Hauskoja ihmisten nimiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mun sedän nimi on Mainio Uljas Mies Huumo.
kavereiden kesken ''vitun hyvä jätkä'' :hyper:

Helly sanoi:
Olikohan tää jo? Mut jokunen muukin varmaan muistaa, kun pari-kolme (?) vuotta sitten oli jossain tietokilpailuohjelmassa sellainen kun Pikka Kok. :lol2:
Muistaakseni toi ohjelma oli Heikoin lenkki, ja hiemanko Kirsi vittuili sille tosta nimestä...:lol2:

http://www.vaestorekisterikeskus.fi/

Nauris 1 mies, Pulla 1 mies, Herkku 1 mies, Eines 4 miestä, Aamu 10 miestä ja 103 naista, Päivä 2 miestä ja 30 naista, Ilta 1638 naista, Nami 4 naista, Pami 20 miestä ja 9 naista, Lenin 4 miestä, Stalin 1 mies, Che 2 miestä ja 1 nainen, Kauris 1 mies, Karhu 2 miestä, Susi 9 naista, Ahma 1 mies, Kana 3 naista, Vauva 1 mies, Tyttö 22 naista, Aurinko 5 miestä ja 11 naista, Kuu 5 miestä ja 12 naista, Mars 2 miestä, Saturnus 1 mies, Tähti 1 mies ja 30 naista, H 7 miestä ja 4 naista, P 4 miestä ja 4 naista, Kassi 1 nainen, Mato 1 mies, Kato 3 miestä, Paavi 3 miestä.

no..telkkarissa jossakin haastattelussa tms. oli kerran naikkonen nimeltä Päivi Hönö. Ja sitten onhan siellä maikkarin uutistoimituksessa, ainakin ollut, joku Finnilä ja Mällinen (vai oliko Mällilä). Jokatapauksessa aika hölmöjä nimiä kuitenkin.

Tytteli sanoi:
Pulla 1 mies

Tästä tyypistä oli jo joskus vuosia sitten juttua jossain lehdessä, heppu on ammatiltaan leipuri ja muistaakseni häntä oli kutsuttu Pullaksi jo pitempään, joten vaihtoi sen sitten ihan viralliseksi nimekseenkin.

Suomesta löytyy myös 38 Neoa ja 2 Trinityä, ja "yllättäen" valtaosa näistä on annettu tällä vuosituhannella. Enkä kyllä antaisi omalle pojalleni nimeksi Tim-Antti (näitä löytyy 2), vaikka olisi miten toivottu lapsukainen :rolleyes:

Meteorologi Pekka Poudalle kaveriksi hienoihin nimi+ammatti yhdistelmiin urologi Martti Ala-Opas.

:offtopic: Joku mainitsi maikkarin uutiset, joskus kulki alkutekstinä: "Kursk pelastussukellukset alkoivat, Estonia sukellukset loppuivat, ankkureina..."

Kaveri joskus jako postia Tampereen Hervannassa ja kerto tömänneensä sellaiseen kun Jaffa Veripää :lol2: Ihan tosi juttu..........Voiko tollasta olla?

Tylerd sanoi:
Kaveri joskus jako postia Tampereen Hervannassa ja kerto tömänneensä sellaiseen kun Jaffa Veripää :lol2: Ihan tosi juttu..........Voiko tollasta olla?
Kyllä, se on oikeasti jonkun nimi. Tässä ketjussakin on mainittu jo kyseinen nimi ainakin pariin kertaan. Joskus ala-asteella soiteltiin kavereitten kanssa pilareita Jaffa Veripäälle..eikä muuten oltu todellakaan ainoita. :evil:

Tylerd sanoi:
Mä tiedän ton naisen (siitä oli juttua myös threadin alussa)eli se on ulkomaalainen, joka on naimisissa suomalaisen kanssa...niiden pojan nimi on Joni.

Miten hitossa tuon väestörekisterikeskuksen hakua käytetään? Kertokaa tyhmälle, mä en löydä sillä yhtään mitään järkevää.

No tarkastakaa joku löytyykö suomesta montakin Ridgeä tai Brookea, varmasti joku älypää on nuokin nimeksi lapselleen antaneet.

Timba79 sanoi:
No tarkastakaa joku löytyykö suomesta montakin Ridgeä tai Brookea, varmasti joku älypää on nuokin nimeksi lapselleen antaneet.

Pyynnöstäsi, Timba: löytyy 3 Ridgeä ja peräti 12 Brookea. :D

Sori jos on jo tullut, kun en ehdi selata noita kaikkia sivuja, mutta tämmösistä oon kuullu: Naima Elin & jonkun etunimet oli Naima Muisto Matilta (huom. ei Matilda). Mutta en tiedä onko oikeita vai legendaa...

Tytteli sanoi:
Mä tiedän ton naisen (siitä oli juttua myös threadin alussa)eli se on ulkomaalainen, joka on naimisissa suomalaisen kanssa...niiden pojan nimi on Joni.
Ai se on nainen :eek: Mulle toi luo mielikuvan sellasesta hieman Luciano Pavarottin näköisestä densosta:D
edit: Tai itseasiassa toi mun avatar vois olla Jaffa Veripää :lol2:

~Voimariini ~ sanoi:
Kyllä, se on oikeasti jonkun nimi. Tässä ketjussakin on mainittu jo kyseinen nimi ainakin pariin kertaan. Joskus ala-asteella soiteltiin kavereitten kanssa pilareita Jaffa Veripäälle..eikä muuten oltu todellakaan ainoita. :evil:
Ahaa, en mä jaksanu koko thrediä selata läpi :) Varmaan on Jaffan puhelimet pirissy jatkuvalla syötöllä :hyper:

Näistä Pekka Pouta = meteorologi jne.. Tässä ketjussa aikaisemmin mainittu Aimo Paukku lienee sama joka kirjoittaa artikkeleita asealan julkaisuun :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom