Hauistreeniä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaamoz
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
38
Minähän siis en ole mikään rinta- hauis pelle, vaan kun tota kokoa tulee joka paikkaan, paitsi hauikseen aika nihkeästi.
Eli neuvoja massa pohjaiseen hauis treeniin.
Ohjelma tähän mennessä ollut 2x8 tyylistä.

a) Muuttele treeniä. Älä joka kerta tee liikkeet samassa järjestyksessä samoilla toistoilla ja samoilla painoilla. Lihakselle pitää antaa erilaisia ärsykkeitä.
b) Älä käytä liian suuria painoja. Usein näkee porukkaa jotka vääntävät hauista liian suurilla painoilla kauhealla vartalon heilahduksella. Eipä se juurikaan habaa kasvata.
c) Käytä erikoistekniikoita "piristämään" treeniä silloin tällöin.
d) Syö hyvin.
e) Lepää hyvin.

Mulla on hyvin pelittänyt hauberille seuraavat liikkeet:
-seisten z-tangolla
-scott kp (yks hanska kerrallaan)
-Ristikkäistaljassa yhdellä kädellä. Otat sieltä alhaalta ja kiskot normaalin vapaan käännön.

Noilla saa hyvän tuntuman ja armottoman pumpin. Kokookin on hanska saanut.

Ite on tehny viimeaikoina tällai
seisten kulmatangolla 10-8-6 painoo nostaen
istuen jyrkässä vinopenkiisä käsipainoilla 2*8-12
hauis ala-talja köydellä 1-3*12-15 saa huippu pumpin loppuun kun nostaa kyynärpäitäkin niin että rystyset on nenäs asti
massaa on tullut ihan kohtalaisesti..
välillä tietenkin miltä tuntuu eilaisia variaatioita

Nypi sellasia 10-15 toiston sarjoja. Ite teen ensiksi 3 sarjaa KP:lla, Z-tangolla 4 sarjaa ja taljassa koydella viela pari failureen asti. Lyhyilla palautuksilla ja Herra siunaa sita tuntumaa ja poltetta... Panosta sarjojen ja toistojen laatuun.

En ite saanut pitkään aikaan hauiksia paskaks, mutta tämmönen on ruvennu toimimaan:
1. 3 sarjaa (+1 lämmittely) suorallatangolla, noin 10-12 toistoa. Keskittyy pelkkään hauiksiin, ei mitään heilutteluja, paitsi vikassa sarjassa vetää niin loppuun ku menee. Cheattikin käy kunhan vedetään niin loppuun kuin suinkin.
2. 3 sarjaa keskitettyä hauiskääntöä käsipainoilla, noin 10-12 toistoa. Sama homma, kuin suoralla tangolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itellä hyvä tuntuma tulee ja ehkä on kasvuaki tullu.

1. Scott taljassa suoralla tangolla 3 sarjaa, joista 1 lämmittely sarja
2. Vasarakääntö käsipainoilla vuorotahtiin uupumukseen asti pari sarjaa

Sarjojen pituudet yleensä noin 10-12, mutta kuiteski loppuun asti...

Pidempää sarjaa peliin, itse suosin 8-12 sarjoja ja teenkin usein sarjani tonne 10 pintaan. usein tulee tehtyä näin.

Hauis scott talja 3x10-12
hauis tanko seisten 2x8-12
hauis keskitetty 2x10-12 molemmin puolin ja yleensä tämä ilman mitään ihmeempiä taukoja, toinen käsi kun tekee niin toinen lepää. Ja muutenkin palautukset minuutin. Liikkeitä tulee vaihdettua säännöllisen epäsäännöllisesti.

joo, kiitos kaikille vastanneille. Alkaa se hauberikin pikkuhiljaa kasvamaan

Kaamoz sanoi:
joo, kiitos kaikille vastanneille. Alkaa se hauberikin pikkuhiljaa kasvamaan

Olisipa se kaikilla näin helppoa.. :D

Ron Moss sanoi:
12-20 toistot on se juttu mun käsissä! Tajuton pumppi, lyhyet palautukset.
vittu mä vihhan tota ridgee sen typerää naamaa ja pannuleukaa.... oikein alkaa pinna kiristyy jokakerta ku näkee ton naama.. pakko mennä hakkaa säkki ny ja kiiruusti vie ku on tietokone ehjänä

Ron Moss sanoi:
12-20 toistot on se juttu mun käsissä! Tajuton pumppi, lyhyet palautukset.
Huomasin kun pidensin sarjojen toistomääriä, että minullakin tuli hyvää kehitystä varsin nopeasti. Ennen pidin tuota pitkää sarjaa vähän :david:-juttuna.

Tein ennen itse aika lyhyitä sarjoja isoilla painoilla eli aika päinvastoin mitä yleensä suositellaan ja hauis on yksi kehittyneimpiä lihaksiani. Tosin nykyään teen pidempiä sarjoja, jotain 10-15 toistoa ja ihan hyvin tuntuu tämäkin toimivan.

Kokeileppa tehdä jonkun aikaa käsipainoilla jotain 6-8 toiston sarjoja välillä, mulla tämäkin tuotti tulosta.

PenkkiPelle sanoi:
Tein ennen itse aika lyhyitä sarjoja isoilla painoilla eli aika päinvastoin mitä yleensä suositellaan ja hauis on yksi kehittyneimpiä lihaksiani. Tosin nykyään teen pidempiä sarjoja, jotain 10-15 toistoa ja ihan hyvin tuntuu tämäkin toimivan.

Kokeileppa tehdä jonkun aikaa käsipainoilla jotain 6-8 toiston sarjoja välillä, mulla tämäkin tuotti tulosta.
Jep se on niin henkilö kohtaista vois kans kokeilla tota 15-20 toistoo ei o tullu vie kokeiltua jos lähtis habaa turpoo..jos teette noin pitkiä sarjoja 2*sarjaa per liike riittänee jos liikkeitä esim 3... l

Itse oon saanut parhaan tuntuman -ja tuloksiakin jopa- seuraavasti:

1. Suora tanko, seisten. 3x10-12
2. Hammer. 2-3x10
3. Hauisrutistus taljassa. 3x15.

Silloin tällöin supereita piristämään treeniä. Lyhyet palautukset, helvetillinen polte.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom