Hauikseen saatanallinen voima (isonahka kirjoittaa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nahka
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
40
Hauikseen saa perkeleenmoisen voiman, ja hugemassan helposti näin:
MEGAMASTER :david:

TeenhaukkeriTreenin aluksi taljalla kahen käden hauisvääntöö.
teen about 4-5 sarjaa. Lisäänaina 5 kiloo painoo joka sarjan jälkeen. Koitan pitää toistot vähintään kuudessa (keskimäärin 6-10).

Perään scottia 2-3 erää 8-10 sarjoja taljalla (yhen tai kahen käden) (pakkotoistona, jos yhellä kädellä)

Loppuun vielä posehaukkeria taljoissa 3-4*8-12

Massaa tullu, ja haukkeria pystyy vääntään taljalla 30 kiloo isommalla painolla kun reiska puoli vuotta sitten. :david: Painot loppuu kesken :david:

T: Isonahka(nahkan iso-veikka)

Täytyy kokeilla jos sais tolla konstilla vähä naruja pyöreemmix !!!

Kiitti esinahka !!! :hyper:

Joo tai:

Scottia 4 * 8-15
Käsipainoilla 2-3 * 6-10
Taljassa yhdellä kädellä 2-3 * 6-10

Auts, sano hauis, kun treeniohjelman näki. :eek:

Buddy sanoi:
mikä on posehaukkeri?

Salilla huudat "Kimulitmimulit, tjuhuu! Tulkaa kattomaan!" ja asetut keskelle ristikkäistaljaa. Nappaat kummankin ylätaljan kahvat ja alat suorittamaan tuplahauikset edestä/takaa poseerausta painot vastuksena ympäriämpäri kuolaavalle katsojalaumalle. :thumbs:

Mulla ei kyllä riitä itsetunto ton posehaukkarin tekemiseen.Varsinkaan näillä hanskoilla. Vois käydä joku päivä ennen auringonnousua salilla kokeilemassa.

Juu, ongelma on todellakin se, että miten saisi pidettyä kaikki katsojat (erityisesti kaikki hyvännäköiset naiset) poissa silloin kun hoopoilee pikku kätöstensä kanssa vähänkin eksoottisemman näköisten liikkeiden kanssa :nolo:

...Donkey risen pohkeille suorittaminen kaveri selässä julkisella salilla voisi kuitenkin olla se kaikkein ultimaalisin poseliike... Sen kun pystyisi tekemään ilman happy gaylifestyle-leimaa niin tietäisi katu-uskottavuutensa olevan kunnossa :)

littledragon67 sanoi:
...Donkey risen pohkeille suorittaminen kaveri selässä julkisella salilla voisi kuitenkin olla se kaikkein ultimaalisin poseliike... Sen kun pystyisi tekemään ilman happy gaylifestyle-leimaa niin tietäisi katu-uskottavuutensa olevan kunnossa :)
:offtopic:

Sinun täytyy pyytää salin kauniita tyttöjä kiipeämään sinne selkään. Pumping Ironissa Arnoldilla on pari kikattavaa tyttölasta selässä, kun hän vääntää donkey-tyyliin pohkeita. ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nahka sanoi:
Massaa tullu, ja haukkeria pystyy vääntään taljalla 30 kiloo isommalla painolla kun reiska puoli vuotta sitten. :david: Painot loppuu kesken :david:

T: Isonahka(nahkan iso-veikka)

Tulikin tässä mieleen että paljonkos sulla sitten on sitä painoa siinä taljassa? Kannattaa muuten muistaa että tämmöisen suuren määrän painoa voi saada helposti lisää taljaan kun menee vähän etäämmälle taljasta. Eli itse kun teen taljalla hauiksia niin pyrin seisomaan mahdollisimman lähellä itse taljaa ts. narun kulma ylä ja ala asennoissa on pystysuora.

Olen huomannut että monet mun kaverit ja muutkin tekee kevyen näköisesti samoilla painoilla kun menevät puolimetriä kauemmas tästä taljasta jolloin ainakin mitä itse kokeilin tuntuu painot paljon pienemmiltä eikä tarvi vääntää edes hampaat irvessä.

Itselläni taljassa painoa yleensä 80kg joka tietenkin jaetaan kahdella jotta saadaan oikea itse nostettu tulos.

En kyllä itse kovin suosi taljaa vaikka sillä hyvän pumpin saankin. Mielestäni levytangolla suoritetut puhtaat toistot (ei mitään heilumista ja käsi taipuu vain kyynärvarresta) ovat parhaita, vaikka niillä tekisi kuinka lyhyen sarjan. 50kg tangolla saan hyvänä päivänä väännettyä 2 x 6 puhdasta toistoa ja siihen kolmannen sarjan päälle joista 5 viimeistä on vähemmän puhtaita.

Itselleni tämä levytangolla treenaaminen on ainakin kasvattanut eniten voimia. Tekeekö muut levytangolla haukkaa täällä? Mitä ootte mieltä toimiiko teillä?

Amerikan Jeesus sanoi:
Itselleni tämä levytangolla treenaaminen on ainakin kasvattanut eniten voimia. Tekeekö muut levytangolla haukkaa täällä? Mitä ootte mieltä toimiiko teillä?
Hyvä jos toimii, kuitenkin useimmilla näyttäisi tuo levytangolla hauiskäännön tekeminen menevän selkäreeniksi. Ja jalkapäivinä vituttaa ylilujaa jos joku deivid on vääntämässä "haukkaa" kyykkytelineen tangolla painonnostolavalla...

Itse suosin scott-penkkiä ja ez-tankoa, niillä on helppo tehdä cheattaamatta (3x8). Päälle pari sarjaa extrahuolella tehtyjä keskitettyjä hauiskääntöjä maltillisilla painoilla. Pumppi on aivan hillitön. Enempää ei viikossa tarvitse ja tulosta on tullut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom