Jallis sanoi:Minullapa on muuten sellainen eunimi, jota ei ole kenelläkään muulla Suomessa!
Samassa junassa ollaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jallis sanoi:Minullapa on muuten sellainen eunimi, jota ei ole kenelläkään muulla Suomessa!
Muistaakseni toi ohjelma oli Heikoin lenkki, ja hiemanko Kirsi vittuili sille tosta nimestä...:lol2:Helly sanoi:Olikohan tää jo? Mut jokunen muukin varmaan muistaa, kun pari-kolme (?) vuotta sitten oli jossain tietokilpailuohjelmassa sellainen kun Pikka Kok. :lol2:
Tytteli sanoi:Pulla 1 mies
Aziiz sanoi:Intissä olessani Sotilaspastorina tai pappina oli Pertti Hell.
Kyllä, se on oikeasti jonkun nimi. Tässä ketjussakin on mainittu jo kyseinen nimi ainakin pariin kertaan. Joskus ala-asteella soiteltiin kavereitten kanssa pilareita Jaffa Veripäälle..eikä muuten oltu todellakaan ainoita. :evil:Tylerd sanoi:Kaveri joskus jako postia Tampereen Hervannassa ja kerto tömänneensä sellaiseen kun Jaffa Veripää :lol2: Ihan tosi juttu..........Voiko tollasta olla?
Mä tiedän ton naisen (siitä oli juttua myös threadin alussa)eli se on ulkomaalainen, joka on naimisissa suomalaisen kanssa...niiden pojan nimi on Joni.Tylerd sanoi:Kaveri joskus jako postia Tampereen Hervannassa ja kerto tömänneensä sellaiseen kun Jaffa Veripää :lol2: Ihan tosi juttu..........Voiko tollasta olla?
Timba79 sanoi:No tarkastakaa joku löytyykö suomesta montakin Ridgeä tai Brookea, varmasti joku älypää on nuokin nimeksi lapselleen antaneet.
:D :lol2: tämä oli kyllä best.Pro-Pain sanoi:Kehonrakentaja nimeltään Chris Cianculli.
Ai se on nainen Mulle toi luo mielikuvan sellasesta hieman Luciano Pavarottin näköisestä densosta:DTytteli sanoi:Mä tiedän ton naisen (siitä oli juttua myös threadin alussa)eli se on ulkomaalainen, joka on naimisissa suomalaisen kanssa...niiden pojan nimi on Joni.
Ahaa, en mä jaksanu koko thrediä selata läpi Varmaan on Jaffan puhelimet pirissy jatkuvalla syötöllä~Voimariini ~ sanoi:Kyllä, se on oikeasti jonkun nimi. Tässä ketjussakin on mainittu jo kyseinen nimi ainakin pariin kertaan. Joskus ala-asteella soiteltiin kavereitten kanssa pilareita Jaffa Veripäälle..eikä muuten oltu todellakaan ainoita. :evil: