Hauskoja ihmisten nimiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aikoinaan ostettiin divarista luettavaa ja osoitelapussa luki Lahja Juntti.
Itse en ainakaan lapselleni moista nimeä menisi antamaan.

Barathrumin nokkamies Demonos Sova antoi kuuleman mukaan pojalleen nimeksi Antti Kristian,viitaten tietysti antikristukseen.:evil:

Naene sanoi:
HAHA!! kukahan niiden lapsien oikea isä sitten oikein on. Itse MJ:n spermat näkyy paremmin niillä pedolehtien sivuilla :P
Lasten äiti tämä Debbiehän kertoi juuri vähän aika sitten jossain lehdessä, että MJ ei (ylläri ylläri) ole lasten biologinen isä, vaan siinä on käytetty keinohedelmöitystä...eihän Mikke varmaankaan olisi halunnut mustia lapsia...:jahas:

Kirsi Syrjäsen ja Kurre Westerlundin poika on nimeltään Rock jr...

Tytteli sanoi:
Kirsi Syrjäsen ja Kurre Westerlundin poika on nimeltään Rock jr...

Mitä helevettiä? :eek: Missä se hyvä maku luuraa... saa lapsikin varmaan kerran tai pari kuulla ala-asteella tosta nimestä.

Kehonrakentaja nimeltään Chris Cianculli.

wab sanoi:
Jossain itiksen suunnalla asustee/asusteli neito nimeltään Mercedes Pentti.

Ai se on oikeesti olemassa? :) Tuossa aiemmin mainitsin, että näin sen typykän haastattelun Hesarissa ja luulin nimeä vitsiksi.

Kemppainen on myös aika loistava sukunimi:D Koulussa oli sen niminen tyyppi ja revettiin kavereiden kans ihan täysiä kun tunnilla oli nimenhuuto.

Jorma Pitkänen. Ammatiltaan kai vielä pappi:rolleyes:

hyrre sanoi:
Joskus kokosin erään tredin innoittamana pientä listaa väestörekisteristä etunimistä :) Perässä oleva luku on siis nimien lukumäärä Suomessa. Jos lukua ei ole niin niitä on(tai on ollut) vain yksi.

Miehet
Lumikki
Homo
Tarzan
Kei 10
Pokko 2
Öö
Leena 2
Pirjo 13
Kola 3
Karhu 2
Musta
Manne 829
Evil
Pasi-Anssi
Jammu 8
Aurinko 5
Rollo 4
Joulu 2
Palle 16
Jedi 10
Stalin
Armi 99
Saddam 2
Linux
Irkki
Neo 26

Naiset
Poni
Jorma 3
Muna 41
Kana 3
Sirpaleena
Antero 5
Pili
Pulu 4
Veikko 2
Lerssi
Jaffa 2
Olvi
Kalja
Jesus 11
Karjala
Sir
Manne 2
Anu-Sanna
Muusa 42
Misse
Kiltti 7
Akka 2
Pupu
Lada 11
Roina
Osama
Cat

edit: taitaapi olla tämä tredi

Mitä v***** noidenkin vanhemmat ovat ajatelleet? Tai sitten henkilöt ovat itse muuttaneet nimensä vähän "erikoisemmiksi". Eipä heti tulisi mieleen antaa tytölle nimeä Jorma...tai sitten se on vaan syntyessään näyttänyt pojalta ja huomattu virhe myöhemmin :eek:

En tiedä onko jo mainittu, mutta -90-luvulla oli kuolinilmoitus, jonka mukaan erittäin iäkäs rouva oli kuollut. Rouvan etunimet oli Ainoa Meren Helmi.

En nyt mene takuuseen, mutta mulla on muistikuva että noita Tarzaneita on kaksi. Joku juttu meni niin, että nuoremman version kohdalla nimi ei olisi mennyt läpi jollei olisi käynyt ilmi, että Suomessa on jo olemassa sen niminen henkilö. Voi tosin olla myös :anssi:

Integrandi sanoi:
Mitä v***** noidenkin vanhemmat ovat ajatelleet? Tai sitten henkilöt ovat itse muuttaneet nimensä vähän "erikoisemmiksi". Eipä heti tulisi mieleen antaa tytölle nimeä Jorma...tai sitten se on vaan syntyessään näyttänyt pojalta ja huomattu virhe myöhemmin :eek:
Nuo väestörekisterikeskuksen tiedot on kirjattu henkilötunnuksen perusteella, eli väärin kirjoitettu henkilötunnus saattaa "vaihtaa" henkilön sukupuolen tuonne tilastoihin. Naisten henkilötunnuksissahan kolmas numero on parillinen ja miesten tunnuksissa pariton.

Lisäksi kannattaa ottaa huomioon, että tilastoissa ovat mukana kaikki Suomen kansalaiset, myös ne, jotka ovat ulkomaalaista syntyperää.

Helly sanoi:
Olikohan tää jo? Mut jokunen muukin varmaan muistaa, kun pari-kolme (?) vuotta sitten oli jossain tietokilpailuohjelmassa sellainen kun Pikka Kok. :lol2:
Lol, se on mun äidin naapuri! Ihan normaali saamelainen etunimi, ei tosin muistaakseni kirjoiteta ihan noin mutta en muista mikä on oikea kirjoitustapa. Ja sukunimi on Kock.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom