Hattrick-turnaus?

Välieräin ohjelma onpi tämänmoisen näköinen:

FC Turilaat - : - Pikkukokkolan Kovat Pojat
Keit - : - FC Ilmari

HUOM!
Ottelut pelataan CUP-säännöillä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
HMSPK:N managerina olen todella pahoillani etten ole ottanut haasteitanne vastaan :nolo:
Olen ollut viime viikkojen aikana hyvin vähän koneella enkä ole ollenkaan muistanut koko turnausta. Pahoittelen tapausta ja siitä mahdollisesti aiheutunutta harjoitusotteluttomuutta vastustajilleni.

Mulla alkaa kohta kesäloma, joten saatan olla pari-kolme viikkoa poissa koneelta. Mitä tapahtuu, jos mulla jossain pelissä loukkaantuu pelaaja tai saa pelikiellon? Hakeeko kone sille automaattisesti tuuraajan, jos en ole sitä itse laittamassa vai lähteekö joukkue seuraavaan peliin vajaalla?

lähtee mun mielestä vajaalla

Alec sanoi:
lähtee mun mielestä vajaalla

Näin mäkin epäilin. Paska juttu. Pitää vaan toivoa, että ei tule loukkaantumisia tms. sinä aikana, kun en koneelle pääse.

Ensin taitaa ottaa asetetun vaihtopelaajan, mutta jos tämäkin loukkaantuu tai samalta paikalta on useampi pois, niin sitten on vajaa miehitys. Laita treeniä jonnekin 95% ja pari fysiota lisää, niin loukkaantumiset on epätodennäköisiä. Hyvää onnea ja lomaa :thumbs:

Arvid sanoi:
Ensin taitaa ottaa asetetun vaihtopelaajan, mutta jos tämäkin loukkaantuu tai samalta paikalta on useampi pois, niin sitten on vajaa miehitys. Laita treeniä jonnekin 95% ja pari fysiota lisää, niin loukkaantumiset on epätodennäköisiä. Hyvää onnea ja lomaa :thumbs:

Tuopa pitää kokeilla. Kiitokset, lomasta tulee epäilemättä hyvä :)

puuppa sanoi:
Eikun siis go-go teamille :) Anyways jos haaste ei kelpaa, alan ettiin uutta vastusta. Oottelen puoleen päivään, illemmalla en välttämättä enää ehi..

Jepa... :( Anteekset, tämä turnee meni meikäläiseltä "hieman" sivu suun. Mutta jos omat häät + hanimuun-matka kelpaa selitykseksi, niin sitten olen selvillä vesillä.

Go-Go mentor; Jakke

Grib sanoi:
Jepa... :( Anteekset, tämä turnee meni meikäläiseltä "hieman" sivu suun. Mutta jos omat häät + hanimuun-matka kelpaa selitykseksi, niin sitten olen selvillä vesillä.

Go-Go mentor; Jakke

Eikö niitä ois voinu siirtää, tai vaikka perua..?:D

Eipä se yks HT-turnaus paina noiden rinnalla, paljon onnea teille minun puolestani, pitkää ja onnellista yhteiseloa toivottaa FC Turilaat-manageri!

Tänään on sitten finaali: FC Turilaat vs. FC Ilmari. Semifinaalista pääsin helpolla kun oli molemmat ykköskentän pelinrakentajat pelikiellossa ja pelasivat pakkiscupissa. Nyt näyttäis vähän heikommalta, mutta taistelemaan lähdetään. Toivotaan paljon maaleja ja ei loukkaantumisia!

Hyvä oli turnaus ja siitä kiitokset Haukifileelle. Go-Go teamille... olisit vaan istunu hanimoonilla koneella: "kulta mä vaan ootan tätä tarjouskilpailua kello 02.08 asti ja scouttaan nää vastustajan pelit...". Onnea teidän "seurajohdolle" ;)

Arvid sanoi:
Tänään on sitten finaali: FC Turilaat vs. FC Ilmari. Semifinaalista pääsin helpolla kun oli molemmat ykköskentän pelinrakentajat pelikiellossa ja pelasivat pakkiscupissa. Nyt näyttäis vähän heikommalta, mutta taistelemaan lähdetään. Toivotaan paljon maaleja ja ei loukkaantumisia!

Hyvä oli turnaus ja siitä kiitokset Haukifileelle.

Jep, reilua peliä vaan, ostin ihan tätä finaalia varten muutaman entisen itäsaksalaisen 'nais'kuulantyöntäjän tuota puolustusta vahvistamaan...:D tasaisen ottelu tulee varmasti, tosin vähän kyllä epäilen että ilmari vie ottelun niukasti, mutta katsotaan...

Ja ei kestä kiittää, osanottajat tekee turnauksen, ikävä kyllä ei kaikki halukkaat nyt päässeet mukaan, mutta ensi kerralla aloitetaan ilmoittautuminen aikaisemmin niin saadaan kaikki halukkaat mukaan.. Hirveesti himottais lisätä joku pikkuporkkana tuohon Cup-voittajalle mukaan vielä, mut we'll see..

Eli suuri kiitos kaikille turnaukseen osallistuneille!

Alec sanoi:
noo RuPun katseet on suunnattu jo ensi kauteen,sarjaporrasta alemmas putoaminen tässä on väistämättä edessä

uskomattomia juttuja tapahtuu,eli pisteellä säilyttiin sarjassa.viimonen peli hävittiin 2-1 sarjajumbolle mutta onneksi kilpailija hävis myös joten samalla sarjatasolla jatketaan :D

mites muilla?

Alec sanoi:
uskomattomia juttuja tapahtuu,eli pisteellä säilyttiin sarjassa.viimonen peli hävittiin 2-1 sarjajumbolle mutta onneksi kilpailija hävis myös joten samalla sarjatasolla jatketaan :D

mites muilla?

Ekan kokonaisen kauden päätteeksi sijoitus toinen, eli nousu seiskadivariin on edessä :)

Seiskadivarissa säilyminen nelossijalla, jotain suolarahoja tuosta pitäisi ilmaantua?
En päässyt mukaan kuin vähän yli puolesta välistä kautta. Hemmetin hieno systeemi kyllä tää hattutemppu!

Yritän kuumeisesti reenauttaa keskikenttää, katsotaan ensi kauden puolessa välissä tuloksia. Superjunnuja ei taida kannattaa vielä odotella. Muutama hyvä ja halpa hankinta kyllä tullut tehtyä.

Jotenkin vaan hämää, että itse pistänyt pariiin ukkoon hintalapun, joka mielestäni on hieman yli oikean arvon. Silti tuntuivat menevän kuin kuumille kiville ja itse maksanut kyseisistä ukoista kuukausi sitten yli 2 kertaa vähemmän (Semi-daytreidausta, ukot oli mun ringissä kyllä mutta tuli rahapula ja piti myydä ja sainkin hyvät rahat siis).

Jostain tarvis nyt repiä fyrkkaa joko uuteen valmentajaan tai sitten katsomolaajennuksiin. Taitaa kyllä molemmat odotella ensi kauden loppumista.

Katos, kiva nähdä HT:n pelaajia pakkiksella. :) Omalla joukkueella oli ensimmäinen kausi nelosessa ja lohkovoitto sieltä tuli. Lauantaina sitten karsintamatsi pääsystä kolmoseen.

Vitosessa oltaisiin pysytty ilman karsintojakin, mutta ensimmäinen karsijan paikka on sinänsä perseestä että jää ilman lipputuloja. Pelattiin siten strategisentaktisesti ja hävittiin pari viimeistä peliä tarkoituksella ja nyt on lauantaina edessä karsinnat. Yllättävän kova porukka kutosesta vastassa mutta koitetaan hoitaa homma kotiin. Jos tulee kakkaluukkuun niin eipä sitä sarjapaikkaa vitosessa sitten olisi ansaittukaan... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom