Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cockton sanoi:
liikaa painoa, jos ei niin tee se köydellä yhdellä kädellä, käsi hammer asennossa.ojuni sanoi:Mulla on ollut vaikeutta saada pysymään kädessä se kahva mistä pidetään kiinni kun tehdään yhdenkäden keskitettyä ojentajaa taljassa rystyset menosuuntaan. Aina kun käsi on siellä 90asteen kulmassa niin pitää saattaa toisella kädellä vähän matkaan että ei pääse ote irtoamaan.
yleensä olen tehnyt vielä erikseen köydellä hammer asennossa. Ja ei ole liikaa painoa. Olisiko mun ote jotenkin huono sitten.. en tiedä..neutraali sanoi:liikaa painoa, jos ei niin tee se köydellä yhdellä kädellä, käsi hammer asennossa.
No onhan siinä varmaan liikaa painoa jos ei puristusvoima riitä?ojuni sanoi:yleensä olen tehnyt vielä erikseen köydellä hammer asennossa. Ja ei ole liikaa painoa. Olisiko mun ote jotenkin huono sitten.. en tiedä..
neutraali sanoi:Tuolla on hyvä selitys mm pumpista.http://body.planet.fi/kehmyyt.htm
Todisteita on olemassa sekä lihassolujen hypertrofiasta että hyperplasiasta, mutta täysin pitävää kokonaiskuvaa ei asiasta ole.
Zam sanoi:Linkin tekstistä poimittua:
Luen juuri jotain en-muista-mitä-kirjaa lihaskunnosta ja siellä tämän kirjoittaja kirjoittaa ettei hyperplasiasta ole pitäviä todisteita. Voisiko joku kertoa, onko niitä vai ei?
Eli siis kasvaako lihassolujen määrä harjoituksella? Tässä kirjassa kerrottiin että ainoastaan lihassolun poikkipinta-alan kasvusta on todisteita. emmää sit kyl tiiä :arvi:
edit:
kirja on: http://www.vk-kustannus.com/lihashuolto1.htm
pokemon sanoi:en lääketieteellisistä termeistä tiedä, mutta yksinkertaisesti selitettynä:
lihas saa harjoituksessa turpiinsa. Levossa se parantelee haavansa ja palautuu uuteen harjoitukseen entistä kestävämpänä....
Zam sanoi:Linkin tekstistä poimittua:
Eli siis kasvaako lihassolujen määrä harjoituksella? Tässä kirjassa kerrottiin että ainoastaan lihassolun poikkipinta-alan kasvusta on todisteita. emmää sit kyl tiiä :arvi:
No oikeastaan en usko, että se tieto auttaa juuri ketään. Mun kädet kun tahtoo reagoida treeniin siten, että parin kolmen sarjan jälkeen voisin kävellä jo melkein itkien pukkariin, vaikka olisin tehnyt liikkeen täytetyillä pesukarhuilla. Oikeasti ihan sama mitä liikkeitä teen ja minkä pituisia sarjoja - muutaman sarjan jälkeen ei enää pysty kunnolla tekemään mitään. Viimeksi tein aloituspostissa mainitun etukäteisväsytyksen keskitetyllä hauiskäännöllä ja sen jälkeen kolme sarjaa vasarakääntöä. Sitten tein vielä myötäotteella taljassa pari sarjaa.L0b0 sanoi:Haluaisiko Tomi vielä laittaa tähän viestiketjuun oman hanskatreeninsä, mitkä liikkeet, missä järjestyksessä jne...?
Auttaisi varmasti monia tällainen tieto ;)
Mutta toistojahan tuossa tulee kuitekin runsaasti.Omskakas sanoi:Aiemmin hauisten kipeyttäminen olisi vaatinut tuplasti enemmän sarjoja. Ei se määrä vaan se, miten ne tekee. :hymiö: