Hauiksien treenaus SUORALLA tangolla

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Mitenkäs on, onko ihan ok tehdä haukkareita SUORALLA TANGOLLA seisten? Jostain luin, että siinä ranne on epäluonnollisessa asennossa ja voi aiheuttaa koviakin kipuja käsivarsissa. totta/tarua?:)

Tarpeeksi leveä ote niin ranteet on luonnollisessa asennossa.. Eipä oo kipuja näkyny.
edit. niin ja kokeilemallahan sen näkee?:D

Itellä ainakin rupesi käymään sen verran kipeästi ranteeseen että liike piti jättää pois. Harmittaa kyllä, sai paremman tuntuman mitä mutkatangolla.

Älä saatanassa tee, joutuu vielä amputoimaan kädet ja jalat siihen päälle jos paska säkä käy.

Suosittelen kuitenkin rohkeasti kokeilemaan miltä se tuntuu eikä vaan lukea kyseistä liikkeestä miltä se saattaa tuntua. Ihmiset on kuitenkin melko erilaisia yksilöitä keskenään. Joillekin se sopii ja joillekin ei.

Mulla ei tuu, koska mulla on kovien jätkien ranteet.

Aluksi tuli ranteet kipeäksi, tai oikeastaan se kipu esiintyi lähempänä forkkuja. Mutta venyttelemällä kipu väheni, ja nykyään sitä ei tule ollenkaan. Jotain kireyttä se kai oli, joutuuhan siinä ranne olemaan aika ääriasennossa, varsinkin kun ite teen suht. kapealla otteella, kädet suoraan eteenpäin.

Sormien asentoa/otetta vaihtamalla saa ranteet vähän parempaan kulmaan jos kovin meinaa kipuilla. Itse ainakin teen näin ja ranteet on vähän samassa asennossa kuin käyrätangolla tehdessä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Jees itellä tuli kanssa alkuun kädet kipeeks tosta forkun kohalta, sattu perkeleesti ku päästi tangosta irti sarjan jälkeen. Mut sit se lähti, tiedä sit oppiko kestään rasituksen? En tollon vielä osannu venyttää forkkuja :)

Mulla on juuri sama, kun irrottaa tangosta, rupeaa sattumaan hyyyvin paljon
Tulehdusta ranteissa todennäkösesti. Mullakin joskus ollu, mutta parantu. Nyt alkaa tulla hiukan samaa vaivaa kun kesätöissä pitää puristella ja kiertää kaikkea käsillä. Tästä asiasta on useempi tredi.

Ei sen tartte olla edes tulehdusta, kun jo voi ruveta vihlomaan otteen irroittamisen jälkeen. Liikaa painoa tai tiukka sarja, that's it.

Mulla loppui tuo kipuilu siihen, kun aloin treenaamaan forkkuja. Muutama sarja rannekääntöjä yms. aina hauis-treenin perään, niin sen jälkeen ei oo enää ollut mitään ongelmia.

Itse vaihdoin mutkatangon kuukausi sitten "penkki/kyykky"-tankoon. Seisaaltaan ku tekee ja koville sarjoille laittaa vyön, niin ai että on namia. Ei ole minulla ainakaan tullut kuin hauikset kipeäksi. Suosittelen kokeilemaan. Tietysti tässä, kuten kaikessa muussakin kannattaa omaa kehoa kuunnella ja toimia sen mukaan.

Ego-painoja semmoseen tankoon ei pysty laittaa, itsellä kasin sarja jo 45kg:llä ottaa lujille. Voimamiehet tietysti erikseen.

Viimeksi muokattu:
Ei oo mullakaa tullu ranteisiin mitään kipuu kun vaihdoin käyräntangon suoraan tankoon!

hauista teen seisten suoralla tangolla mutta kun teen kulmasoutua vastaotteella (sama ote hauiksen treenaamisessa) tulee ranteet kipeäksi tietystä pisteestä muutaman sekunnin ajaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom