BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näytti Hanssi olevan tuolla Seinäjoki boxing nightissä järjestysmiehenä tms.

Aivan hyvissä massoissa vieläkin :)

Kiitos Arppa. Täs on nyt muutama kuukausi ollut pientä "hiljais eloa" niinkuin piireissä on tapana sanoa. Salilla käydään mutta lähinnä treenailemassa.:)

Tiedä sitten milloin se kipinä taas iskee ...:D Niin ja oli muuten hieno tapahtuma tuo Seinäjoen Boxing night. Työkaverinanikin ollut Jussilan Jarkko otteli matsin välillä nyrkkeilijänä. Jarkkohan on Euroopan mestari kickboxingissa ja se on hänen leipälajinsa.
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa, että reenailu sujuu vieläkin! Taidat olla monien silmissä niitä ihmisiä, jotka oikeasti ansaitsisivat enemmän tunnustusta. Useamman kerran tullut luettua kirjoittelujasi ja aina sieltä saa pientä lisä kipinää.
Itseä kiinnostaisi ison miehen syömiset eli miten isona syödään. Et varmaan ole koskaan kokenut tarvetta punnita ruokia grammalleen? Miten itse kuuntelet kehoasia millon on aika syödä ja millaisilla suhteilla esim. oletko syönyt erityisen suuria osuuksia lihaa? Kuten vaatiiko kunnon ylläpito reilusti lihaa ravintona? Jos edes jotain viitsit jälleen raapustella niin arvostaisin, kuten varmaan monet muutkin!
 
08102011116.jpg
 
Aina puhutaan, että kehoilijoille on se paras pituus alle 180. Lalli taitaa olla lähemmäs 190 ja erittäin raamikas kaveri edelleen. Jalat maassa eikä huutele liikoja.
 
Niin nimenomaan onhan hän helvetisti raamikkaampi mitä useimmat lyhyet kehonrakentajat. Eikö lie Suomen leveäharteisin mies. Visuaalinen lihaspaksuus kuitenkin nykypäivänä on aika vaikea saada riittävälle tasolle noilla mittasuhteilla. Raamit ei siellä lavalla hirveästi merkkaa, tai muuten Greg Kovacs olisi napsinut kärkisijoja pro-kisoissa aikanaan.
 
Hanssi bongattu Seinäjoen Fressiltä. Miehen kokoa on turha miettiä, en ole nähnyt ikinä pienenä tätä ukkoa :-) jospa saatais päivitystä tänne jossain vaiheessa mitä ukko puuhailee...
 
Muistan viime kesänä lentäjien juhannukses Kauhavalla ku Hanssi seiso suoraa mun eres grillijonos noin 15min. Siinoli hyvin aikaa ihimetellä. Itellä kokoa 187/110 tuolloin. En siis itekkään mikään pikkupoika, mutta kyllä siinä tunsi ittensä rääpäleeks ku Hanssin seljän takan oli. Ei ollu kyllä enää niin isoos kunnos ku nuos aiemmis kuviis, mutta isoo silti, vaikka ikääkin oli ulkonäöstä päätellen noin 45. En siis silloon eres tiänny notta kuka soli mut mietin kyllä notta joku tunnettu tyyppi kehonrakennus-/voimapuolelta. Jännää ku Seinäjoelta itekkin oon ja ennoo ennen Hanssia täälä nähäny, tai en muista ainakahan, vaikkonki piäni kyläpahane. No nythän se selevis kuka s'oli. :D

Harami, jotta Hanssi käy fressillä ja ite maxiumilla. Ois saanu vakoilla Hanssilta jutskan jos toisenki. ;)
 
itse näin hanssin viimeksi viime sunnuntaina areenalla ja iso on mies vieläki, en tosin kuulumisia kereenny vaihtamaan mikä oli tietysti harmi. ja tecolle sen verran että hanssia on nähty myös maxiumilla satunnaisesti, itse sielä käyvänä myös.
 
Tänään kävin salin jälkeen halpa-hallissa ja kuvittelin olevani isokin mies. Hanssi tuli viereen kassalla, niin tajusi että ei tässä ollakkaan mitään.Hyvä reality check:D Kyllä Hanssilla leveyttäkin piisaa pituuden lisäksi edelleen.
 
Siepattu ruutu 5b.jpgMorjens pitkästä aikaa. Huomasin joku aika sitten että kuulumisiani on täälä kyselty vaan on ollut niin kiireinen elämänrytmi viimeaikoina etten ole ehtinyt vastailemaan. Toinen syy toki on että olen himmaillut treenaamistani aktiivivuosien jälkeen ja painokin on hiljalleen laskusuunnassa niin ei ole sellaista hardcore juttua enään uutisoitavaksi. Jokainen voi miettiä että jos paino putoaa parhaimmillaan jostain 150 kilosta 120 kiloon niin on aika köykäänen olo niinkuin pohjanmaalla sanotaan. Olo on kuin fitnesjampalla parhaimmillaan :)
Treenaamisesta pidän edelleen mutta joku järki pitää tässäkin touhussa olla. Koska kisat on kisattu ja ei ole enään sellaisia tavoitteita niin voi treenata ihan vaan hyvää oloa ja peruskuntoa tavoitellen. On suorastaan mahtava pumppailla edelleen täysin terveenä ja ilman minkäänlaisia kipuja ja tuskia missään. Toisekseen mulla on prinsessa kotona ja kolme urosjunnua joiden elämä on number 1 mun elämässä. Lajina bodaus on kuitenkin aina näytelly mun elämässä isoa roolia vaikka en niin paljoa kilpaillutkaan. Kun oot 190 senttiä pitkä ja painat 150 - 120 kiloa niin et voi sulautua massaan. Niinpa mulla onkin uusi motto "älä sulaudu massaan vaan anna massan sulautua sinuun" Monta hauskaa ja mielenkiintoista hetkeä on tullut ihan treenaamisen sivutuotteena. Kisoja oon seurannut lähinnä pakkiksen kautta ja siitä pisteet tälle sivustolle. Tää on ihan ykkönen jos harrastat äijälajeja kuten voimailun tai kamppailun merkeissä. Molempia kun on tullut harrastettua niin tulee myös molempia täältä seurattua. Nämä viimeiset pro kisat mitä Lahdessa käytiin oli mielenkiintoiset koska nyt jos koskaan odotin suomalaisten edesottamuksia. Kyllä Suomessakin osataan tänäpäivänä kasvattaa lihaa mutta äijät maailmalla on aika friikkejä. Pakko vain sanoa etten ole ihan niin tyytyväinen nykysuuntaukseen. Ehdottomasti toivoisin näkeväni enemmän sellaisia kilpailijoita joilla on vahvoja lihasryhmiä ja että ovat hyvällä erottuvuudella rakennettuja. Mutta sitten niihin uutisiin. Kyhäsin tuossa muutama päivä sitten omat kotisivut ja facebook sivut. Tarkoitus on nimittäin että aion jakaa kokemuksianin ja tietojanin eteenpäin uudelle sukupolvelle ja niille joita tosi treenaaminen kiinnostaa. Eli jos asut lähellä Seinäjokea ja sulla on tavotteita niin ota yhteyttä. Kotisivut toistaiseksi ovat gladiaattori.fi ja facebookista ota kaveriksi Hanssi trainer. Sähköpostilla jos haluat olla yhteydessä niin email on: gladiaattori7@gmail.com. Tähän loppuun heitän vielä yhden kuvan meidän perhejuhlista muutaman vuoden takaa. Tsemiä treenien pariin itsekullekkin ja jatketaan täälä hyvien fiilisten parissa. Lupaan vastailla aina kun siihen on aihetta tääläkin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom