Hauisnahka repeää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nahka
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
40
Mnä olen isonahka (velinahka) siis nahkan isoweli.
:david: Hauisnahkaan tulee jatkuvasti lisää repeämiä, vaikka reenaan haukkerin vaan kerran viikossa. Missä vika?? En vedä roinaa. Paitsi kreatiiniä. :hyper: Oon 187/93 ja rasvat 15-20. Voisiko syy olla siinä että hauistreeniohjelmani on megamasterin suunnittelema.

Eikös se ollut, että rasvaamalla ihoa niiden tuloa voisi vähentää reilusti? Katso searchilla asiaa raskausarvista, kun niistä on pari pitkää threadia jo olemassa.

En oo kuullut kyseisetä ongelmasta ennen. Mihin haukkaas hinkkaat :D Kuinka monta senttiä saat kuukaudessa lisää jotta nahka repee kiinnostaa tietää :worship:

Koura sanoi:
En oo kuullut kyseisetä ongelmasta ennen. Mihin haukkaas hinkkaat :D Kuinka monta senttiä saat kuukaudessa lisää jotta nahka repee kiinnostaa tietää :worship:

Pistäpäs hakuun vaikka raskausarvet, niin kyllä löytyy hiukan juttua samasta aiheesta. Tässä yksi thread Raskausarvet

yhtä lailla, mulle tuli ekana vuonna paljon arpia habaan, latseihin ja kainaloon. Sellasta se vaan on.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
isoveikkahan ton kirjotti jos ymmärsitte. pyydän sen kertoon sen haba ohjelmastaan jahka ens kerran tulee visiitille.

hartiapankki sanoi:
Harvoinpa Noita Natuilla NÄkee

Haha, tää oli kyl vuoden paras läppä :lol2:

Isonahka tuli takaisin... Niin se megamasterin treeniohjelma menee about näin:
(teen haukkerin ja ojentajan aina superina)

:david: 4*6-10 kahden käden hauis alataljassa (revitään aina sarjat vaikka pienellä takanojalla loppuun asti vapisten)
:david: 3*6-10 yhen käden snapcrackleBob-scott alataljassa (loppuu saakka yhellä, sitten autetaan vielä toisella kädellä 3-5 toistoo lisää, ja lihas rätisee :evil: )
:david: 3*8-12 "poseeraus"- hauis taljoilla

Täytynee kertoa, että mulla on sama ongelma, haukkareissa nahka repeilee. En mäkää treenaa liikaa :david: , mutta meidän suvussa on paksut kädet :)
Kyl ne siitä paranee. Enkä käytä roinaa/lisäravinteita.

hartiapankki sanoi:

Miten niin? Mulla on ainakin aivan tajuttomia raskausarpia hauiksessa ja rintalihaksissa ja oon naturaali kuten arvata saattaa. Ja olen ylpeä arvista :D

hartiapankki sanoi:

joka aamu , peilistä. Tosin kyllä niihin jonninmoinen bulkki tarvittiin :nolo:

ei niitä varmaan saa ehkäistyä millään .. mutta ei siinä mitään menetä jos kokeilee rasvata. Rypsäripullo mukaan käsireeniin :kippis1:

hartiapankki sanoi:

Tiedän yhden kaverin jolla on vatsanahka täynnä noita. vieri vieressä pystysuuntasia pitkiä helvetin rumia ja ja näkyviä. Ja natuna se on ne hankkinu mutta varmaan ennemmin keittiössä kun salilla :hyper:

ljm sanoi:
Tiedän yhden kaverin jolla on vatsanahka täynnä noita. vieri vieressä pystysuuntasia pitkiä helvetin rumia ja ja näkyviä. Ja natuna se on ne hankkinu mutta varmaan ennemmin keittiössä kun salilla :hyper:
Vitsinä on tietenkin, että kaverisi oli raskaana ja nainen :D Heh.. Kyllähän niitä nyt näkee sanoin vaan harvoin.. Kaikkihan salilla loppujen lopuksi aina sanoo että mitään en o ottanu vaikka joltain muulta kuulis että just viime viikolla ruuttasin kaverin ahteriin sitä itteensä... Ze Ziitä Zitten

:offtopic:

Tosta nahan repeämisestä tulee aina mieleen se legendaarinen kummelin sketsi missä se toinen tyyppi alkaa skitsoileen: "mulla repee nahka!!!" toinen vaan vastaa viileästi "ne on korvat" :hyper:

Suositut

Back
Ylös Bottom