BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Missäs päin Suomea Hans Fell pyöri joskus tämän vuosituhannen alkupuolella? Epäilen nimittäin että olen hänet bongannut, oli kyllä semmoinen näky ettei ole vieläkään unohtunut..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missäs päin Suomea Hans Fell pyöri joskus tämän vuosituhannen alkupuolella? Epäilen nimittäin että olen hänet bongannut, oli kyllä semmoinen näky ettei ole vieläkään unohtunut..

Jos vaikuttaa pohjanmaalla ja joskus on käynyt Veljekset Keskisellä tuurissa, niin olen saattanut minäkin bongata. Pitkä ukko ja epäkkäät tuli paidan kaula-aukosta niin pistävästi esiin, että jäi tarkasti mieleen vaikka aikaa tapahtuneesta on monta vuotta :D
 
Hanssin kanssa pitäis kyllä viritellä sopivassa välissä joku miehekkäällä teemalla varustettu kuvaus. Pistä Hanssi mailia kun kerkeet, niin kehitellään joku radikaali setti, ei siis salikuvia tai poseerauksia, vaan jotain, jossa tuo älytön koko ja karu ulkonäkö tulee esille.

Uskoisin, että Pakkislaiset ovat samalla kannalla.


Kyseinen setti olisi aivan loistava!! Lisäksi tuollaisen vastaavan homman kuin tuo "Train with IFBB Daniel" jos joskus kyhäisitte. Olis muutenki aivan loistavaa lukea jostain pitempiä tarinoita eri lihasryhmien treenauksesta ja vinkeistä kun noita kikkoja on varmaan matkan varrelta tarttunut useampiakin.
 
Jos vaikuttaa pohjanmaalla ja joskus on käynyt Veljekset Keskisellä tuurissa, niin olen saattanut minäkin bongata. Pitkä ukko ja epäkkäät tuli paidan kaula-aukosta niin pistävästi esiin, että jäi tarkasti mieleen vaikka aikaa tapahtuneesta on monta vuotta :D
Joo, minä uskon bonganneeni hänet Vaasassa. Pitkä ukko tosiaan oli..
 
Törmäsinköhän mahdollisesti kyseiseen herraan jokunen aika sitten Törnävän S-marketissa?
Vaikuttaako Hanssi nykyään Seinäjoen seudulla, vai oliko kyseessä vain joku samannäköinen karpaasi ja tein omia johtopäätöksiäni...
Tullut bongattua Hanssi törnävän S-marketissa ja näin joskus kun oli lapsiensa vanhempain illassa :D
 
Tuli parissa päivässä lukastua koko threadi läpi joka ikistä postia myöten, heh. On tää paras threadi pakkiksella, no doubt. :thumbs: Hanssin kuulumisia nyt ois mukava kuulla lisää ja ehkäpä kuvaakin? Vieläkö on massat tallella ja bodaus maittaa?
 


Kiitos NaturalMale.. !
Hieno video & kova kunto.. !

Legendaarinen Peter Keränen teki comebackin tässä kilpailussa. Edellisessä SM-kilpailussaan (1987) Peter oli hopealla, Tony Kontiomaan viedessä silloin kultaa.
Peter oli päättänyt menestyä pitkästä viiden vuoden tauosta huolimatta.
Vastassa hänellä oli kaikkein isoin kilpailija, joka on kilpaillut SM - kilpailuissa ennen vuotta 1992.

Nimittäin hän oli Hans Fell, joka esitteli lavalla järkyttävät 122 kiloa kivistä lihaa ( kuvassa ).
Pitkälle miehelle todella paksut reidet ja pohkeet. Hans edusti Seinäjoen Body & Soul seuraa. Kilpailussa mukana myös edellisen vuoden hopeamitalisti, Porin Pyrinnön Ilkka Salovaara, joka aina kunnossa.

Lainaus:
http://www.jkkuntofitness.fi/bodysm92.php
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
...Tanja Vienonen (Karpela) jakoi mitalit:)
 
Pakko tunnustaa!! :rolleyes:

Hans olet ollut minulle esi-kuva tässä bodauksen lajissa ( sinä + pari pro jenkki bodaria ) siitä asti kun tiesin sinun bodaus urastasi ja näin sinut kerran livenä salilla, ilmeisesti jossa käyt, olin siellä reenaamassa kun olin työmatkalla siellä päin.

MUTTA SE ISOIN JUTTU! VOI LUOJA miten voi olla ihminen iso!! tuntu että silmissä katos kaikki ruhlit tms kooltaakin :D suonet oli mun käden kokoiset ja sun olemus! pakko sanoa että huh huh!... jos voisin edes joskus olla tähän minuun raamiin edes puolet sinusta niin hienoa!

Sun kirjotuksia / videoita ja "uraasi" seuraessa toivotaan että minusta on vielä lavalle tässä vuosien saatossa.

Tsemppiä hans!! Voit olla onnellinen että joku nuori jannu pitää sua esimerkkinä ja tähtää samaan!

Ps. jos joskus törmäämme taas jos tulen työmatkalla esim, niin täytyy tulla nöyränä kättelee sua! jos vain saa häiritä.
 
Kuulumisia...

Aina silloin tällöin kysellään näitä kuulumisia. Itse olen vähän vetäytynyt syrjään touhuamaan omia juttujani. Välillä Treenaan enemmän puntteja välillä vähemmän. Toukokuussa aloitin jakson jolloin taas nostin rautapitoista treeniä ja paino on noussut sen jälkeen. Tosin puntarissa en ole käynyt mutta vaatteet kertovat sen. Jokin pakkomielle ajaa aina aika ajoin tekemään jättiläis sarjoja ja muita kivoja fiilistä nostavia juttuja. Katsotaan nyt kauanko tätä nyt tällä kertaa kestää....

Tässä mukana tulee kuva joka otettiin perhejuhlien aikana ja josta olen rajannut muut henkilöt pois!
 

Liitteet

  • Siepattu ruutu 5abc.jpg
    Siepattu ruutu 5abc.jpg
    56,9 KB · Katsottu: 49 970

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom