Hauskoja ihmisten nimiä

Jallis sanoi:
Minullapa on muuten sellainen eunimi, jota ei ole kenelläkään muulla Suomessa!
Joo, toi yks kuuluisa leuaton jääkiekkohjallinomistaja yritti saada EU-patenttia rekisteröityä tolle, mutta se hylättiin kun suomenruottalainen ei tienny miten sen nimi kirjotetaan.

:) :skopbankoffinland:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä oli kutsuntatilaisuudessa sen niminen majuri kuin Harry Herranen

Kuulin joskus että eräässä perheessä oli 5 lasta ja niiden nimet oli Anna,Aina,Rauha,Lempi,Ville :eek:

Veljen työpaikalla on Santeri Hiiri niminen miäs

Sirpa Marko herättää välillä kysymyksiä.

Pekka Karse löytyy ainakin pakkiksen nimimerkkinä.

Pilvi-Keijuun olen törmännyt noin etunimenä.

- Serkkuni miehen nimi on Yrjö Teinilä.
- Hesarissa oli joskus haastateltu kahta tyttöä, joista toinen oli nimeltään Mercedes Pentti. Liekö sitten joku vitsillä heitetty nimi?
- Urheilijatyttönen Nana Naulapää näkyi joskus kunnan tuloslistoilla...
- Äitiäni opetti Torsti Kaalinpää.
- Autokoulunopettaja Pentti Kaarre.
- Kalja olisi aika hauska sukunimi, heitäkin löytyy. :kippis1: Entäs sitten Makkaran suku? :)
- Hautakivissä tulivat kerran vastaan nimet Kelpo-Mies Notkola ja Anja Patja.

Kamalia nimiä ovat myös sellaiset, joissa etu- ja sukunimi ovat tyyliin Veikko Veikkola, Heikki Heikkinen, Väinö Väinölä... Mielikuvituksen puutetta vanhemmilla?

En kyllä haluaisi olla etunimeltäni Putte, Siili, Lintu, Susi, Leppä, Keiju, Hattara, Peikko, Muumi, Kermit, Karpo, Caesar/Ceasar, Kulta, Suometar, Sekki, Ruta, Verla, Ponteva, Juhannus, Väinämöinen, ... jne. ;)

Kaverin naapurissa asui joskus Mörkö. Santiksessa taas vaikuttaa Vääpeli Koukku. Ei siinä mitään, mutta olisi suotavaa että hänet ylennettäisiin kapteeniksi.

hah haa. Ei voi olla totta toi Aarnen. Eräs tuttuni antoi tytölleen nimeksi Pilvi-Kaisa.

Mulla oli yhdellä kurssilla ryhmä, jonka muiden jäsenten sukunimet oli Horppu, Kääpä ja Torvi. Oli aina ilo esitellä ne keissien esitystilaisuuksissa.:D

Erikoisia nimiä, joihin olen törmännyt:

- Lumisirkku
- Herkku Hernesniemi (mies)
- Kotivalo
- Ohto
Ja lisäksi muistelen jostain lukeneeni, että Suomestakin löytyy muutama Ridge ja Brooke...:eek:

Kuki sanoi:
Erikoisia nimiä, joihin olen törmännyt:
- Kotivalo

Tästähän kulkee se juttu, että äiti oli kiivaasti miettinyt, minkä antaa lapselleen nimeksi, jotta koulussa ei kiusattaisi sen takia. Lopputulos oli Kotivalo, ja nykyään lapsen kaverit kutsuvat häntä Himatuikuksi...

Anyway, nimiä:

Bella Tähti-Kuningatar
Tyttö-Varis
Omena Kissamäki
Balbiina
Merli Maiste (nainen)
Lillukka (nainen)
Ilotar

Nimipalvelusta löytyy hakemalla paljon hauskaa :D

Onnimanni
Naima

Taannoin ajokoulussa ollessani repesin ensimmäisellä tunnilla, kun se ope sanoi tunnin keskivaiheella, et: "Seuraavalla kerralla onkin sitten toinen opettaja, jonka nimi on Tarmo Kananen."

Hajosin ihan täysin koko lopputunniksi kaverin kaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom