Hauskoja ihmisten nimiä

Ben Elf.

Olen tehnyt kauppaakin tuonnimisen kanssa, en sitten tiedä onko muita samannimisiä Suomessa. Ihmettelin kun hänen mailiosoitteensa alkoi "Benkku_Haltia..." mutta sitten kun kuulin hänen nimensä niin ymmärsin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kille sanoi:
Anu Saukko oli lukiossani kanslistina.
Ystävälläni tapasi työkuvioissa miehen jonka nimi oli Aimo Paukku. :D
Itse olin kurssilla joskus ja siellä vetäjän nimi oli Panu Saukko :D

Se tuskin oli herran oikea nimi mutta kaverin naapurin postiluukussa luki joskus 90-luvulla lyhyesti ja ytimekkäästi "Saatana".

Uljas Ritari pääs unohtumaan tosta ekasta postista

Aziiz sanoi:
Intissä olessani Sotilaspastorina tai pappina oli Pertti Hell.

Tuttu väittää tietävänsä sähköasentajan jonka nimi on Ensio Toisio. Tiedä sitten onko olemassa oikeasti.

Joo tää sotilaspastori Hell oli ainakin työelämäs viel puolisen vuot sit.
En tie pitääkö paikkaa mut kapiaiset jutteli et sillon ku Hell oli ollut Yk-joukois ni siel oli ollut jaos sellasii lappui jos kerrottiin et ottaa yhteyt Helliin jos on ongelmii. Lapuis oli kuulemma lukenu: If you have problem go to Hell...

No joo tais men vähä:offtopic:

Täällä on jo mainittu Aimo Paukku, mutta minäpä olen tavannut Kaino Paukun (= ujon pierun). :D Raumalla vaikutti joskus henkilö nimeltä Kalju Kesa. Tunnen lisäksi Ruotsista kaksi opettajaa, toinen bilsanmaikka Åke Nässla (nokkonen) ja toinen musiikinopettaja Olle Näktergal (satakieli). Turun Kauppakorkeassa on ainakin joskus ollut töissä henkilö nimeltä Akuliina Leppäpuska.

Sukunimiä: Paksujalka, Sidebacka, Viinapää ("Raittiuskasvatusliitto, puhelimessa Aimo Viinapää..."):kippis1:

Cassyput sanoi:
Täällä Hollannissa on yks kuuluisa runoilija (eli 1800-luvulla), jonka nimi on Multatuli.

Oli kova kun kävelin ekan kerran Amsterdamin juna-asemalta kaupunkiin päin ja yhtäkkiä edessä komeili Hotel Multatuli! :lol2:
Löytyy myös Multatuli museum ja Multatuli statue.

Anteeksi :offtopic: mutta Tanskassa tuli rekka vastaan jossa luki hevosen kokosin kirjaimin Anna Panna :hyper:

Ööh, google "anna panna" -> http://www.annapanna.dk/

Ulkomaisista nimistä kaksi parasta mitä tiedän ovat:

- Mike Hunt (My Cunt) Pelaa briteissä futista, kuulemma hilpeätä kun kuulutetaan täydellä stadionilla avauskokoonpanoon :)

- Ben Dover, ei kaipaa selittelyjä

Katsoin joskus appiukon kanssa TV:tä, ja Ruotsin puolen Tornionjokilaaksolaisista tuli joku juttu, "meän kielen" käyttämisestä koulussa. Ala-asteen opettajana toimi jutun kohteena olleessa oppilaitoksessa Elin Alapää.

Ai niin joo: olihan Johhny Knoxvillekin eilen Mianus-nimisessä paikassa. "Which products of Mianus do people eat?"

Mun pakko ilkkua julkkiksille, jotka nimeävät lapsensa vaikka millä nimillä...

Ensimmäisenä nyt tulee mieleen Gwyneth Palthrow, jonka tyttären nimeksi tuli Apple. Kiva nimetä lapsi jonkun kasvin mukaan... munkin lapsi kiittää kun nimeän sen Perunaksi.

Sitten tulee mieleen Michael Jacksonin yksi lapsista Paris. Se on ihan kiva nimi, kunnes sitten ne teki sen virheen ja kertoi nimen tulleen siitä, missä paikassa se äpärä pantiin alkuunsa. Ei muutkaan kutsu lapsiaan Finskinvessaksi tai Tampereeksi.... sitäpaitsi mä en olisi halunnut tietää että Michael Jackson kykenee ketään panemaan. Äitikin on ruma kun synti.

Näitä varmasti on lisääkin, ja mulla on paljon sääliä ja myötähäpeää niille annettavana, niin ehkä lisäilen kun tulee mieleen :D

Naene sanoi:
Ensimmäisenä nyt tulee mieleen Gwyneth Palthrow, jonka tyttären nimeksi tuli Apple. Kiva nimetä lapsi jonkun kasvin mukaan... munkin lapsi kiittää kun nimeän sen Perunaksi.

Osataan sitä meilläkin. Väestörekisterikeskuksen nimipalvelun mukaan Omena on Suomessa annettu kymmenelle naisenpuolelle nimeksi.

Naene sanoi:
Sitten tulee mieleen Michael Jacksonin yksi lapsista Paris. Se on ihan kiva nimi, kunnes sitten ne teki sen virheen ja kertoi nimen tulleen siitä, missä paikassa se äpärä pantiin alkuunsa. Ei muutkaan kutsu lapsiaan Finskinvessaksi tai Tampereeksi.... sitäpaitsi mä en olisi halunnut tietää että Michael Jackson kykenee ketään panemaan. Äitikin on ruma kun synti.
Niin onhan Beckhameillakin Brooklyn jne. Suht typerää touhua mun mielestä. Ja voiko siitä oikeesti niin varma ollakaan? Ainakaan me ei Naene voitais kun meillä on niin liikkuvat elämäntyylit. :lol2:

Anteeks totaalinen :offtopic: mutta ootko huomannu että Jaksonin lapset on valkoihoisia? Esim. blondit hiukset niillä vanhimmilla... Hassu juttu, Jackolla kun on kuitenkin mustan miehen geenit.

PS: Kyllä se pystyy panemaan, mutta ei ketään yli 15-v, eikä varsinkaan naista.

Olikohan tää jo? Mut jokunen muukin varmaan muistaa, kun pari-kolme (?) vuotta sitten oli jossain tietokilpailuohjelmassa sellainen kun Pikka Kok. :lol2:

Cassyput sanoi:
Niin onhan Beckhameillakin Brooklyn jne. Suht typerää touhua mun mielestä. Ja voiko siitä oikeesti niin varma ollakaan? Ainakaan me ei Naene voitais kun meillä on niin liikkuvat elämäntyylit. :lol2:

Anteeks totaalinen :offtopic: mutta ootko huomannu että Jaksonin lapset on valkoihoisia? Esim. blondit hiukset niillä vanhimmilla... Hassu juttu, Jackolla kun on kuitenkin mustan miehen geenit.

PS: Kyllä se pystyy panemaan, mutta ei ketään yli 15-v, eikä varsinkaan naista.

HAHA!! kukahan niiden lapsien oikea isä sitten oikein on. Itse MJ:n spermat näkyy paremmin niillä pedolehtien sivuilla :P

Joo ois vielä typerämpää nimetä lapsi Damitailontootailiechtensteiniksi. :lol2:
Onpa hyvä trendi julkkiksilla nimetä lapsensa panopaikan mukaan.. sais loppua ettei ne kaikki synnytä tulevia latvakakkosia!

Ehkä oon liian konservatiivinen mutta mun mielestä Omena on aika helvetin huono nimi antaa naiselle. Päärynäkään ei imarteleva olisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom