Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Miksiköhän muuten aina käy näin?

Tarkoitan kun noilla muutamilla jenkki- kehonrakennuspalstoilla käy Pro ukkoja kirjoittamassa,niin pääasiassa niille vittuillaan. Vaikka luulisi että just niitä ukkoja pidettäis hyvinä tyyppeinä?

Eikö Nyyssölälle käynyt aiemmin vähän saman tyylisesti. Eka kyseltiin ja kehuttiin, sit haukuttiin ja vittuiltiin.

Olen satavarma että jos tänne tulisi esim. Pöyhönen ja Pitkämäki kertomaan punttitreenistään ja tuloksistaan niin viimeistään sivulla 25 olis eka -" vittu sä olet paska" , viesti.

Kai tämä on ihan normaalia tämän kokoiselle palstalle, porukan lisääntyessä juttujen taso laskee?

Onko muuten hajua paljonko esim. Mayhemillä ja getbigillä on kävijöitä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
(Ja nyt kun melkein tuomitsin kritisoinnin tekee mieli tehdä samaa ja sanoa vielä tuosta kookosöljystä, että hassua ettei ravitsemukseen liittyvässä työssä oleva halua ihan vapaaehtoisesti opiskella lisää omaan alaansa liittyviä juttuja, vaikka sitten loman jälkeen.)

Samasta teki mieli naputtaa itsekin. Mutta ehkei Hansun kannata ottaa mistään selvää kun KTL kertoo miten asiat on. :D

Samasta teki mieli naputtaa itsekin. Mutta ehkei Hansun kannata ottaa mistään selvää kun KTL kertoo miten asiat on. :D

Lopetetaanko koko KTL kun tree ja tass pakkikselta kertoo miten asiat on?

Tarkoitan kun noilla muutamilla jenkki- kehonrakennuspalstoilla käy Pro ukkoja kirjoittamassa,niin pääasiassa niille vittuillaan. Vaikka luulisi että just niitä ukkoja pidettäis hyvinä tyyppeinä?

Eikö Nyyssölälle käynyt aiemmin vähän saman tyylisesti. Eka kyseltiin ja kehuttiin, sit haukuttiin ja vittuiltiin.

Olen satavarma että jos tänne tulisi esim. Pöyhönen ja Pitkämäki kertomaan punttitreenistään ja tuloksistaan niin viimeistään sivulla 25 olis eka -" vittu sä olet paska" , viesti.

Kai tämä on ihan normaalia tämän kokoiselle palstalle, porukan lisääntyessä juttujen taso laskee?

Tässä on hieman perää. Kerronpa miksi näin on.

Taannoin täällä pakkiksella kirjoitteli eräs menestynyt kehonrakentaja, joka kertoi mm. 'mun muijalla pitää olla isot tissit, niinpä hankittiin sille silikonit!!1!!' ja 'kaikkien läskien ja juoppojen pitäs hypätä sillalta mereen!!!', tms. Kun tällaisia juttuja kirjoittelee, niin totta helvetissä ihmiset reagoi. En tietenkään sano etteikö näin SAISI kirjoittaa, mutta kun kirjoitat asioita keskustelupalstalle, niin kyllä sun pitää tajuta että sun sanomisiisi saatetaan puuttua. Ei kehonrakentaja-status tai mikään muukaan siltä pelasta. Tässä Hannan tapauksessa kyse on ihan samasta asiasta. Vaikka hän olisi kuinka julkkis ja kuinka ravintoterapeutti ja vaikka olisi kuinka isot tissit niin se ei silti pelasta häntä keskustelulta. Aina voidaan toki vedota tohon v*ttuiluun, että kun kuulee jotain epämiellyttävää niin se on heti vittuilua. Hanna itse taisi todeta että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, joka on helvetin huono asenne varsinkin keskustelupalstoilla. Se on maailman helpoin keino torjua kaikki epämiellyttävä ja kaikki arvostelu, ja olla näkemättä mitä kirjoittaja oikeasti sanoi.

Jos ei halua keskustelua, niin silloin ei kannata keskustelupalstoilla pyöriä. Ymmärrän toki sen, että asian voi esittää fiksusti ja vähemmän fiksusti mutta mielestäni esim. tässä threadissa ei ole mitään sellaista mistä kannattaisi erityisesti loukkaantua. Ja olen sitä mieltä että esim. Hannan ei välttämättä kannata keskustelupalstoille kirjoitella jos ei tätä ymmärrä.

Toinen mikä ihmisiä usein ärsyttää on jatkuva itsensä esiin tuominen ja huomion hakeminen. Kun näet saman avatarin joka threadissa ja täysin liirumlaarum-tekstiä niin se alkaa jossain vaiheessa tökkimään. 'Juu, munkin muija täyttää sudokuja'. Tällöin myös saa helposti arvostelua osakseen.

Mistä ihmeestä J.Jake kuvittelit että pro-ukot olisivat automaattisesti hyviä tyyppejä? Kuten sanoin niin ei se status pelasta kun aletaan puhumaan oikeista asioista. Muutenkin olet väärässä tuossa pöyhös ja pitkämäki-esimerkissäsi. Se kohtelu riippuu siitä mitä sieltä suusta tulee (toki on aina trollaajia mutta se on eri juttu). Vastaesimerkki: Kuinka moni täällä vittuilee esim. Hulkille? (paitsi Mike:)).

Tää voi olla totta.

En huomannut mitään suurta vittuilua, mutta yleensähän irl ei ole tapana sanoa suunnilleen mitään negatiivista suoraan tuntemattomille, ja ehkä Hannasta tämä tuntui sen kaltaiselta tilanteelta, koska hän kuitenkin oli täällä omalla naamallaan ja nimellään. (Luultavasti noin olisi joka tapauksessa joskus käynyt, koska kritiikkiä tulee aina, ja tuossa tilanteessa sitä on vaikeampi sietää kuin anonyyminä, ja varsinkin kun on tullut kuulemaan ihan muuta.)

Samaa mieltä. Tosin ilmeisesti pahimmat vittulijat kuitenkin ovat tunnistettavissa?? Joka tapauksessa mä en tajua miksi tota vittuilua pitää ylipäänsä harrastaa, eikö sen voisi jättää väliin?

(Ja nyt kun melkein tuomitsin kritisoinnin tekee mieli tehdä samaa ja sanoa vielä tuosta kookosöljystä, että hassua ettei ravitsemukseen liittyvässä työssä oleva halua ihan vapaaehtoisesti opiskella lisää omaan alaansa liittyviä juttuja, vaikka sitten loman jälkeen.)

Mä ymmärsin tän niin että Hanna ei LOMALLA lue juttua kookosrasvasta, loman jälkeisistä suunnitelmista ei puhunut mitään...

Mä oon vissiin vähän pollyanna, mutta tulkitsin tuon niin, että kun tänään kerran alkoi "L O M A", niin kirjoittelu saa (toistaiseksi) jäädä.

Mäki jätän tän tredin nyt omalta osaltani lomalle enkä enää lue!

:kippis1:

Menikö jossain vaiheessa oikeasti Mikeltä ja Rinkulta herneet nenään vai heitittekö vaan niin ovelaa läppää, ettei tällainen tavantallaaja tunnista. Siltä se kieltämättä vaikutti.

Mä just niinkö samaa aattelin, että Rinkulla pääs unohtuun se, että tälleen inttervepissä toinen ei nää sun ilmeitä ja kuule äänenpainoja, vaan ainoastaan sen mitä kirjotat, ja täten puutteellisesta viitekehyksestä, ja vielä pä Ringmeisteria itseään yhtään tuntematta, minusta vaikutti kanssa tasan siltä, että kaveri vittuuntui oikeasti, ja päätti vittuilla.
Ja aika köyhä puolustus, että mää kato tykkään vittuilla ja kattoo miten ihmiset reagoi.

Varsinkaan jos tekstistä ei hakemallakaan löydä ironiaa tahi sketsi tai hubaa tai mitään, joka antaisi ymmärtää ettei täs nyt ihan tosissaan olla.

Mike nyt vastaa suht tiuhaan, että ekkö nää osaa lukee vai miten tajuat kaiken mitä sanon totaalisen väärin, Miken kohdalla musta kaikki oli business as usual :D

Vaan samapa tuo, meikä on kerran jos toisenkin ite päästellyt pakkiksella mitä siemenneste suuhun tuo, ja sitten on kyllä harmittanut jälkeen päin.

Ei Partaskan mahdollinen poistuminen musta kovin kauhea asia ole, vallankin kun mitään kannujenhölskyttely-giffejä ei näyttänyt olevan tulossa.
Pakkis rulettaa edelleen.

Uteliaisuudesta lueskelin tätä ketjua tietämättä henkilöä tai kyseistä tv-ohjelmaa. Eipä tältä Partaselta tuntunut löytyvän sen enempää ravitsemustietoa, kuin esim. työterveyshuollosta. Samaa vanhentunutta tietoa ja suosituksia. Ylimielinen asenne tuskin edesauttaa asiantuntemuksen päivittymistä nykytutkimuksen tasolle. Muihin ketjussa puituihin asioihin ei ole lisättävää Miken prinsessa määritelmän jälkeen...

Toinen mikä ihmisiä usein ärsyttää on jatkuva itsensä esiin tuominen ja huomion hakeminen. Kun näet saman avatarin joka threadissa ja täysin liirumlaarum-tekstiä niin se alkaa jossain vaiheessa tökkimään. 'Juu, munkin muija täyttää sudokuja'.

Joudun komppaamaan. Ajoittain tuntuu että tietyt nimimerkit hakevat vain huomiota ja hyväksyntää, jopa sitä että edes joku huomaisi kyseisen nimimerkin olemassaolon ja sanoisi edes yhden hyväksyvän sanan.

Se kohtelu riippuu siitä mitä sieltä suusta tulee (toki on aina trollaajia mutta se on eri juttu). Vastaesimerkki: Kuinka moni täällä vittuilee esim. Hulkille? (paitsi Mike:)).

Aika moni on palstan historian aikana sanonut Hulksterille jotain jonka voisi vittuiluksi laskea. Hulkki on vaan siitä hieno mies että se ei ota itkuraivareita, syytä julmaa maailmaa ja juokse karkuun. Hulkki tietää pelin hengen netissä ja osaa suhtautua asiaan.

Sen sijaan näitä muita surullisenkuuluisia "nyt mä kirjotin vikan postin ja lähden vetään täältä" on nähty useita.. ja jostain kumman syystä aika moni luikkii takaisin palstalle.

Hulkille nyt on vittuiltu varmaan enemmän kuin kenellekään muulle tällä palstalla. Mutta Hulkki ei paljon paskaa jauha (en tarkoita tällä kirjotuksen määrää) vaan seisoo sanomisiensa takana, meistä muista ei siihen kaikki pysty samalla tasolla!

Mielestäni tämä aika hiekkalaatikkoleikiksi meni, mutta ihan hauska oli lukea kuitenkin.

Jatkakaa.

Täähän on ihan selvä asia; jos asiantuntijalla ei ole mitään sen kummempaa annettavaa kuin oma tavallinen itsensä niin putoaahan se sieltä jalustalta.

Kukaan
ei tälläsellä palstalla jaksa/pysty vittuilemaan/kuittailemaan niin paljon takasin, että "ylempi" asema säilyisi.

Mutta mitä sitten? Jos tyyppi on itsensä kanssa sujut -ja tajuaa itsekin, ettei julkkisstatuksella tms. tee oikeasti mitään ja että sen viitan riisumalla voi osallistua keskusteluihin normaalisti ja olla osa yhteisöä "taviksena" ja ehkä saada itekin jotain hyvää kaiken tän paskan välistä niin eihän tässä mitään ongelmaa pitäisi olla?

Eri asia sitten onkin kestääkö ego vai nostaako sisäinen pikkunarsisti päätään ja taviksena olo ei kiinnosta.

Tavallaan edellä mainittu ilmiö on sääli, koska suuri osa kuitenkin haluaa pitää kiinni siitä sankarin/sankarittaren viitasta, joten ei tänne jonoksi asti ole kilpailijoita tahi julkimoita kirjottelemassa.

edit: ja vaoihan olla, että julkkis/kisaaja jne. onkin ihmisenä täysi susi, kuten maneaterin esimerkissä. Jolloin on kaikkien etu ettei kirjottele mitään.

Hulkistahan tuli julkkis täällä, tai ainakin Pakkiksen kautta.

Noista Pro ukoista ja muista sen verran että: Ei tietenkään kukaan ole automaattisesti hyvä tyyppi. Tarkotankin vaan sitä että esim. kehonrakennus palstalle tulee joku ammattilainen juttelemaan faneilleen niin kohta alkaa vittuilu. Ne jotka ei näe vaivaa tehdä tätä säästyy paljolta!

Kyllähän muakin ällöttää tääläkin joskus havaittava henkilöpalvonta mutta ei se nyt mua juuri stressaa.

Hulkki on kuitenkin melko pienen piirin julkkis ja ei ole ihan vertailukelponen siksi kun on täältä kirjoituksillaan/omana itsenään noussut tuohon "asemaan".

Eri asia jos se asema on jossain ulkopuolella hankittu.

Tohon mun kirjoituksen viimeiseen riviinkö te nyt takerruitte? Vai luitteko vain sen?

Mun mielestä Hulkki on saanu osakseen erittäin vähän vittuilua kun ottaa huomioon kuinka paljon hän kirjoittaa ja kuinka keskeinen hahmo hän täällä on. Trollit on toki erikseen kuten sanoin.

OK, vaikka esimerkki olisi huono niin idean kyllä ymmärtää kun lukee ton mun koko tekstin. Teoria siitä, että jollekulle auotaan vain sen takia että on julkkis tai pro tai mitä tahansa on mun mielestä väärä. Kateuskortit piiloon, kiitos.

Rinkulle

Palasitko Ringside Pakkikselle vain ollaksesi mukana tässä threadissa, vai aiotko osallistua laajemminkin? Läsnäolosi on kyllä hyvin toivottavaa.

Argh nyt te suututitte Partasen, juuri kun vasta tänään ketjun löysin! Kerrankin olis saanut asiantuntijalta ilmaisneuvoja ravintoasiaan.

Oli ihan pakko avautua niin saadaan tähän ketjuun toinenki joka kirjoittelee omalla nimellä (Hannan lisäksi).

Lomia Hannalle, nimimerkillä toinen työnarkomaani.

Suomalainen kateus ajaa vaikka norsun puuhun. Niin se vaan on. Ja se on ihan perseestä. Keneltä se on pois jos joku toinen menestyy? Vieläpä ihan eri alalla? Musta Hannasta sai tätä kautta tosi mukavan kuvan, ja oli kiva lukea niitä postailuja, ja katsella miten homma kehittyy. Mutta pitihän sen dissauksen alkaa joskus. Ikävä kyllä. Minusta olisi hienoa jos tänne pakkikselle eksyisi ja ehkä jopa jäisi jotain tunnetumpia ihmisiä.. Mutta luulen, että tän jälkeen on homma vähän vaikeampaa. So sad.

Mutta mulla on sellainen tunne, että tää threadi ylittää 200 000 lukukertaa, vaikka se lukittaisiin ;)

Suomalainen kateus ajaa vaikka norsun puuhun. Niin se vaan on. Ja se on ihan perseestä.

Mitä tämä nyt liittyy tähän threadiin tai lainaamaasi quoteen? Vai avaudutko nyt omista luonteenpiirteistäsi?

Hanna on päässyt omilla avuillaan julkisuuteen ja työhön josta ilmeisesti tykkää. Ja saa siitä jopa kohtuullisen korvauksen. Ja sehän on väärin. Eikö olekkin?

Miksi muuten ihmiset kysyvät ja kirjoittelevat asioita joissa on ikävä sävy? Arvostella toki saa, ja kritiikki pitää kestää, mutta kun se menee henkilökohtaisuuksiin ja ei oikeastaan enää edes liity asiaan, niin eikö sitä mölyä voisi pitää mahassaan?

Lainauksessa oli sama asia mikä minullekkin tuli mieleen. Väitetään ja intetään niin pitkään että saadaan se toinen kyykkyyn. Se on sitä Suomalaisuutta. Sitä, mitä minä vihaan. Täällä netissä on niin helppo avautua jostain asiasta, koska aina voi piiloutua nimimerkin taakse, kuten sinä Sonder (ei paljon profiilistasi löytynyt tietoa), ja antaa palaa vaan. "Ampukaa, ampukaa! Kyllä se sieltä alas tulee!" -huokaus-

Minusta oli hienoa seurata tätä trediä sinne asti kunnes näppäimistöt alkoivat käydä liian kuumana. Ja miksi näen tämän kateutena? Koska neiti Partanen ei olekkaan 8-16 töissä, vaan määrää itse työaikansa. On töissä televisiossa, eikä varastossa, ja vieläpä hänelle maksetaan siitä. Ja ennen kaikkea tuntuu tykkäävän työstään. Niin onhan se helvetti väärin! Kyykkyyn siitä!

Näinhän se vaan menee...

Vastaan tähän lähinnä yrittäjän näkökulmasta. Kaikki näkee vain sen helppouden ja rahan. Ei sitä valtavaa työmäärää siellä taustalla. Vähän kun henkivartijan työ. Se mitä ihmiset näkee siitä työstä (henkivartija päämiehen vieressä seisomassa) on vain 5 % siitä duunista. 95 % tapahtuu taustalla poissa asiakkaiden silmistä. Munkin kaverit näkee vain sen, että syön missä haluan ja milloin haluan, tai oon rannalla lukemassa kirjaa keskellä päivää. Sit ne samaan aikaan ihmettelee miksi istun toimistolla vääntämässä töitä 02 yöllä.. Siksi minä vihaan Suomalaista kateutta, ja arvostan Amerikkalaista kateutta.

Ps. Vitsi mikä avautuminen.. Sorppa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom