Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
4-10 ja silloin ku tulee tehtyä supereita niin 10-15.mxm sanoi:Miten pitkää sarjaa porukka vetää kovissa haba/ojentajareeneissä?
Ite oon tähän mennessä tehnyt 12,10,6 mutta ku tuota samaa on tullut veivattua kohtuullisen pitkään niin vois kokeilla jotain voima/massa-jakoa eri viikoille.
Mulla on 2-jakosessa oikeestaan aika samanlainen, mutta otan sillon tällön hammerin ensin väsyttämään paikkoja. Ja usein koitan sovittaa hauistreenin myös scottia käsipainoilla.Timba79 sanoi:Mulla on nyt hyvin toiminut seuraava setti:
3 x scott mutkatangolla, eka sarja max 8 toistoa, 2 seuraavaa 10-12 toistoa
1 x hammer kp istuen vuorotahtiin 6-10 toistoa per puoli
Tämä on siis mun 2-jakoisen hauistreeni. Toimii hiton hyvin, hauikset törkeessä pumpissa ton jälkeen ja sarjapainot kasvaa mukavasti.
rantapantteri sanoi:Mulla on 2-jakosessa oikeestaan aika samanlainen, mutta otan sillon tällön hammerin ensin väsyttämään paikkoja. Ja usein koitan sovittaa hauistreenin myös scottia käsipainoilla.
lmk sanoi:Kysyisin, että onkohan tuo Tomin "tumpun räjähtävään kasvuun saava alkulämmittely" :D kovinkaan käytännöllinen 3 kertaa viikossa tehdyllä koko kropan ohjelmalla? Eli siis tehdä nuo 5 sarjaa kevyehköllä painolla, 80-100 toistoa per käsi? Tulee nimittäin aika paljon toistoja sitten viikkoa kohden hauiksille...
Ihan hyvältä on tuntunut, kun nyt pari kertaa olen tehnyt. Pitemällä tähtäimellä tosin varmaan tulehduttaa pian hauiksen, vai mitä?
Isoarska83 sanoi:Onko sulla Timba79 olkavarsi venynyt ton hammerin myötä? Ärsyttää itteä noi kapeat kädet vaikka muuten lihaa jotenkin tarttuu.
ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen hauis on KIPEÄ ! jumankauta toimii kuin tauti tuo hidas negatiivinen :D
Mikä tahansa uusi liike tai menetelmä, aiheuttaa kipua lihaksessa
Itse ainakin huomannut, että raskailla painoilla saan ainoastaan lihaskipua säännöllisesti. Hidas negatiivinen on paras tekniikka hauiksen treenauksessa kyllä