Hattrick-turnaus?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haasteita kehiin? Joukkueen nimi on FC Ripeli ja 1 liigapeli pelattu ja 1 ystävyysottelu. Kumma juttu, laitoin huonoimmat pelaajat ystävyysotteluun ja voitin 6 divarissa olevan kaverini 8-2 vaikka itse olen 8 divarissa. Kai mulla on niin vähän pelaajia vielä ja kaverilla kaikki oli junnuja..

Runkosarjan viimeisen kierroksen ohjelma:

25 FC Turilaat - : - Homeboys - straight from the hood!
26 HMSPK - : - Legacy
27 Go-Go team - : - Apinamiehet
28 fc totalitaristit - : - Keit
29 Pikkukokkolan Kovat Pojat - : - FC Ilmari
30 FC Semiseko - : - RuPu AC

HMSPK:n ja Go-Go Teamin managerit mites toi edellisen kierroksen peli?

Perkeles, pankaas sopien noita otteluitanne nyt, niin saadaan kunnialla päätöksee turneekin.
Ja HMSPK ja Go-Go team pelasi sitten vaikka 0-0 tasurin edellisellä kierroksella.

Itse odotan pelin sopimista huomisen vielä. Tiistaiaamuna sovin sitten oman pelin, jos ei diiliä ole syntynyt. Tiedoksi vaan Rupu AC:lle :)

Hippa sanoi:
Itse odotan pelin sopimista huomisen vielä. Tiistaiaamuna sovin sitten oman pelin, jos ei diiliä ole syntynyt. Tiedoksi vaan Rupu AC:lle :)
Sama juttu Go-Go teamille!! Huomenna (tiistaina) lähden etsimään harjoitusvastustajaa, jos ei haastettani ole hyväksytty.

Hippa sanoi:

joo,sori ei oo tullu vähään aikaan hattrickia tullu kateltua...hyväksytty nytten :D

Mitäs kun tuossa mainittiin, että tämän tiistain kierros on viimeinen mutta cup-ohjelmassa löytyy vielä tälläinenkin kierros...

Round 6 ~ 19.07.2005

31 FC Turilaat - : - Keit
32 Pikkukokkolan Kovat Pojat - : - Homeboys - straight from the hood!
33 Go-Go team - : - fc totalitaristit
34 FC Ilmari - : - HMSPK

monkeyman160 sanoi:
Sama juttu Go-Go teamille!! Huomenna (tiistaina) lähden etsimään harjoitusvastustajaa, jos ei haastettani ole hyväksytty.
Sorry, nyt on pakko ottaa joku toinen vastustaja ettei jää peli pelaamatta ja treenit väliin :(

monkeyman160 sanoi:
Sorry, nyt on pakko ottaa joku toinen vastustaja ettei jää peli pelaamatta ja treenit väliin :(

Eipä ole sun tehtävä pyytää anteeksi, kun et ole mitään mokannutkaan.

Pulla sanoi:
Mitäs kun tuossa mainittiin, että tämän tiistain kierros on viimeinen mutta cup-ohjelmassa löytyy vielä tälläinenkin kierros...

Round 6 ~ 19.07.2005

31 FC Turilaat - : - Keit
32 Pikkukokkolan Kovat Pojat - : - Homeboys - straight from the hood!
33 Go-Go team - : - fc totalitaristit
34 FC Ilmari - : - HMSPK

Kattoos kun se on jo se ensimmäinen pudotuspelikierros, se on näyttänyt sen koko kauden ajan sen hetkisten tilastojen mukaan, eli tuo tilanne saattaa vielä muuttua tämän kierroksen jälkeen..

Apinamies sanoi:
Sorry, nyt on pakko ottaa joku toinen vastustaja ettei jää peli pelaamatta ja treenit väliin

Eläpä suotta pyytele anteeksi, Go-Go teami antoi luovarin justiinsa sulle kun ei hyväksynyt haastetta.

monkeyman160 sanoi:

Mulla sama homma. HMSPK ei oo hyväksyny haastetta, niin hyväksyin sitten ite just äsken erään haasteen.

Pudotuspelien ensimmäisen kierroksen ohjelma on sitten selvinnyt:

FC Turilaat - : - FC Semiseko
Pikkukokkolan Kovat Pojat - : - Go-Go team
Homeboys - straight from the hood! - : - Keit
FC Ilmari - : - Apinamiehet

Onnea kaikille pudotuspeleihin!

Edittiä: Muistakaatten haastaessanne että pelaatte ottelun CUP-säännöillä, ettei vaan tule niitä tasureita..

kiitokset Hipalle teurastuksesta :jahas: :lol2:

noo RuPun katseet on suunnattu jo ensi kauteen,sarjaporrasta alemmas putoaminen tässä on väistämättä edessä

Alec sanoi:
kiitokset Hipalle teurastuksesta :jahas: :lol2:

noo RuPun katseet on suunnattu jo ensi kauteen,sarjaporrasta alemmas putoaminen tässä on väistämättä edessä

Sama kohtalo odottanee Legacy:ä. :(

7 peliä pelattu pisteitä 3 ja maalisuhde murhaava:7-20. Ja kun ottaa huomioon sen että ainut voitto(5-0) tuli, koska vastustaja ei saanut kentälle porukkaa, niin ei kovin hyvin mene. Toivo kuitenkin elää, sillä en kuitenkaan ole kuin 3 pistettä viimeisestä säilyjästä ja pelataan vielä vastakkain kerran. viimeksi hävisin 1-0. Peliesitykset on kuitenkin itsellä parantuneet alkukaudesta. Ja toivotaan että se jumbo joukkuekkin saisi valmentajan niin ei siitäkään tulisi enää välttämättä niitä varmoja voittoja(itsellä peli jumboa vastaan, ennen pahinta kilpailijaani, joten jos vaikka omistaja ilmaantuisi vasta meidän matsin jälkeen. ;) )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom