Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Hitto mitä vinkujia täällä on parutaan äidistä, tupakasta ja kysellään tissien kokoa.

Nuppu älä jätä meitä :itku:, vaikka olenkin melko hyökkäävästi esittänyt kantaani ravintoasioista niin olet kuitenkin suosikki asiantuntijani kaikista TV:n ravinto ja laihdutus terapeuteista ja seuraan edesottamuksiasi aina kun se on mahdollista. :thumbs: :thumbs: :thumbs: :haart: :5:

Olenko mä käskenytkään syömään päivittäin sipsejä, keksejä, kalapuikkoja tms? ;)

Et mutta pointti olikin siinä että transrasvat ovat elimistölle 10x vaarallisempia kuin mitkään muut rasvat ja niistä pitäisi ravintoterapeutin saarnata ja käyttää TV aikaa myöskin teollisten tuotteiden arvosteluun.
Ehkä et sitten kuitenkaan kauan vetäisi kyseistä ohjelmaa ;)

No joo, jos on kilpaurheilija, niin täydennys voi olla joiltain osin tarpeen. Tosin urheilijat voi myös syödä energiamääräsiesti esim. laihduttajaa enemmän, jolloin ruoasta saa myös enemmän vitamiineja ja kivennäisaineita...

Tästä ei ollut kysymy vaan tästä: Myös ravinnon polttaminen energiaksi mitä myöskin liikkuminen lisää, kuluttaa vitamiini ja kivennäisaine varastoja ( sama asia toisin sanoin).
Kun tervelliinen ravinto sisältää reilusti kyseisiä aineita niitä jää myös varastoon.

Jos poltetaan energiaa joka on saatu sokerista, valkoisista vehnäjauhoista tai kiillotetusta riisistä (myös makaroni, pasta) itse asiassa poltetaan myös kehon hivenainevarastoja pois koska kyseisestä energiasta ei korvaavia varastoja saada lainkaan ja kaikki energia jota keho polttaa liikkumalla tai ruuansulatuksen yhteydessä kuluttaa myös hivenaine varastoja.

Ei ihminen tarvitsekaan sokeria, olenko sanonut niin? Missä? Tämä ruokakulttuuri jossa elämme on herkkuja täynnä, jos haluaa elää askeettisesti ilman mitään herkkuja, niin ole hyvä vaan! Ei haittaa mua! Mutta kyse onkin nyt suosituksista, että paljonko voisi syödä, että suurempaa hallaa elimistölleen ei tee...

Mulle herkut ovat nykyään hedelmiä, pähkinöitä yms.
En ole diabeetikko mutta sain aina makean syöpöttelystä krapulan.
Aamuisin pää särki ja silmät sumeana kunnes yhdistin sen edellisen illan mässäilyyn, nyt päärynäkin maistuu karkilta.

Tiesitko kasvissyöjänä että irtokarkit (myös kevyt jugurtit ja jäätelöt) ja vastaavat sisältävät pääraaka-aineena sokerin lisäksi gelatiinia.

Tiesin, en minä nyt hitto tyhmä ole! :curs:

Tarkoitin että jos olet ideologinen vegetaristi niin et voi syödä juuri muuta kuin suklaata levy muodossa.

En sovi kaikilta osilta mies ihanteeksesi, mutta voisit adoptoida minut niin meillä voisi olla hellä huoltaja/huollettava suhde, pihvini voisin paistaa itse. :hyper:
Löytyy sixpack, jalkapalloilijan reidet ja arse... ja näytän huomattavasti ikääni nuoremmalta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä ois kiva, kun Nuppu kirjoittelis täällä muutenkin myös muihin ketjuihin ja tulis ihan vakituiseksi pakkislaiseksi kehittäen myös muunlaisen roolin kuin nk. "asiantuntijaroolin". Voi olla pidemmän päälle aika raskasta olla joko kysymysten kohteena tai vastailla muuten vaan muunlaisiin kysymyksiin "koko ajan".

Älkää nyt lopettako, erittäin viihdyttävää luettavaa. Mä jo luulin että Rinkku tosissaan veti herneet nenään, mutta viimeinen postaus vaikutti ettei niin ollutkaan. Antakaa mennä, pieni vittuilu aina piristää päivää.

Mä olen aivan äimistynyt, kuinka tosissanne te otatte nämä viestikeskustelut! Se äitiläppä on ihan yhtä vitsillä kirjoitettu kuin Rinkun jutut mua kohtaan... Ja jos se tosissaan oli kirjoitettu, niin sitten mun kirjoittelut päättyi täältä tähän.

Aivojen koosta voinen sanoa vielä sen, että se on kuin teidän miesten heppi. :D Se saattaa olla iso, mutta kokemattomalla ja huonolla käytöllä siitä ei ole mitään iloa, kun taas pieni voi olla yllättävän hyväkin, jahka käyttäjä osaa sitä sopivassa suhteessa pirteästi käyttää :D

Hyvää kesää nyt sitten kaikille, lähetys päättyy täältä tähän!

Nohnohnoh! Äläs nyt tyttö rupea känkkäränkäksi. Turha sitä on ottaa nokkiinsa tai kummemmin reagoida jos joku intterwebissä kimpoilee tai muuten vaan vääntää. Ollaan me aikuisia ja ruvetaan puhumaan politiikkaa. Oletko muuten oikealla vai vasemmalla?

Ollaan me aikuisia ja ruvetaan puhumaan politiikkaa. Oletko muuten oikealla vai vasemmalla?

Taitaapi lähempänä oikeeta olla.. kokoomuksen ehdokkaanahan Nuppu oli :)

No nytkö se muija lähti, heti kun mä innostuin tästä tredistä. On ainakin hauskaa tekstiä.

Anyway, mä olen varmaan liian nuori tuolle tyttöselle, joten turha sanoa mitään. Vai mikä tässä jutuussa nyt on ideana.

Mutta Rinkulla on varsin luettavia ajatuksia, kiva kuulla välillä jotain syvällistä.

Vetix Hanna nyt sitten herneet?

Ihme kun näinkin kauan kesti. Aikuiset muka fiksut miehet tipahtaa rippileiritasolle heti ku on joku vähänki julkkis ja vielä nainen, jonka kans vaihtaa mielipiteitä. "Tökin tota ja katson kuinka se reagoi ja jos ei osu niin tökin lisää." Hyvää työtä pojat, tehokkaasti ylläpidätte stereotypiaa siitä että bodari on tyhmä.

Ihme kun näinkin kauan kesti. Aikuiset muka fiksut miehet tipahtaa rippileiritasolle heti ku on joku vähänki julkkis ja vielä nainen, jonka kans vaihtaa mielipiteitä. "Tökin tota ja katson kuinka se reagoi ja jos ei osu niin tökin lisää." Hyvää työtä pojat, tehokkaasti ylläpidätte stereotypiaa siitä että bodari on tyhmä.
No ollaanpas sitä tosikkoja.

Olis hyvä jos Hanna vielä kirjottelis tänne, niin täällä olis joku jolla olis asiantuntemustakin ravitsemuksesta. Ei aina menis mutuiluks.

Jos maksat mulle 85 eur + alv 22%/tunti,
Ton kun ynnää niihin Hannan aikaisemmin kertomiin 10-12h työpäiviin niin Kerpele!!

Nyt viimeistään alkaa baarissa vipinä. Jos ei pilde irtoa niin aina voi pummata bissen!

No ollaanpas sitä tosikkoja.

Ka! Mr. Oikeus :david: itse arvottaa keskustelupalstan kommentteja (ja kommentoijia) ihan päällikkönä! Että oli Hannankin arvio Rinkelbergin äiti-fiksaatiosta mallia “huono”...

Tervetuloa julkkisvieraat pakkikselle jatkossakin, eh eh. Omalla naamalla nimimerkkien nuijittavaksi ja sillee.

Meinasin kirjottaa just saman, mutten sitte jaksanu. Mut nyt kun HT sen kirjoitti, niin komppaan. Eiköhän Hanna ois ansainnu vähän kohteliaampisävyistä juttua. Hävetkää äijät :curs:

Pakko kyllä sanoa, että Mike olisi voinut järkevämmillä kommenteilla ja joidenkin idioottimaisten viestien (esim. Rinkun) poistolla saada aika paljon lisää sisältöä pakkikselle, siis H. Partasen läsnäolon myötä. Mutta nyt kävi näin.

Keskustelua sivusta seuranneena, voin sanoa sen olleen mielenkiintoista, mutta tulleeni eittämättä siihen tulokseen, että Tarkastaja vittuiltiin ulos tästä kuviosta. Totta on myös se, että Tarkastaja oli aavistuksen verran herkkähipiäinen ja nautti kyllä suurimman osan arvonantoa tälläkin foorumilla. Se mikä varmaan monelta jää ymmärtämättä jäi kenties Tarkastajaltakin ymmärtämättä; tämä on internetin keskustelufoorumi. Täällä on nimettömiä ihmisiä olemassa sitä mieltä mitä he kenties eivät kasvotusten uskalla olla, purkamassa pahaa oloaan, kehumassa ihania äitejään, suremassa epäonnistunutta äiti-poika suhdetta ja ennen kaikkea, kuluttamassa aikaa.

Tiedä sitten mikä Tarkastajan suututti lopullisesti, mutta kyllähän tämän threadin viimeiset viestit huokuvat sellaista "kuinkahan paljon se vielä sietää" -asennetta. Tähän tulokseen tullakseen ei tarvitse olla edes kovin pieni sielultaan. Keskimäärin tämän foorumin porukka on varmaankin fiksua ja mikä parasta, täällä yleensä vaaditaan kohtuullisia perusteita väitteille, sekä samoin annetaan varsin suoraa palautetta puolin ja toisin. Tämä on normaalia, mutta ehkä Tarkastaja ei ollut ihan vielä niin adaptoitunut tähän kommuuniin, että olisi heittäytynyt melko typeräksikin äityneeseen juupas-eipäs väittelyyn.

Jos Nuppu vielä käyt täällä katselemassa, että mitä ne oikein nyt puhuu, niin voit siirtyä seuraavaksi Gladiator Factoryn foorumille antamaan vinkkejä, koska me olemme kaikki liian tukevassa kunnossa.

Menikö jossain vaiheessa oikeasti Mikeltä ja Rinkulta herneet nenään vai heitittekö vaan niin ovelaa läppää, ettei tällainen tavantallaaja tunnista. Siltä se kieltämättä vaikutti.

Pakko kyllä sanoa, että Mike olisi voinut järkevämmillä kommenteilla ja joidenkin idioottimaisten viestien (esim. Rinkun) poistolla saada aika paljon lisää sisältöä pakkikselle, siis H. Partasen läsnäolon myötä. Mutta nyt kävi näin.

Tämän tredin elinkaari taitaa olla tässä. Voidaankin siis pohtia kumpi sankareista H.Partanen vai Rinkku on tuottanut laadukkaampaa sisältöä pakkikselle.

Tämä on jo aika uskomatonta kaikinpuolin. Tässä taidetaan nyt agreissa unohtaa kokonaan se, että jos en Hannaa olisi tänne pyytänyt, ei koko ketjua olisi olemassa. Mutta kuten yleensä, jos tulee pienikin paikka soittaa sitä suuta ylläpidolle, niin se tilaisuus käytetään säälimättä hyväksi, vaikka sitten jonkun palstalaisen kirjoitukset ylläpidon niskaan sysäämällä.

Ilman Rinkkua Hanna Partanen olisi tällä sivustolla yksi tavallinen tallaaja, jolla on erittäin vajavaiset tiedot mitä tulee urheilijan ravintoon. Katsoin Rinkulla olevan ketjun isänä vapaus avata sanaista arkkuaan ja jos se sitten johtaa Hannan pois lähtöön, niin se sitten johtaa. Hannalle zemppiä, kahville voin edelleen tulla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom