Hauistreenin ABC

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tomi
  • Aloitettu Aloitettu
JaniU sanoi:
Sumppari ei pastettanut tätä tuolta...

"Pumppi on pikemminkin onnistuneen treenin seuraus ja sivuvaikutus"

...joka on minusta ihan hyvin sanottu :)
Treeni voi myös olla onnistunut vaikka pumppia ei esiintyisikään!
Joo, pilkku ei pienene vaikka kuinka viilais....
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JaniU sanoi:
Sumppari ei pastettanut tätä tuolta...

"Pumppi on pikemminkin onnistuneen treenin seuraus ja sivuvaikutus"

...joka on minusta ihan hyvin sanottu :)

En pastennut, kun sitten taas jengi olisi kuvitellut niin, että heti jos saa pumpin niin treeni on pakosti onnistunut. Sitähän tuolla monta riviä selitettiin, että näin ei ole. Eli onnistunut treeni usein tuo jonkinlaisen pumpin, mutta pelkkään pumppiin tähtäävä treeni ei ole oikein. Kuten siinä oli kirjoitettukin, ei kaiken maailman pyöräilijöillä olen 80 senttiset reidet, vaikka pumppi on varmasti usein viisinkertainen keskivertobodariin verrattuna.

Mutta saahan tuon yhden lauseen tietysti ottaa niinkin, että aina menee lujaa jos saa pumpin, ja tyytyä pumppailemaan en minä sitä sano. Jokainen tyylillään.

Ja postini ei ollut tarkoitettu niin, että alkuperäinen treeniohje ei olisi hyvä, vaan sitä, kun yllättävän suuri osa tuntui olevan keskittynyt vain siihen pumppiin, vaikka eikai se maksimaalinen pumppi ollut treenin koko idea.
 
:worship: mahtavaa tomi! olet sankari :worship:

tällaista threadiä oottanu kuin kuuta nousevaa :haart:
 
Juu, en minäkään ajattele niin että kunhan vaan pumppi tulee niin on lihaskasvu taattua, enkä siksi tuota lausetta lisännyt. Ihan vaan noin niinkun että ei siinä pumpissa mitään pahaakaan ole ja on se ehkä joissain tapauksissa jonkinlainen merkki että jotain edes tapahtuu. Ja useillehan se on myös nautinnollinen fiilis jota kannattaa tavotella ;)

En muista onnistuneeni itse koskaan suorittamaan käsitreeniä mikä ei olisi tuottanut pumppia, mutta kaippa sekin on mahdollista jos tekee vaikka vain yhden helkkarin raskaan ja lyhyen sarjan tai sitten vemputtelee tosiaan ihan huvin vuoksi vaan ettei ota mihinkään...

Että juu, keep on pumping! ;)
 
JaniU sanoi:
Juu, en minäkään ajattele niin että kunhan vaan pumppi tulee niin on lihaskasvu taattua, enkä siksi tuota lausetta lisännyt. Ihan vaan noin niinkun että ei siinä pumpissa mitään pahaakaan ole ja on se ehkä joissain tapauksissa jonkinlainen merkki että jotain edes tapahtuu. Ja useillehan se on myös nautinnollinen fiilis jota kannattaa tavotella ;)

En muista onnistuneeni itse koskaan suorittamaan käsitreeniä mikä ei olisi tuottanut pumppia, mutta kaippa sekin on mahdollista jos tekee vaikka vain yhden helkkarin raskaan ja lyhyen sarjan tai sitten vemputtelee tosiaan ihan huvin vuoksi vaan ettei ota mihinkään...

Että juu, keep on pumping! ;)

Ja hyvä pumppi on parempi kuin orgasmi! :thumbs:
 
Olen pari kertaa tehnyt tuota Tomin neuvomaa keskitettyä hauiskääntöä, ja voi hemmetti kun on mukava liike. Ensimmäisellä kerralla jouduin koko kroppa täristen tekemään viimeiset toistot. Olen aina tykännyt treenata hauiksia kovaa ja puhtaasti, joten liike sopii mulle kuin nyrkki silmään :rock:
 
Ei jumalauta TOMI!!!!!! Susta tuli justiinsa tän miehen uusi messias!!!! Käännyn pois kristinuskosta ja alan julistamaan tämän pyhän miehen sanaa! Hauistreeni on mulla ollut jo pitkään kateissa ja tänään kun kyseisen setin tein noilla neuvoilla niin tuntui että tumput repeää.

Jos ensi kesänä näette biitsillä miehen, jolla on suunnattomat hauikset täynnä raskausarpia ja niiden seasta loistaa toisessa tatuoituna TOMI, sydämillä varustettuna ja toisessa Pakkotoiston logo, Se olen minä hyvät ihmiset!!!!
 
Lihamestari sanoi:
Jos ensi kesänä näette biitsillä miehen, jolla on suunnattomat hauikset täynnä raskausarpia ja niiden seasta loistaa toisessa tatuoituna TOMI, sydämillä varustettuna ja toisessa Pakkotoiston logo, Se olen minä hyvät ihmiset!!!!
aika gay posti. :jahas:
 
Eilen kokeilin tota systeemiä ja ihan hyvältä tuntu. Ihan loppuun en kuitenkaan vetäny pahoinvoinnin takia (3*15 vaan), mutta armottoman pumpin sain ainakin ja tänään on hauikset aivan eri tyylillä kipeet kun ennen (voi johtua myös parin viikon treenitauosta), mutta ens viikolla vedetään se neljäskin sarja vielä mukaan. Teettekö muuten lopun hauistreenin aivan normaalisti vai kannattaako ottaa vaan joku pari sarjaa 6-8 toistoilla?
 
mappana sanoi:
Ja voimaa tulee. Ei kyllä kokoa. Mutta mitäs sillä, kunhan jaksaa nostaa helv..n ison kiven!!! ;)

Ootko nähny Kivenpyörittäjän kylän? Mäkinen oli kyllä massivisessa kunnossa kohtuurasvoilla.
 
Meikäläiselläkin tuntui tuovan jotain uutta hauistreeniin, joka kikkailuista huolimatta ei ole viime kuukausina jättänyt haubereita kipeiksi. Tuo lämmittely ja sen jälkeiset suuret sarjapainot avitettuna pienillä cheateilla parissa vikassa toistossa, ja nyt ovat sitten kipeät. Loistavaa loistavaa, pääsee niitäkin venyttelemään!

Hienoa aina löytää jotain uutta, tän pidän ainakin ohjelmassani muutaman kuukauden.
 
Itsellänikin polte oli mieletön, sekä pumppi!

Tein ensin tuon Tomin suositteleman hauiskäännön. 4 sarjaa, toistot lähti 20:stä, josta vikassa sarjassa toistoja oli kymmenkunta.

Tein liikkeet alusta loppuun, mielessä 110% keskittyminen juuri siihen liikkeeseen.

Käännön jälkeen vuoroon tuli Hammerit, istuen, molemmilla käsillä yhtäaikaa myöskin 4 sarjaa. Tämän jälkeen käteni olivat makaroonit, en pystynyt enää tekemään yhtään sarjaa, tai liikettä. Kipu haubereissa seurasi minua kolme seuraavaa päivää =) Treeniä kuitenkin takana jo reilut 2v, eikä kovin usein tällaista poltetta saa.
 
L0b0 sanoi:
Itsellänikin polte oli mieletön, sekä pumppi!
... Tämän jälkeen käteni olivat makaroonit...

Oliko tuo vain huono sanavalinta? Kun ne kädet menee kunnon pumppiin ja sitä rataa, niin nehän on pikemminkin KIVET kuin makaroonit??!! :)
 
JaniU sanoi:
Oliko tuo vain huono sanavalinta? Kun ne kädet menee kunnon pumppiin ja sitä rataa, niin nehän on pikemminkin KIVET kuin makaroonit??!! :)

Palautusjuoman aiheuttamissa höyryissä kirjoittelin :) Huono sanavalinta, mutta tarkoitin siis, että tämän jälkeen habat olivat niin rikki, poikki, ettei enään yksinkertaisesti jaksanut tehdä mitään.
 
Ajattelin löytää ojentajani tänään! Vetäisen samantyyppisen hermotustreenin ojentajille, niissä kun minulla ei ole mitään kunnon lihastuntumaa käytännössä.
Mitä liikettä suosittelisitte tähän tarkoitukseen? Kokeilin hieman vastaavaa, eli yksi kevyt käsipaino ylös, käsi koukkuun & paino alas, sitten taas käsi suoraksi ylös. Meni melkoiseksi tasapainoiluksi, eikä toiminut siten kuin olisin toivonut :o
 
Jasd sanoi:
Mitä liikettä suosittelisitte tähän tarkoitukseen? Kokeilin hieman vastaavaa, eli yksi kevyt käsipaino ylös, käsi koukkuun & paino alas, sitten taas käsi suoraksi ylös. Meni melkoiseksi tasapainoiluksi, eikä toiminut siten kuin olisin toivonut :o
Yhden käden ojentajapunnerrus taljassa.
 
Tomi sanoi:
Ai niin, ja sitten vielä sillä tavalla tuo yhden käden ojentajapunnerrus, että rystyset on menosuuntaan.

Olisiko kuvaa tai kattavaa selostusta miten tämä liike tehdään?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom