Hauistippi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hanula
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Katselin joku viikko sitten youtubesta tapani mukaan sekalaisia tereeni videoita . Osui silmään mielenkiintoinen hauistreeni vihje jonka antoi pro bb Ben Pakulski . Idea oli puristaa käsipainosta täysiä lähinnä pikkurillillä ja nimettömällä ja kiertää ihan simona käsipainoa kun tullaan yläasentoon . Olkavarsi pidetään paikallaan ( hauisk.istuen esimerkiksi ) . Olen ihastunut tuohon vihjeeseen ja hauistreeneihin on tullut mielekkyyttä 100 % lisää. Ennen ei juuri napannut , vaikka toki niitä treenasin . Tuntuma ei vaan ollut kovin häävi , eikä seuraavana päivänä tiennyt oliko eilen treenannut habaa vai ei .
Samaa asiaa puhui muuten veteraani Robby Robinsonkin taannoin . Samaa puristustyyliä ja kierron yrittämistä( supination lontooksi ) voi tehdä tangollakin . Laitan Pakulskin videon mukaan , siinä paljon muutakin , mutta tuota puristusta ja kiertoa suosittelen kokeilemaan . Jos aiheesta jo laitettu threadi , niin sitten kertausmielessä uudelleen :)

https://www.youtube.com/watch?v=tqCrNADRl6g

Mun mielestä asiallinen ja hyvä tippi. 80% ihmisistä treenaa hauiksia ihan päin vittua. Tuo videon viimeinen liike (vinopenkkihaba) on kyllä hauisliikkeiden kuningas.

Mun mielestä myös. Itekki treenaan haukkaa todnäk päin helvettiä, joten tosta videosta on varmasti mulle hyötyä.

Voin todeta videota katsomattakin, että hauiksen treenaukseni on ihan väärillä raiteilla. Pitää katsoa tarkemmin tuo video, kun itse asiassa eilen tuli jo mieleen, että mitäs voisi tehdä lisää ja/tai toisin, että saisi treeniä tehokkaammaksi.

Mun mielestä myös. Itekki treenaan haukkaa todnäk päin helvettiä, joten tosta videosta on varmasti mulle hyötyä.

Kokeile ihmeessä ! Eron huomaa jo ilman painojakin . Puristat niitä pikkus/nimetöntä ihan simona ja väkisin koitat kiertää yläasennossa kuten videossa näytetään ... sama testi ilman ao toimia ja ei tunnu samalta.Olen aivan koukussa tähän ja Kiitollinen Benille vihjeestä :)

- - - Updated - - -

Voin todeta videota katsomattakin, että hauiksen treenaukseni on ihan väärillä raiteilla. Pitää katsoa tarkemmin tuo video, kun itse asiassa eilen tuli jo mieleen, että mitäs voisi tehdä lisää ja/tai toisin, että saisi treeniä tehokkaammaksi.

Mulla ei tullu tuntumaa oikein minkäänlaista . Oli isot tai pienet painot . Tuolla tyylillä suosittelen maltillisia painoja ja kunnon vastustamista alastullessa + se killeri supinaatio yläällä. Painojen kanssa tekniikka on vaikeampaa kuin "kuivaharjotteluna " Beniin näyttämänä. saan nykyisin todella hyvän tuntuman habaan joka treenillä .Kokeilu kannattaa . Jos ei toimi , sitten jotain muuta .

Itelläkin oli tosi pitkään hauiksien kanssa ongelmia, mutta mm tämän vinkin ansiosta ja lisättyäni hauiskäännössä käsipainoilla tehtävää kiertoa kaksi astetta suurremmaksi hauikseni ovat räjähtäneet niin yltiöpäiseen kasvuun, että jouduin leikkaamaan hihat irti t-paidastani. Kaiken lisäksi enää ei tarvitse treenata isoilla painoilla vaan hauiksien tekemiseen riittää naisten puoleltä käydyt nilkkapainot / pienimmät pinkit käsipainot. Muistaa vaan ajatella sitä lihasta koko liikkeen suorittamisen ajan, niin käytetyillä painoilla ei ole niinkään väliä.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Jos siihen kiertoon haluaa vielä lisää vastusta, niin ottaa ihan hanttelin toisesta laidasta kiinni niin, että sille käännölle tulee enemmän vastusta. Kannattaa varoa ettei hauikset kasva liikaa, ei mee enää mitkään takit tai pitkähihaset päälle.

En jaksa katsoa 7 minuutin videota hauiskäännöstä, joten ehkä tää mainittiin myös videossa.

Jos siihen kiertoon haluaa vielä lisää vastusta, niin ottaa ihan hanttelin toisesta laidasta kiinni niin, että sille käännölle tulee enemmän vastusta. Kannattaa varoa ettei hauikset kasva liikaa, ei mee enää mitkään takit tai pitkähihaset päälle.

En jaksa katsoa 7 minuutin videota hauiskäännöstä, joten ehkä tää mainittiin myös videossa.

Kyllä mainittiin . Ben tekee muutaman sarjan lopuksi myös näin -juuri esittämästäsi syystä.Näytettiinkin kanssa :) Hyvä huomio.

- - - Updated - - -

Itelläkin oli tosi pitkään hauiksien kanssa ongelmia, mutta mm tämän vinkin ansiosta ja lisättyäni hauiskäännössä käsipainoilla tehtävää kiertoa kaksi astetta suurremmaksi hauikseni ovat räjähtäneet niin yltiöpäiseen kasvuun, että jouduin leikkaamaan hihat irti t-paidastani. Kaiken lisäksi enää ei tarvitse treenata isoilla painoilla vaan hauiksien tekemiseen riittää naisten puoleltä käydyt nilkkapainot / pienimmät pinkit käsipainot. Muistaa vaan ajatella sitä lihasta koko liikkeen suorittamisen ajan, niin käytetyillä painoilla ei ole niinkään väliä.

Omani ei suorastaan ole räjähtäneet , mutta minusta hauikset ovat kasvaneet . reilun 30 vuoden treenin jälkeen mukava havainto ( onhan ne joskus kasvanu , mutta ei ihan viime vuosina ) . Keskittyminen / tuntuma / supinaatio ja hyvin osuu on omakin kokemus .

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Aika hieno kommentti hei. Ilmeisesti treenaamiseen keskittyvällä foorumilla ei saisi jakaa treenaamiseen liittyviä vinkkejä? :david:

itselläni hauiksen ympärys oli 19cm sitten löysin ben paluskin videon tein hänen ohjeitensa mukaan 6kk ja hauiksen ympärys kasvoi 40 cm mietin miten voisin saada lisää ympärys mittaaa sitten tajusin kokeilla fastin yli vertaisia käytin näitä kyseisiä tuoteita ja tein ben pakulskin ohjeiten mukaan hauis treenejä ja tästä 6kk eteenpäin hauikseni on 60 cm oi kiitos ben oi kiitos fasti elämäni on tällä hetkellä paljon parempaa kuin vuosi sitten en voi muutakuin suositella noitta edellä mainituja keinoja

En kyl tiä minkä takia porukka täälä trollaa, vaikka videon vinkki oli varsin hyvä, eikä AP:kaan sanonut mtn typerää? :S

Täällä pakkiksella tuntuu olevan nykyisin aivan vitun retardia sakkia. Itse en jaksa juurikaan muuta enää lukea, kun muutamaa treenipäiväkirjaa ja kilpailjoiden ketjuja. Fast sitä, Vitargo tätä jne. Sitten kanssa osalla porukasta tuntuu olevan helvetin tärkeätä todistella muille kuinka helvetin kova jätkä on, kun ei käytä Vitargoa, Fastia, tai treenaa hc bodymunkki tyylillä. Itse en myöskään tee mitään näistä, mutta ei mun sitä tarvi jokaisessa ketjussa erikseen mainita. :david::david::david::david::david:

Täällä pakkiksella tuntuu olevan nykyisin aivan vitun retardia sakkia. Itse en jaksa juurikaan muuta enää lukea, kun muutamaa treenipäiväkirjaa ja kilpailjoiden ketjuja. Fast sitä, Vitargo tätä jne. Sitten kanssa osalla porukasta tuntuu olevan helvetin tärkeätä todistella muille kuinka helvetin kova jätkä on, kun ei käytä Vitargoa, Fastia, tai treenaa hc bodymunkki tyylillä. Itse en myöskään tee mitään näistä, mutta ei mun sitä tarvi jokaisessa ketjussa erikseen mainita. :david::david::david::david::david:

Tämä ^

No ei noi "pakkislaiset on ihan vitun retardia sakkia" postaukset kyllä ainakaan yhtään sen järkevämpiä oo... ja sitten vielä "tämä ^" postaukset, jotka on aina täysin turhia, mutta varsinkin pakkiksella kun tällä foorumilla on toi like-systeemikin. Tarviiko mun ees sanoa, mitä ajatuksia herättää? Turhempaa paskaa noi tuonkaltaiset viestit on, kun mikään muu tässä ketjussa tähän mennessä.

No ei noi "pakkislaiset on ihan vitun retardia sakkia" postaukset kyllä ainakaan yhtään sen järkevämpiä oo... ja sitten vielä "tämä ^" postaukset, jotka on aina täysin turhia, mutta varsinkin pakkiksella kun tällä foorumilla on toi like-systeemikin. Tarviiko mun ees sanoa, mitä ajatuksia herättää? Turhempaa paskaa noi tuonkaltaiset viestit on, kun mikään muu tässä ketjussa tähän mennessä.

Offtopic:

Minun postauksen ideani oli se, että nämä "mukahauskat" turhantoimittajat saattaisivat tuurilla sen nähdä ja miettiä kerran, tai kaksi ennen kuin postaa seuraavan täysin aiheeseen kuulumattoman "hauskan" jutun. Joillekkin se tuntuu olevan niin iso asia mitä muut tekee.

Tämä esimerkiksi oli järkevämpää paskaa, kuin minun turha paskani?

"itselläni hauiksen ympärys oli 19cm sitten löysin ben paluskin videon tein hänen ohjeitensa mukaan 6kk ja hauiksen ympärys kasvoi 40 cm mietin miten voisin saada lisää ympärys mittaaa sitten tajusin kokeilla fastin yli vertaisia käytin näitä kyseisiä tuoteita ja tein ben pakulskin ohjeiten mukaan hauis treenejä ja tästä 6kk eteenpäin hauikseni on 60 cm oi kiitos ben oi kiitos fasti elämäni on tällä hetkellä paljon parempaa kuin vuosi sitten en voi muutakuin suositella noitta edellä mainituja keinoja"

Offtopic/

En kyl tiä minkä takia porukka täälä trollaa, vaikka videon vinkki oli varsin hyvä, eikä AP:kaan sanonut mtn typerää? :S

Luulevat tietävänsä paremmin kuin Olympiatason kisaaja, mm. tuon ikuisen trollin JP Fuxin treenipäivyrikin on surullista luettavaa, täynnä huonoa uloste/alapää ja gay huumoria jolle ei naura erkkikään.
Olen pahoillani jos vielä valmentaa tai antaa neuvoja jollekin, kun ukon omatkin treenimetodit ovat kaukana todellisuudesta ja ihan hatuista revittyjä useamman voimaharjoittelulajin sekasikiöitä joissa ei keskitytä yhteenkään yksittäiseen lajiin kunnolla, vaan ollaan arpomalla otettu mukaan satunnaisia harjoitteita voimanostajien painonnostajien ja kehonrakentajien harjoitteista. Kuitenkin irvailee kehonrakennusalan ammattilaisten metodeille.

Jos joku pystyisi joskus realisoimaan kaikki pakkislaisten pomminvarmat bodailumetodit, niin Suomesta tulisi takuulla olympiatason ukko. Välillä ihmettelenkin, että miksei Suomesta tule ihmeemmin huippu-ukkoja, kun pakkiksella on monellakin niin kova tietotaito ilmaiseksi annettavana. Ei jokaisella tietäjällä nyt niin paska genetiikka voi olla?

pakkotoisto coaching team siinä olisis ideaa siinä jäisi tieto taidoiltaan rambodin hany farahi georgi ja moni muu kakkoseksi nytten vaan joku jolla on organisointi kykyä niin pistää pct (pakkotoisto coahing team) pystyyn vapaa ehtoisia ja rahaahan tuolla tekisi ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom