Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lasten äiti tämä Debbiehän kertoi juuri vähän aika sitten jossain lehdessä, että MJ ei (ylläri ylläri) ole lasten biologinen isä, vaan siinä on käytetty keinohedelmöitystä...eihän Mikke varmaankaan olisi halunnut mustia lapsia...:jahas:Naene sanoi:HAHA!! kukahan niiden lapsien oikea isä sitten oikein on. Itse MJ:n spermat näkyy paremmin niillä pedolehtien sivuilla :P
Tytteli sanoi:Kirsi Syrjäsen ja Kurre Westerlundin poika on nimeltään Rock jr...
wab sanoi:Jossain itiksen suunnalla asustee/asusteli neito nimeltään Mercedes Pentti.
hyrre sanoi:Joskus kokosin erään tredin innoittamana pientä listaa väestörekisteristä etunimistä Perässä oleva luku on siis nimien lukumäärä Suomessa. Jos lukua ei ole niin niitä on(tai on ollut) vain yksi.
Miehet
Lumikki
Homo
Tarzan
Kei 10
Pokko 2
Öö
Leena 2
Pirjo 13
Kola 3
Karhu 2
Musta
Manne 829
Evil
Pasi-Anssi
Jammu 8
Aurinko 5
Rollo 4
Joulu 2
Palle 16
Jedi 10
Stalin
Armi 99
Saddam 2
Linux
Irkki
Neo 26
Naiset
Poni
Jorma 3
Muna 41
Kana 3
Sirpaleena
Antero 5
Pili
Pulu 4
Veikko 2
Lerssi
Jaffa 2
Olvi
Kalja
Jesus 11
Karjala
Sir
Manne 2
Anu-Sanna
Muusa 42
Misse
Kiltti 7
Akka 2
Pupu
Lada 11
Roina
Osama
Cat
edit: taitaapi olla tämä tredi
Nuo väestörekisterikeskuksen tiedot on kirjattu henkilötunnuksen perusteella, eli väärin kirjoitettu henkilötunnus saattaa "vaihtaa" henkilön sukupuolen tuonne tilastoihin. Naisten henkilötunnuksissahan kolmas numero on parillinen ja miesten tunnuksissa pariton.Integrandi sanoi:Mitä v***** noidenkin vanhemmat ovat ajatelleet? Tai sitten henkilöt ovat itse muuttaneet nimensä vähän "erikoisemmiksi". Eipä heti tulisi mieleen antaa tytölle nimeä Jorma...tai sitten se on vaan syntyessään näyttänyt pojalta ja huomattu virhe myöhemmin
Lol, se on mun äidin naapuri! Ihan normaali saamelainen etunimi, ei tosin muistaakseni kirjoiteta ihan noin mutta en muista mikä on oikea kirjoitustapa. Ja sukunimi on Kock.Helly sanoi:Olikohan tää jo? Mut jokunen muukin varmaan muistaa, kun pari-kolme (?) vuotta sitten oli jossain tietokilpailuohjelmassa sellainen kun Pikka Kok. :lol2: