Hauiksien treenaus SUORALLA tangolla

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Mullakin tuli ennen ranteet tosi kipeeksi, kun irroitti otteen tangosta. Nykyään ei tule yhtään kipeäksi vaikka suoraa tankoa käytän leveällä tai kapealla otteella.

luulin että kaveri vaan kusettaa kun valitti että ei voi tehdä suoralla kun koskee käsiin mutta on näköjään muitakin, itellä ei onneks tunnu kun hyvältä:thumbs:

niin siis kipua EI ole ranteissa, vaan koko käsivarsissa, ranteista ylöspäin kyynärpäähän asti

Forkut alko myös välillä kramppaamaan ja tuntu et sormia ei saisi suoraksi. Onneks hävinny ajan kanssa tollaset...

luulin että kaveri vaan kusettaa kun valitti että ei voi tehdä suoralla kun koskee käsiin mutta on näköjään muitakin, itellä ei onneks tunnu kun hyvältä:thumbs:

Sama täällä, nykyään tuntuu vaan hyvältä.

itellä on sellatteet "tyttö" ranteet eli jotkut niin ohuet mut vaikka suoralla tangolla teen niin ei ranteissa mitään kipua tunnu..

itellä joskus aloitteluaikoina reilu vuosi sitten tuli juuri forkut/ranteet alueittain kipeiksi ja oli pitkään! tosin uumoilin siinä sitten että tämä johtui tyystil liian kovista painoista kun aloitti sitä suoraa tankoa, eli totuttelemalla siihen ranteetkin vahvistuu ja leveä ote (about olkapäiden levynen/leveämpi) on itsellä ottanut mukavasti vain sinne minne kuuluu, HAUKKARIIN !

Huonointa seisten suoralla tangolla tehdessä hauista on se, että tässä voi khuiata eli auttaa kropalla heiluttamalla tankoa ylös.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
No tuo tuskin on liikkeen vika jos sitä ei osaa ilman huijaamatta tehdä. Onneksi jokainen voi ihan itse säätää ne painot tarpeeksi sopiviksi, niin ei tarvitse edes huijata tehdäkseen liikkeitä.

Huijaamisessakaan ei ole joskus mitään vikaa kun tangossa on vain ronskisti enemmän malmia. Kestometodina huijaaminen ei kuitenkaan liene se paras vaihtoehto...

Itellä on härö ton mutkatangon kans ku aina sarjan päätteeksi tangosta irtipäästäessäni forkussa tuntuu jumalaton pisto, tai semmonen supistus ku päästän tangosta irti. Suoralla tangolla tehdessä kokoajan sellanen pieni supistus forkussa, mutta muissa jutuissa (esim. leuanveto) ei oo tommosta. Eipä toi pahasti häirihte mutta mietityttäny että mistä johtuupi.

Itellä on härö ton mutkatangon kans ku aina sarjan päätteeksi tangosta irtipäästäessäni forkussa tuntuu jumalaton pisto, tai semmonen supistus ku päästän tangosta irti. Suoralla tangolla tehdessä kokoajan sellanen pieni supistus forkussa, mutta muissa jutuissa (esim. leuanveto) ei oo tommosta. Eipä toi pahasti häirihte mutta mietityttäny että mistä johtuupi.
Forkuille lisää treeniä. Se auttoi ainakin mulla.

edit. Olinkin jo sanonut saman asian 20 postia sitten :D

Niistä forkkukivuista pääsee kun muistaa harjoittaa niitä, venytellä ja ennen kaikkea hieroa (ei ole vaikeaa hieroa itsekään)

Saattaapi kuulostaa tyhmältä, mutta koittakaapa poies, että useassa liikkeessä maksimit/toistomäärät nousee kummasti kun forkut eivät ole tukossa. Esimerkiksi juuri erilaisissa hauiskäännöissä raja tulee helposti ennemmin vastaan jossain muualla kyynärvarressa kuin itse hauislihaksessa.

Nightkiniä kompatakseni itsellä juuri joissakin pidemmissä hauiskääntösarjoissa suoralla tangolla ei ole ollenkaan epätavallista että forkut ottaa vastaan haukkareita ennen. Oon aina karttanu noita epäkäs- ja forkkunitkutuksia mutta kai sitä pitää ruveta reenaan forkkujakin... Pitää alottaa nyt HST:n jälkeen vaikka 3-jakonen ja siihen lisätä niitä.

kyl mä ainakin oon tehny suoral tangol eikä oo mitään kipuja tai vaivoja tullu. :) hieman leveä ote vaan ni se on siin.....

Suositut

Back
Ylös Bottom