BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
18300849_10211908494781664_6953017861826399914_n.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika jännä on median valta tämänkin videon kohdalla. Salomäki on saanut kertoa omaa ihan hatusta vedettyä tarinaa iltapäivälehdille ja niitä kun ei kiinnosta kuin lehtien ja sivujen myyntiluvut sen sijaan että totuus tulisi esille. Me saimme kumpikin tästä ihan kivat rahat. Itse myös myimme ja markkinoimme koko tapahtuman. Enemmän näistä taustoista myöhemmin ehkä kun eräs media ne julkaisee. Silti kaiken tämän löpinän jälkeen pidän Jokkea kaikkien aikojen Suomalaisena kamppailijana kun tiedän Joken erittäin sitkeän luonteen. Sitä asiaa olen myös aina arvostanu.
 
Ois kiva kuunnella Hansin metodeista ravinnon ja treenin suhteen. Mike tai Jukka voisi käydä haastattelee myös. Kunhan kesto yli 4 tuntia :)
Mulla on periaatteessa eräs projekti työn alla missä ajattelin avata näitä omia treenifilosofioitani. Metodit on sen verran erilaiset etten ole ihan vastaavia nähnyt kenelläkään. Ehkä juuri siksi olen pystynyt vieläkin jatkamaan treenaamista tähän päivään saakka melko hyvin. Teetätin myös kattavan terveystarkastuksen jotta tietäisin missä mennään. Saa olla tyytyväinen kun kaikka arvot oli kohdillaan. Tovotaan että myös pysyykin vaikka monta tuttua ikätoveria on jo eri syistä siirtyny manan majoille vaikkeivät ole päivääkään bodailly tai muuta vastaavaa.
 
Aika jännä on median valta tämänkin videon kohdalla. Salomäki on saanut kertoa omaa ihan hatusta vedettyä tarinaa iltapäivälehdille ja niitä kun ei kiinnosta kuin lehtien ja sivujen myyntiluvut sen sijaan että totuus tulisi esille. Me saimme kumpikin tästä ihan kivat rahat. Itse myös myimme ja markkinoimme koko tapahtuman. Enemmän näistä taustoista myöhemmin ehkä kun eräs media ne julkaisee. Silti kaiken tämän löpinän jälkeen pidän Jokkea kaikkien aikojen Suomalaisena kamppailijana kun tiedän Joken erittäin sitkeän luonteen. Sitä asiaa olen myös aina arvostanu.
Mitä tarinaa Jouko on siis tuosta ottelusta kertonut? Itse en ole moisesta kuullut, ja olen ollut siinä käsityksessä, että tuo oli hyvähenkinen näytösottelu.
 
Eikös tuo video ole jo väsynyt, loppuun kaluttu juttu, vähän kuin Savolaisen kunto 97. Kaikki kiinnostuneet ovat sen jo nähneet ja jos eivät, löytyy YouTubesta.
 
Eikös tuo video ole jo väsynyt, loppuun kaluttu juttu, vähän kuin Savolaisen kunto 97. Kaikki kiinnostuneet ovat sen jo nähneet ja jos eivät, löytyy YouTubesta.

On kyllä. Jatkuvasti se kuitenkin tulee jossain facessa vastaan. Siellä kamppailijat nauravat ja todistavat itselleen lajinsa ylivertaisuuutta, kun iso bodari ei pärjännytkään pienemmälle kamppailijalle. Ainut minkä tuossa todistavat on oman tyhmyytensä.
 
On kyllä. Jatkuvasti se kuitenkin tulee jossain facessa vastaan. Siellä kamppailijat nauravat ja todistavat itselleen lajinsa ylivertaisuuutta, kun iso bodari ei pärjännytkään pienemmälle kamppailijalle. Ainut minkä tuossa todistavat on oman tyhmyytensä.
Mitähän ihmeellistä moinen video todistaa? Sen että painisäännöillä 80kiloinen olympiatason painija pesee painia harrastamattoman isokokoisen miehen helpon näköisesti? Aika itsestäänselvyys koko keissi.

Aikanaan upea tempaus ja ihan viihdyttävä video siitä. Kovia äijiä molemmat omilla saroillaan. Hanssilla taasen on osaamista ja taitoa turvallisuusalalta ja henkivartijana, joka vaatii sitten ihan muita taistelutaitoja mitä olen antanut itseni ymmärtää.
 
Mitähän ihmeellistä moinen video todistaa? Sen että painisäännöillä 80kiloinen olympiatason painija pesee painia harrastamattoman isokokoisen miehen helpon näköisesti? Aika itsestäänselvyys koko keissi.

Aikanaan upea tempaus ja ihan viihdyttävä video siitä. Kovia äijiä molemmat omilla saroillaan. Hanssilla taasen on osaamista ja taitoa turvallisuusalalta ja henkivartijana, joka vaatii sitten ihan muita taistelutaitoja mitä olen antanut itseni ymmärtää.

Totta. Vähä sama ku Salomäki laitettais bodylavalle olympia kisaajan kanssa ja sitten naurettais kun ei pärjää.
 

Tässä videolla esiintyy useampikin tuttu meikäläiselle. Alussa näyttää olevan Koskelan Harri ja Ahokkaan Juha. Kummallakin on kovia kansainvälisiä mitaleita ja Ahokas otteli useasti mm Alexander Karelinin kanssa joka oli painin Mike Tyson. Nummisto on tuttu kisailija ajalta kun itse kilpailin voimamies kisoissa ja taas Nummiston vastustaja oli tässä Mannin Keijo jolla taitaa edelleen olla eniten suomenmestaruuksia painissa. Oli myös tossa meidän videolla tuomarina. Taisi olla Suomalaisen painin huippuaikaa tämä vielä silloin. Ei näitä lajeja kannata liikaa keskenään sekoitella. Kaikki lajit vaatii oman panostuksensa ja sääntöjen tuntemisen ennen voi tosissaan harkita. Vaikka olisit kuinka hyvä painija niin nyrkkeilykehään ilman treenejä ei kannata mennä. Sama toisinpäin. Elämäni olen tehnyt erilaisia turvallisuusalan töitä ja aina on selvitty. Se on myös antanut perspektiiviä kaikkeen liikuntaan mitä olen vuosien varrellla harrastellut !
 
En anna mitään arvoa tuolle videolle jossa doping kärynnyt siimahäntä muka 'voittaa' Fell'in.Se ja sama.Tuo oli yksi laji
joka oli siimahännän ykköslaji.Sama kuin meillä olisi ollut part.2 ja simmareissa lavalla..
 
En anna mitään arvoa tuolle videolle jossa doping kärynnyt siimahäntä muka 'voittaa' Fell'in.Se ja sama.Tuo oli yksi laji
joka oli siimahännän ykköslaji.Sama kuin meillä olisi ollut part.2 ja simmareissa lavalla..
Ihanku oisit jopa suuttunut kun Lallia hieman heiteltiin videolla:woot: Eihän tuon ollut tarkoituskaan olla,muutakuin kevyttä viihdettä kansalle ja pojillakin oli taatusti hauskaa!
 
Voisitko Hans avata vähän, että minkälaista treeniä olet tehnyt jaloille vuosien varrella? Olet pitkä mies kehonrakentajaksi, ja saanut kuitenkin tehtyä jaloistakin aivan jäätävät tukit. Onko sinulla luonnostaan ollut suhteellisen isot ja vahvat jalat jo ennen salitreenien aloittamista? Ja mikä on ollut pääliikkeenä, kyykky, prässi, smithkyykky vai joku muu? Minkälaisia kuormia, kuinka paljon volyymia, ja kuinka usein olet jalkoja rankaissut? Ja onko tehty ns. tappotreeniä usein, niin että kävely on hankalaa seuraavina päivinä? Entä oletko pohkeita paljon treenaillut erikseen? Olisi todella mielenkiintoista kuulla vähän taustaa tästä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom