Hattrick-turnaus?

noh, voidaan mun puolestani tehdä niin että te joilla on jo ystävyysottelu, mutta ette ole ilmoittautuneet cupiin, niin ilmoittautukaa vaan, saatte aloittaa luovutusvoitolla cupin.. pitää nimittäin saada noi paikat täyteen joukkueille että voidaan aloittaa cup.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haukifile sanoi:
noh, voidaan mun puolestani tehdä niin että te joilla on jo ystävyysottelu, mutta ette ole ilmoittautuneet cupiin, niin ilmoittautukaa vaan, saatte aloittaa luovutusvoitolla cupin.. pitää nimittäin saada noi paikat täyteen joukkueille että voidaan aloittaa cup.
OK, Pikkukokkolan kovat pojat (68975) on mukana.

puuppa & co. sinne linkkiin ilmottautumaan mikä löytyy edelliseltä sivulta

Mitäs tehdäan jos ei saada kuuttatoista tiimiä kasaan? En pääse ehkä ensi viikolla koneelle, joten ois kiva jos saataisiin tää sunnuntaihin mennessä selväksi.

Arvid sanoi:
Mitäs tehdäan jos ei saada kuuttatoista tiimiä kasaan? En pääse ehkä ensi viikolla koneelle, joten ois kiva jos saataisiin tää sunnuntaihin mennessä selväksi.

Kovasti yritämme saada kuustoista tiimiä kasaan, mut määrää voidaan vielä pudottaa 12 tai vielä 8:kin, mut koitetaan nyt kasata viikonlopun aikana tämä turnee että jää aikaa sopia nuo ottelutkin.

Kävin nyt kuitenkin ilmoittautumassa, vaikka vielä cupissa mukana olenkin. Odotin tippumista jo viime tiistaina, mutta matsi päättyikin 2-0 minulle. Random-factor :) Mutta tulevana tiistaina turpiin-otto on varmuus, joten uskalsin ilmoittautua. Joukkuehan on Go-Go Team

Ilmoittauduin mukaan joukkueella fc totalitaristit 785171, koska ette näyttäneet saavan tarpeeksi joukkueita mukaan. En mä muuten ois tolla rupusakilla tullu nöyryytettäväksi.

Jep, Pakkotoisto-Cup muuttui hieman, eli koska näytti ettei saada kuuttatoista joukkuetta mukaan, muuttui cup 12-joukkueen turnaukseksi, joka pelataan kahdessa lohkossa, joista lohkojen neljä parasta pääsee pudotuspeleihin. Ensimmäisen kierroksen ohjelma näyttää seuraavalta:

Round 1 ~ 14.06.2005
1 Go-Go team(255511) - : - FC Turilaat (257223)
2 Apinamiehet(559575) - : - HMSPK (783770)
3 Legacy(255119) - : - Homeboys - straight from the hood! (559622)
4 FC Semiseko(785114) - : - fc totalitaristit(785171)
5 RuPu AC(255421) - : - Pikkukokkolan Kovat Pojat(781629)
6 FC Ilmari(74935) - : - Keit(253194)

Pahoittelut jos joku halukas jäi cupista ulos, mutta pitää tietää ohjelma ajoissa, jotta kaikki kerkeävät järjestää ottelunsa.

Pankaas haastaen, ja onnea vielä kaikille Cupiin ja liigaan!

Mitäs nyt sitten siinä tapauksessa tehdään jos vastustaja on jo ehtinyt sopia harkkamatsin, niin kuin näyttäisi FC Semiseko tehneen? Ottelu järjestetään ensi tiistaita seuraavana tiistaina?

Stallion sanoi:
Mitäs nyt sitten siinä tapauksessa tehdään jos vastustaja on jo ehtinyt sopia harkkamatsin, niin kuin näyttäisi FC Semiseko tehneen? Ottelu järjestetään ensi tiistaita seuraavana tiistaina?

Jos on sopinut ystävyysottelun cup-kierrokselle, niin otetaan vaikka reilun pelin hengessä 0-0 tasapeli, kun ei pysty venyttämään tuota cup-ohjelmaa.

Pikkukokkolan Kovat Pojat Joukkue on jo sopinut ystävyysottelun, eikä sitä voi sen vuoksi haastaa

että näin...

IMHO reilun pelin nimissä haastamisessa mokan tehnyt antaa 0-1 luovutustappion. Muutenhan mun olis jo kannattanut sopia peli etten joudu Keitä vastaan :D

Olikos haastamisessa mitkä säännöt? Normaalit vai cup? Vai normaalit sarjassa ja playoffeissa cup? Pulla haastoi jo cup-säännöillä ennen kuin kerkesin ajatella... Pelataankos muuten yksin- vai kaksinkertainen sarja (jos kaksinkertainen, niin Pulla pelataan se sun kotipeli myös cup-säännöillä)? Sori jos nämä tiedot oli jo jossain aiemmin, en heti löytänyt.

joo tuolla oli että sarjapelit normaalisäännöillä, playoff cupsäännöillä...samassa viestissä kun se linkki...

No juu tuli vahingossa haastettua väärillä säännöillä mutta eipä sillä nyt käytännössä kauheasti ole merkitystä.

Muutenkin tämä Pakkis-cup on tällästä pikkukivaa muun sarjatoiminnan ohella. Eiköhän sitä jokainen viisas lähde kuitenkin totaalisella kakkosmiehistöllä jotta viikonlopun koitokseen on sitten paras porukka jalkeilla. Itse tuli ahneuksissani laitettua viimeiseen cup-matsiin starat kentälle vaikka selkäsauna oli enemmän kuin itsestäänselvyys ja eikös sitä paras pelaaja rikkonut lasipolvensa ja 3 viikkoa saikkua. Nyt harmittaa. Eli siis itsekin lähden siten että vain hyökkäyskalustossa on jotain asiallista porukkaa -eli treenattavien 3 huonointa- ja muut sitten jotain sälää vaihtopenkiltä. Usein mulla pelaa myös 47-vuotias valmentaja joka on tuhoisa kaikilta ominaisuuksiltaan :D

No sillä nyt ei oo hevon-tiedättekylläminkä väliä pelataanko siellä se yksi peli cup-säännöillä, mut tarkoitus olis tosiaan että pelataan sarja normaalisäännöillä, ja playoffit cupsäännöillä. ja yksinkertainen sarja on tiedossa, eli viisi kierrosta, jonka jälkeen kolmen kierroksen playoffit.
pistetääs vielä kerran tuo osoite ettei tarvii hakemalla hakea, täältä löytyy siis sarjataulukot,otteluohjelmat, cupin maalipörssi ymymym.:

http://www.cupmanager.org/files/index.php?nCupId=5708

Alec sanoi:
Pikkukokkolan Kovat Pojat Joukkue on jo sopinut ystävyysottelun, eikä sitä voi sen vuoksi haastaa

että näin...

Ilmoitin tuolla jo aikaisemmin sopineeni, neuvottiin kuitenkin lähtemään cuppiin tästä huolimatta.

aivan aivan,niinhän se oli joo...

Mites muuten muilla aloittelevilla (ekaa kokonaista kautta pelaavilla) ht-pelaajilla on kausi lähtenyt käyntiin?

Itsellä yllättävänkin hyvin, ottaen huomioon, että olen hävinnyt KAIKKI ystävyysotteluni :) (vastassa tosin on ollut pääsääntöisesti korkeammalla sarjatasolla pelaavia joukkueita)

Sarjassa kuitenkin ekat kolme kierrosta menty puhtaalla pelillä, voitot 2-0, 2-0 ja 8-0. Noilla ollaan kakkosena ja seuraavassa pelissä sarjaykkönen vastassa.

Itse olen pelannut jo 4kautta..alkaa terävin kärki joukkueessa olemaan auttamatta liian vanhoja eli loukkaantumiset rampauttavat joukkuetta..nyt sitten ostin uuden 20 vuotiaan hyökkääjän..maalinteko mahtava..kunto tosin ei.. :eek:
Eiköhän se treenauksella parane..
Tällähetkellä vain yksi voitto takana..puolustus vuotaa kuin seula..keskikentälle pitää saada enemmän voimaa..hyökkääjät ovat tehneet silti vähintään 3 maalia/peli..Sarjan taso noussut..jokainen kun oli säästellyt rahojaan pari kautta..Seuraaavista säästöistä uusi valmentaja ja budjekti enemmän nuorisopelaajille..eli odotettavissa on ensi kaudella sarjasta tippuminen..ehkä..taistellaan kynsin ja hampain..Taktiikka pitää vaihtaa 4-4-3 tuohon 3-5-3..
TeeJii (253599)
saa haastaa..tiistaina ei ole ottelua..

Mulla on mennyt täysin yli odotusten :) Olen voittanut jokaisen pelaamani ottelun. Tällä hetkellä pidän sarjani ykkössijaa, ja toistaiseksi vaikuttaisi siltä, että se myös pysyy. Toisaalta tekisi joukkueelle hyvää hävitä, koska itseluottamus on vähän turhan korkealla. Eiköhän ne sieltä kopsahda vielä alas.

Talousasiat sujuu myös hyvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom