Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaamoz sanoi:joo, kiitos kaikille vastanneille. Alkaa se hauberikin pikkuhiljaa kasvamaan
vittu mä vihhan tota ridgee sen typerää naamaa ja pannuleukaa.... oikein alkaa pinna kiristyy jokakerta ku näkee ton naama.. pakko mennä hakkaa säkki ny ja kiiruusti vie ku on tietokone ehjänäRon Moss sanoi:12-20 toistot on se juttu mun käsissä! Tajuton pumppi, lyhyet palautukset.
Huomasin kun pidensin sarjojen toistomääriä, että minullakin tuli hyvää kehitystä varsin nopeasti. Ennen pidin tuota pitkää sarjaa vähän -juttuna.Ron Moss sanoi:12-20 toistot on se juttu mun käsissä! Tajuton pumppi, lyhyet palautukset.
Jep se on niin henkilö kohtaista vois kans kokeilla tota 15-20 toistoo ei o tullu vie kokeiltua jos lähtis habaa turpoo..jos teette noin pitkiä sarjoja 2*sarjaa per liike riittänee jos liikkeitä esim 3... lPenkkiPelle sanoi:Tein ennen itse aika lyhyitä sarjoja isoilla painoilla eli aika päinvastoin mitä yleensä suositellaan ja hauis on yksi kehittyneimpiä lihaksiani. Tosin nykyään teen pidempiä sarjoja, jotain 10-15 toistoa ja ihan hyvin tuntuu tämäkin toimivan.
Kokeileppa tehdä jonkun aikaa käsipainoilla jotain 6-8 toiston sarjoja välillä, mulla tämäkin tuotti tulosta.