Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama juttu Go-Go teamille!! Huomenna (tiistaina) lähden etsimään harjoitusvastustajaa, jos ei haastettani ole hyväksytty.Hippa sanoi:Itse odotan pelin sopimista huomisen vielä. Tiistaiaamuna sovin sitten oman pelin, jos ei diiliä ole syntynyt. Tiedoksi vaan Rupu AC:lle
Hippa sanoi:Itse odotan pelin sopimista huomisen vielä. Tiistaiaamuna sovin sitten oman pelin, jos ei diiliä ole syntynyt. Tiedoksi vaan Rupu AC:lle
Sorry, nyt on pakko ottaa joku toinen vastustaja ettei jää peli pelaamatta ja treenit väliin :(monkeyman160 sanoi:Sama juttu Go-Go teamille!! Huomenna (tiistaina) lähden etsimään harjoitusvastustajaa, jos ei haastettani ole hyväksytty.
monkeyman160 sanoi:Sorry, nyt on pakko ottaa joku toinen vastustaja ettei jää peli pelaamatta ja treenit väliin :(
Pulla sanoi:Mitäs kun tuossa mainittiin, että tämän tiistain kierros on viimeinen mutta cup-ohjelmassa löytyy vielä tälläinenkin kierros...
Round 6 ~ 19.07.2005
31 FC Turilaat - : - Keit
32 Pikkukokkolan Kovat Pojat - : - Homeboys - straight from the hood!
33 Go-Go team - : - fc totalitaristit
34 FC Ilmari - : - HMSPK
Apinamies sanoi:Sorry, nyt on pakko ottaa joku toinen vastustaja ettei jää peli pelaamatta ja treenit väliin
monkeyman160 sanoi:Sorry, nyt on pakko ottaa joku toinen vastustaja ettei jää peli pelaamatta ja treenit väliin :(
J@rno sanoi:Mulla sama homma. HMSPK ei oo hyväksyny haastetta, niin hyväksyin sitten ite just äsken erään haasteen.
Alec sanoi:kiitokset Hipalle teurastuksesta :jahas: :lol2:
noo RuPun katseet on suunnattu jo ensi kauteen,sarjaporrasta alemmas putoaminen tässä on väistämättä edessä
puuppa sanoi:Homeboyssille on haaste...