lompakon ja hirveen vitutuksen aikaseksi :david: :curs:

Joze86 sanoi:
Kyllähän sitä kannattaa ottaa niin saa rahat pois tietämättömiltä ''eka kertaa'' lisäravinne kaupassa jampoilta, itsekki oon tuohon tribu shittiin kerran sortunu nyt kierrän kyllä kaikki kaukaa, ei tribusta saa muutako tyhjän lompakon ja hirveen vitutuksen aikaseksi :david: :curs:
Lueppas tämä tredi ja sano sitten uudestaan. Sitä nimenomaan otettiin kun kerran haluttiin, me myydään joku purkki tribua kerran ja jouluna, siinä ei paljoa rahaa tehdä. Kunhan palvelemme asiakkaita jotka sitä välttämättä haluavat, ei tartte sitten toisesta kaupasta hakea. Tämäkin on sitten ilmeisesti väärin. Meillä on tällä hetkellä 77 tuotetta kaupassa ja jos yksi on siitä sitten kyseenalainen, niin voidaanko sen perusteella leimata koko kauppa rahastukseksi? Mua ei mikään niin paljoa vituta kun tommoinen asiaton dissaaminen että tässä oltais jotain kusettajia. Sä voit kysyä aivan keneltä vain joka on meidän kaupassa vieraillut, että me emme ikinä myy mitään shittiä kellekään, emme tyrkytä mitään, vaan etenemme täysin asiakkaan toiveiden mukaan ja tarjoamme niin hyvän setin kuin vain käytettävissä ollevalla rahalla saa. Eli katoppas vähän suutasi ennenkuin syyttelet, täällä säkin olet imemässä tietoa treenaamisesta ja ravinnosta ja maksaako se sulle mitään, EI MAKSA! Tarjoaako kukaan muu kauppa tämmöistä tietokantaa, EI TARJOA! Joten vähän rispektiäkin tännepäin eikä takerruta johonkin tribulukseen.

Mun mielestä Mike on ihan oikeassa. Bisnestähän tämäkin on. Jos mulla olis asekauppa jossa jengi tulis sanoon "et ihan hyvä kauppa mut ne hernepyssyt puuttuu" niin arvatkaa olisiko niitä hernepyssyja niitä haluaville siellä ensi tilassa?!? Silti itse en sitä mainostaisi ylivoimaisena vehkeenä norsun metsästykseen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom