BB Hans Fell

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu
Anteeksi lalli tämä paskanjauhanta ketjussasi. Tämä pitäisi siirtää omaksi aiheekseen kun selvästi kirvoittaa tunteita.

alfa-uros:
Olet ihan loistokkaasti sivuuttanut mm. sen että Lesnar on entinen huippupainija amatööritasollakin. Lisäksi tuo väittämäsi voimasta ja lihaksista parhaina aseina ip:ssä on aivan täyttä potaskaa. Siinä ajassa kun perusjantteri kasvattaa fysiikan jolla peittoaa kaikki kadulla raa'alla voimalla, olisi kehitytty jo ihan päteväksi kamppailijaksi. Vai miten itse uskot käyvän jos kaksi normaalikokoista miestä aloittaa treenin, toinen vaikka nyt trendikkäästi MMA:n ja toinen bodaamisen, niin kumpi voittaisi kohtaamisen viiden vuoden päästä?

Lopuksi on vielä todettava että ehdottomasti paras ip-laji tilanteisiin joista voi päästä pois (eli et ole kahdeksan afro-suomalaisen ringin keskellä potkittavana) on juoksu. Tosin noissakin tilanteissa on yleensä karkuunlähtömahdollisuus jos tajuaa homman nimen tarpeeksi aikaisin.

Lesnar oli huippupainija todellakin mutta mitään lukkopainihienouksia mies ei osaa vaan jyrää sen voiman ja perus painin avulla. Olen itsekin voittanut kymmenkunta SM mitalia painissa ja treenannut kamppailuja yli 20 vuotta. Nykyään valmennan. Kyllä se vaan on paskamainen vastustaja kun voimaa on jos vähänkin koordinaatio kohdallaan. Hyvin harvasta mma aloittajasta mitään tulee. Muutama sadasta ehkä. Jos on lampaan luonne niin ei mma paljoa auta. Olen itse valmentanut ja nähnyt sen asian. 180 penkki ja kova luonne on aika riittävä yhdistelmä pärjäämään kadulla. Pelkkä voima ei autuaaksi tee mutta sitä on helpompi hankkia kun riittävä taito kappailun saralla. Kamppailulajit ovat niin vaativia ettei niihin kaikki kykene. Punttitreneihin sitä vastoin vähän pehmeämpikin kaveri. Kamppailu-urheilussa tärkein asia on luonne. Lampaat häviävät vaikka olisi treenattu kuinka mma:ta. Grillijonossa kun joku Lalli saa hepulin niin kyllä siinä saa kyytiä aika moni kappailijakin. Ei muuta kun hakemaan jujia siihen selälleen vaan kun tuollainen härkä alkaa takoa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen kanssasi aivan samaa mieltä luonteen merkityksestä. Mutta ei se muuta sitä että 5v ip-treeni +kova luonne on parempi yhdistelmä katutappeluun mennessä kuin 5v punttitreeniä +kova luonne. Ja olen myös samaa mieltä kanssasi tuosta kamppailulajien vaativuudesta. Esim kaltaiseni lapamato ei pystyisi painia tosissaan treenaamaan.

Näyttää vähän siltä että olemme loppupeleissä aika samaa mieltä, vaikka aluksi aika eroavaisilta näkökannat vaikuttikin. :D
 
Kuka muu tämän palstan kirjoittajista olisi vapaaehtoinen vaikkapa painimaan Marko Ylihannukselan kanssa.

Voitin muuten Ylihannukselan Tuiran koululla käydyissä poikapaineissa ylivoimaisella pistevoitolla :dance:. Tästä tosin on aikaa yli 20 vuotta :D
 
Olen kanssasi aivan samaa mieltä luonteen merkityksestä. Mutta ei se muuta sitä että 5v ip-treeni +kova luonne on parempi yhdistelmä katutappeluun mennessä kuin 5v punttitreeniä +kova luonne. Ja olen myös samaa mieltä kanssasi tuosta kamppailulajien vaativuudesta. Esim kaltaiseni lapamato ei pystyisi painia tosissaan treenaamaan.

Näyttää vähän siltä että olemme loppupeleissä aika samaa mieltä, vaikka aluksi aika eroavaisilta näkökannat vaikuttikin. :D[/

Noinhan se menee just...

Pitäisi aina osata arvostaa jokaisen lajin huippuja. Varsinkin yksilölajien. Mutta pidetään keskustelu Lallissa.
 
Voitin muuten Ylihannukselan Tuiran koululla käydyissä poikapaineissa ylivoimaisella pistevoitolla :dance:. Tästä tosin on aikaa yli 20 vuotta :D
Olen itsekin paininut Myhin kanssa monesti nuorena. Tarviikin katsoa vanhoja lehtileikkeleitä, ei tiedä vaikka olisi tullut selätettyä joskua Savolainenkin tai toisin päin ;)
 
Vaatii se 350kg kyykkääminenkin jonkun verran luonnetta.


totta mutta aika hyvään voimatasoon pääsee jo vähän pehmeämpikin. jokainen joka bodylavalla on käynyt on taistelija. siellä pärjäämisessä puhumattakaan. ennen voimailun pariin hakeutui yleensä ne kovemmat jannut nuorisosta mutta toisin on tänään. todella pehmeää porukkaa paljon mukana ja asenne se että ensin hankitaan se penkkipaita että rauta nousee helpommin. asenne on muuttunut joka lajissa. sillä asenteella voi kohtuu tuloksiin kuitenkiin päästä punttisalilla mutta esim. painisalilta sellainen potkitaan pihalle joka ei kipua kestä.
 
Moro Hanssi!

Miten menee? Joskus oli puhetta Salosen Jounista ja Rannan Karista tässä ketjussa, olikos sinulla jotain kuvia/videoita ko. kavereista? Niin ja Alavan Leostakin taisi olla juttua, asuu nykyään taas Pohojammaalla ja pyörittää omaa kuntohoitaja / personal trainer- firmaa...
 
Hanssi oli tänään vetämässä treeniä FB:llä. Hyvin näytti treeni kulkevan ja niitä jumalattomia forkkuja saa ihailla silmät päästään.:wtf:

t. renault-kaiffari;)
 
Body Sm 92 raskaan finaali

Tuossa pätkä finaalista mutta valitettavasti ilman musiikkia! Olisin vielä halunnut parantaa kuntoani tulevina vuosina varsinkin kun opin vuosien varrella paljon hyviä kikkoja. Loukkaantumiset vain pilasivat jatkosuunnitelmani. Paljon on laji kehittynyt noista vuosista.

http://www.youtube.com/watch?v=_nrjGEA2UW4

Mukavaa kuitenkin on että treenaamista nämä loukkaantumiset eivät haittaa vaikkakin kilpailut päättyivät.
 
Tuossa pätkä finaalista mutta valitettavasti ilman musiikkia! Olisin vielä halunnut parantaa kuntoani tulevina vuosina varsinkin kun opin vuosien varrella paljon hyviä kikkoja. Loukkaantumiset vain pilasivat jatkosuunnitelmani. Paljon on laji kehittynyt noista vuosista.

http://www.youtube.com/watch?v=_nrjGEA2UW4

Mukavaa kuitenkin on että treenaamista nämä loukkaantumiset eivät haittaa vaikkakin kilpailut päättyivät.

Jos olet videon omistaja, niin voit käyttää videossa "Swap audio" toimintoa, niin saat jotain kivaa rämpytystä taakse. Lista valittavista biiseistä on melko laaja.

oaujo3.jpg
 
Hyvä video ja musiikki sopi myös siihen loistavasti, vaikka sen jouduitkin vaihtamaan. Näin omaan silmään jotenkin oudosti menivät palkinnot, mutta eihän tuosta kaikkea näe enkä minä mitään tiedä. Paras kunto kuitenkin Hansilla minun mielestä, letkutkin paisto kunnolla.

eDit: Mikä tuo biisi on? :D
 
Törmäsinköhän mahdollisesti kyseiseen herraan jokunen aika sitten Törnävän S-marketissa?
Vaikuttaako Hanssi nykyään Seinäjoen seudulla, vai oliko kyseessä vain joku samannäköinen karpaasi ja tein omia johtopäätöksiäni...
 
Sainpas viimeinkin luettua, koko threadin. On siinä varmasti mualimoo tullu nähtyä. Sain paljon uusia ideoita ja jippoja:puntti:, kiitokset siitä Hans:rock:

Uskon, että tämä ukko on kokenut enemmän jo tähän ikään mennessä, kuin monet koko elämänsä aikana..

Rispectit ja täydet :5: siitä. Avarti paljon suhtautumistani asioihin ja varsinkin punttien kolisteluun.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom