Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Tähänkin on saatettu vastata mutta miksi Hanna on lisänravinteiden käyttöä vastaan? Niiden huonojen ravintoarvojen vuoksi vai muun syyn takia? Eikö terveyden kannalta ole kuitenkin parempi vetää prodedrinksu ja vaikka banaani, kuin mussuttaa välipalaksi karkkia tjsp?

Entäpä sitten vitamiinit/kalaöljyt. Vaikka molempia tulisikin ruokavaliosta kasviksista niin eikö ole totta että urheilevat ihmiset tarvitsevat enemmän vitamiineja ja hivenaineita jolloin niiden päivittäinen lisääminen purkista olisi ihan ok? Ja entäpä kalaöljy, tuollahan on monia positiivisia terveysvaikutuksia jotka jäisivät muuten vähille jos ei vaan tykkää kalasta.

Vaikka kehonrakentajien ruokavalio saattaa joillakin ollakin yksipuolinen niin sanoisin että terveyden kannalta tuo ja lisäravinteet ovat huomattavasti parempi vaihtoehto kuin normaalien suomalaisten ravinto.

Ja sitten siihen 60 cm habaan liittyen, joidenkin mielestä lihaksikkuus on vain esteettisempää ja maskuliinisempää kuin juoksija-tyyppiset vartalot. Makuasia. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös hanna vastaillut että normaaliruokavalio riittää suurimmalle osalle ihmisistä ihan jees, ei niinkään dissannut kovempaa treenaavien lisäravinteiden käyttöä..

Olin varma että kysyt, että noin kasvissyöjänä, suostuksää minkäänlaista lihaa laittaan suuhun, ees hetkeksi...

Kunhan sille lihalle ei tuoteta tarpeetonta kärsimystä... :kuola:

Jaa, katsotaanpa meneekö läpi. Jos sulla on edelleen julkkisstatus ei mene, jos olet pyörinyt linjoilla niin kauan, että olet muuttunut rivipakkislaiseksi tämä menee. Pakkis on näes paikka, jossa perinteisesti on saanut rehellisellä suomalaisella vittuilulla raaputtaa ihmisen luonteesta faktat esille. Ja minua ainakin ihan vilpittömästi kiinnosta, että millainen tyttö tämän roolihahmon takana luuraa. Näkisin, että postit jotka jakautuvat kritiikittömiin kehuihin tai bodarin kannalta triviaaliin ravinto-oppiin eivät kerro sielustasi meille yhtikäs mitään.

Voi vaan kuvitella millainen ihminen sinustakin olisi tullut, ilman äidin opetuksia

Itse epäilen, että toi porkkana olisi munakoiso.

Mies, joka on 35-v ja puhuu äidistän keskustelupalstalla on... noh miten sen nyt sanoisi :hyper:

Ja 28-v kuntosalilla käymätön yksinäinen työnarkomaani wannabee-bodarien keskustelupalstalle addiktoituna on mitä?

28-v tyttö, joka nettiprovon jälkeen vetää hihasta "äidinhäpäisy-argumentin" on mitä?

Voin kuule kertoa ihan suoraan, että miksi mä en enää tykkää susta. Tiedätö, missä kohtaa kohteliaisuudet muuttuu perseennuolennaksi? Perseennuolenta on vulgaari termi ns. "mielistelylle", jota jotkut ihmiset harrastavat saadakseen haluaminsa asioita. Sanomattakin lienee selvää, että tämä verbaalirunkkaus ei ole missään suhteessa maailman faktisen ontologian kanssa. Se muuttuu aika tarkkaan siinä kohtaa kun meidän Simba ( joka on taatusti mokkakikkeli tai tuhkaluukkumiehiä, ei vittu voi yksikään suomalainen heteromies olla geneettisesti noin lipevä ), niin meidän Simba kirjoittaa, että "Sulla jos kellä on varaa olla kranttu" ja sen sijaan, että sä vastaisit "Painu gigolo helvettiin lirkuttelemasta!", sä vastaat "Kiitos kohteliaisuudesta". Ehkä sinä olet sitä mieltä, että joku ventovieras nimimerkki on validi arvioimaan statuksesti miesmarkkinoilla, mutta minä olen sitä mieltä, että tuossa on kyseessä vain ja ainoastaan suussa olevan lihaksen tunkeminen syvälle peräsuoleen. Ja noita perseennuolenta-akteja mahtuu tähän ketjuun aika monta, ei vain Simban taholta.

Joko tunnistat perseennuolennan tai sitten et. Jos tunnistat ja tykkäät siitä, olet ehkä ihan snadisti itserakas. Jos et tunnista, olet ehkä ihan snadisti yksinkertainen.

En halua kanssasi naimisiin, mutta seksi kyllä kelpaisi.

Ei helvetti tämä ketju on hyvää viihdettä näin aamuväsymyksessä. Go, Rinkku, go! :hyper:

Hahahahah, tää on niin hienoa. :D

Hanna: tässä vaiheessa sun pitää provoilla lisää, että Rinkku avautuu kahta kauheammin. Toi on niin lähellä mennä legendaariselle tasolle.

Threadin nimeksi: "Parisuhdeneuvoja Hanna Partaselle (Myös hieman ravintoasiaa)"

Jaa, katsotaanpa meneekö läpi. Jos sulla on edelleen julkkisstatus ei mene, jos olet pyörinyt linjoilla niin kauan, että olet muuttunut rivipakkislaiseksi tämä menee. Pakkis on näes paikka, jossa perinteisesti on saanut rehellisellä suomalaisella vittuilulla raaputtaa ihmisen luonteesta faktat esille. Ja minua ainakin ihan vilpittömästi kiinnosta, että millainen tyttö tämän roolihahmon takana luuraa. Näkisin, että postit jotka jakautuvat kritiikittömiin kehuihin tai bodarin kannalta triviaaliin ravinto-oppiin eivät kerro sielustasi meille yhtikäs mitään.

Itse epäilen, että toi porkkana olisi munakoiso.

Ja 28-v kuntosalilla käymätön yksinäinen työnarkomaani wannabee-bodarien keskustelupalstalle addiktoituna on mitä?

28-v tyttö, joka nettiprovon jälkeen vetää hihasta "äidinhäpäisy-argumentin" on mitä?

Voin kuule kertoa ihan suoraan, että miksi mä en enää tykkää susta. Tiedätö, missä kohtaa kohteliaisuudet muuttuu perseennuolennaksi? Perseennuolenta on vulgaari termi ns. "mielistelylle", jota jotkut ihmiset harrastavat saadakseen haluaminsa asioita. Sanomattakin lienee selvää, että tämä verbaalirunkkaus ei ole missään suhteessa maailman faktisen ontologian kanssa. Se muuttuu aika tarkkaan siinä kohtaa kun meidän Simba ( joka on taatusti mokkakikkeli tai tuhkaluukkumiehiä, ei vittu voi yksikään suomalainen heteromies olla geneettisesti noin lipevä ), niin meidän Simba kirjoittaa, että "Sulla jos kellä on varaa olla kranttu" ja sen sijaan, että sä vastaisit "Painu gigolo helvettiin lirkuttelemasta!", sä vastaat "Kiitos kohteliaisuudesta". Ehkä sinä olet sitä mieltä, että joku ventovieras nimimerkki on validi arvioimaan statuksesti miesmarkkinoilla, mutta minä olen sitä mieltä, että tuossa on kyseessä vain ja ainoastaan suussa olevan lihaksen tunkeminen syvälle peräsuoleen. Ja noita perseennuolenta-akteja mahtuu tähän ketjuun aika monta, ei vain Simban taholta.

Joko tunnistat perseennuolennan tai sitten et. Jos tunnistat ja tykkäät siitä, olet ehkä ihan snadisti itserakas. Jos et tunnista, olet ehkä ihan snadisti yksinkertainen.

En halua kanssasi naimisiin, mutta seksi kyllä kelpaisi.

No huh huh. Onko jollain muillakin ongelmia saada Rinkun tilityksistä selvää, vai olenko ollut pakkiksella liian vähän aikaa ymmärtäkseni kaiken tämän vuodatuksen. Asiahan voi toki olla niinkin yksinkertainen, että olen yksinkertainen :D Ja jos ja kun en tunnista näitä perseennuolemisjuttuja, niin en voi tajuta miksi minulle näin avoimesti vittuillaankaan... Ei vaan ymmrrä ;)

Niin ja pieni korjaus... Mä käyn kuntosalilla :hyper: Viimekin viikolla huimat kaksi kertaa ja itse asiassa olen nyt taas menossa, kunhan saan vastattua tilitykseesi, niin pääset elämässäsi eteenpäin :D

Oikeaa luontoani kun hait, niin sen selvittämiseen kyllä menee hieman enemmän kuin viesti tällaisella ketjulla. Luulisi jo sinunkin rakas Rinkkuni ymmärtävän sisäänlukutaitoisena ihmisenä, että niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan. Jos mulle kettuillaan, niin kettuilen ilolla takaisin (ihan harrastus mielessä :D) ja jos joku latelee kohteliaisuuksia vastaan kohteliaisuudella :D

Ja olipa pettymys, kun et halunnutkaan kanssani naimisiin :itku: Sulla taitaa muutenkin olla ongelmia saada piiperoa, sillä lämmittelytekniikat ovat hieman köykäiset ;) Tai voihan se olla, että todellisuudessa olet tosi komea ja saat (ainakin joiltakin blondityhjpäiltä) kunhan vain pidät naamasi kiinni ja näytät raamikkaalta ja seksikkäältä...

Nyt tää emäntä lähtee sinne salille! Koska tänään mulla alkoi L O M A !!!!!

Tosta vastauksesta kyllä sata rispekt pinnaa Hannalle.

Rinkku, senki 35 vuotias kersa, mitäs siihen sanot!?

Tarkoitat Hanna siis, että Rinkku on raamikas ja seksikäs karju, jolla on herneen kokoiset aivot?

Ihan vain dataan tässä kun olen Ringmaisterin kanssa istunut kahvituokiolla.

ps. rinkku ei naputtanut tupakinpoltosta

Ei voi tietää, ei voi tietää :D Just a lucky guess :hyper:
Heti kun Rinkku avautuu enemmän seksuaalielämästään, voin tehdä joitakin johtapäätöksiä :D

kiinnostava tää threadi. Partasesta on kuoriutunu aika lailla erilainen persoona kuin mitä television ym perusteella voisi luulla.... aika kiinnostavaan suuntaan. En voisi sanoa että olen Sun kanssa Nuppu ravinto- tai miesasioista samaa mieltä ollenkaan- joskus sun mielipiteet jopa kummastuttaa... ja luulen myös että pikkunarsisisti sinussakin piileskelee... mutta kiinnostavaa ja älykkääntuntuinen persoona olet ja sun juttuja ja piikittelyjäkin on kiva seurata. Ja hyvää lomaa sulle!!!!!!

Minäkin haluan vähän nuolaista, Nuppu teet hyvää työtä kun opetat Suomalaisia hyville ruokatottumuksille.

Sitten asiat joista olen erimieltä.
Esim. Becel levitteet ovat ihmisravinnoksi kelpaamattomia, ne ovat teollisesti valmistettuja rasvoja joiden koostumus on luonnoton ja joita elimistö ei pysty käsittelemään.
Jopa niiden pakkauksiin on painettu päivittäisen annostuksen ylärajat.
Lähes yhtä huonoja ovat kaikki margariinit varsinkin transrasvoja sisältävät.
Transrasvat ovat ainoita "kovia" rasvoja joita pitäisi kokonaan välttää.

Eläinrasvoja ravintoon pitäisi sitävastoin kuitenkin jonkin verran sisällyttää, esim. testosteronin eritys miehillä tutkimusten mukaan vähenee jollei vähintään kolmas osa nautituista rasvoista ole eläinrasvoja, naisilla vaikutukset ovat pienempiä.

Kookosrasva ja voi alkavat olla uusien tutkimuksien mukaan hyviä rasvoja.
http://www.kotiposti.net/xiikka/_sgg/m4_1.htm

Edellisessä jaksossa jonka näin mollasit kookosrasvaa, ymmärrän kyllä että kaikenlainen uppopaistaminen on älytöntä mutta kookosrasvan vahingollisuus perustuu vanhoihin ennakkoluuloihin kovista rasvoista.

Aikasemmin pähkinätkin mollattiin aivan maanrakoon mutta nykyisin tiedetään että niiden rasvat ovat parasta mitä luonnosta löytyy ja ne sisältävät myös harvinaisia aivojen tarvitsemia rasvoja.

Sitten sokerit, suhtaudut niihin turhan myönteisesti vaikka niitä puhdistetussa teollisessa muodossa ei saisi syödä ollenkaan.
Sokeri on puhdasta energiaa joka palaessaan kuluttaa kehon omia kivennäisaine ja vitamiini varastoja.
Lisäksi insuliinivaste on niin nopea että kaikki nautittu sokeri väistämättä jää käyttämättä ja aiheuttaa traanin kertymista kylkiin.

Voisin lyödä vaikka vetoa, että Rinkku sai jo haluamansa tiedot Hannan edellisestä viestistä.

Hannalle taas: Olet kuuma, mutta ei kannattaisi heilua tälläisella palstalla netissä. Kostautuu varmasti.

Onnea ja menestystä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom