Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olin kurssilla joskus ja siellä vetäjän nimi oli Panu Saukko :DKille sanoi:Anu Saukko oli lukiossani kanslistina.
Ystävälläni tapasi työkuvioissa miehen jonka nimi oli Aimo Paukku. :D
Meitsi tanssi vanhaintanssinsa tonnimisen eukon kanssa.Kultakala sanoi:Yhden kaverini sisko on Sini Tiainen.
Aziiz sanoi:Intissä olessani Sotilaspastorina tai pappina oli Pertti Hell.
Tuttu väittää tietävänsä sähköasentajan jonka nimi on Ensio Toisio. Tiedä sitten onko olemassa oikeasti.
Cassyput sanoi:Täällä Hollannissa on yks kuuluisa runoilija (eli 1800-luvulla), jonka nimi on Multatuli.
Oli kova kun kävelin ekan kerran Amsterdamin juna-asemalta kaupunkiin päin ja yhtäkkiä edessä komeili Hotel Multatuli! :lol2:
Löytyy myös Multatuli museum ja Multatuli statue.
Naene sanoi:Ensimmäisenä nyt tulee mieleen Gwyneth Palthrow, jonka tyttären nimeksi tuli Apple. Kiva nimetä lapsi jonkun kasvin mukaan... munkin lapsi kiittää kun nimeän sen Perunaksi.
Niin onhan Beckhameillakin Brooklyn jne. Suht typerää touhua mun mielestä. Ja voiko siitä oikeesti niin varma ollakaan? Ainakaan me ei Naene voitais kun meillä on niin liikkuvat elämäntyylit. :lol2:Naene sanoi:Sitten tulee mieleen Michael Jacksonin yksi lapsista Paris. Se on ihan kiva nimi, kunnes sitten ne teki sen virheen ja kertoi nimen tulleen siitä, missä paikassa se äpärä pantiin alkuunsa. Ei muutkaan kutsu lapsiaan Finskinvessaksi tai Tampereeksi.... sitäpaitsi mä en olisi halunnut tietää että Michael Jackson kykenee ketään panemaan. Äitikin on ruma kun synti.
Cassyput sanoi:Niin onhan Beckhameillakin Brooklyn jne. Suht typerää touhua mun mielestä. Ja voiko siitä oikeesti niin varma ollakaan? Ainakaan me ei Naene voitais kun meillä on niin liikkuvat elämäntyylit. :lol2:
Anteeks totaalinen mutta ootko huomannu että Jaksonin lapset on valkoihoisia? Esim. blondit hiukset niillä vanhimmilla... Hassu juttu, Jackolla kun on kuitenkin mustan miehen geenit.
PS: Kyllä se pystyy panemaan, mutta ei ketään yli 15-v, eikä varsinkaan naista.