Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Syön mitä löytyy esim. leipää ja salaattia. Kerran olen syönyt vahingossa kanatortillaa ja tuli sit kaaressa ulos :urjo:
Ei elimistö enää hirveasti tykkää lihasta, joten vieraisillakin parempi jättää syömättä kuin yrjötä vessassa :D
Kyllä ruoansulatuselimistöllä kestää aina hetken aikaa tottua aiemmasta poikkeavaan ruokavalioon, muuttaa sitä sitten mihin tahansa suuntaan. Mutta ei 100g lihaa nyt noin suurta ongelmaa ruoansulatukselle tuota, vaikkei sitä hetkeen olisi syönytkään. Eli eiköhän tuo hyvinkin pitkälti ole psykosomaattista. Joku ravitsemusterapeutti voisi vaikka nimittää tuollaista psykologista traumaa syömishäiriöksi.Monet kasvissyöjät sanovat että laattaisivat, jos söisivät lihaa. Onko tälle olemassa jotain tieteellistä perustaa,vai onko kyse täysin psykosomaattisesta oireesta? Olen monesti pohtinut tuota. Olin itse teini-ikäisenä kasvissyöjä, (laktovegetaristi, vuoden kärvistelin jopa vegaanina) ja lopetettuani kasvissyönnin ei kyllä tullut mitään oireita... Vaikka melko raflaavasti päätin vegetarismini syömällä tuplalihakebabin. :D
No tätähän mä juuri tarkoitin, sitä että ne suhteet eivät kestäneet. Pojat lopetti röökaamisen kunnioituksesta sua kohtaan ja sä sitten kunnioitit niitä niin paljon, että annoit kenkää, kun ne tanssi vähän liikaa sun pillin mukaan. Mä en oikeasti tajua, että mitä sillä, että sä sanot jollekin jannulle "lopeta röökaaminen" ja se sanoo "kyllä kulta", on tekemistä kunnioituksen kanssa. Voin kertoa hajuvesiallergikkona, että ei todellakaan tarvitse toteuttaa tuota pikku "näpäytystäsi". Kyllä se on ihan läsnä joka arkipäivä. Tiedätkö mitä minä teen? Paanko mielenosoituksellisesti pölliksi ja whinetän, että "nyt sinä tiedät miltä minusta tuntuu!" vai vaihdanko paikkaa? Toisesta äiskä opetti, että se on ns. "suurisieluisen" ihmisen tunnusmerkki ja toisesta, että ne on ns. "pikkusieluja". You do the math, beibi.
Joo, tuohon vastattiin jo monta kertaa.Niin, jokos tähän kysymykseen vastattiin: mihin ne takavarikoidut ruoat meni? Joka jaksossa lyötiin pussiin suklaata ja kaltsua. Pitikö tuotantotiimi bileet? Söivät toisten makkarat?
Uskaltaisin väittää, että vegaanien "mä oksennan jos syön lihaa" -touhu on puhdasta itsesuggestiota. Olen nähnyt saman 3-6 vuotiailla lapsilla jokaisen "ei niin herkun" ruokalajin edessä.
Mies, joka on 35-v ja puhuu äidistän keskustelupalstalla on... noh miten sen nyt sanoisi
Niin ja miehelle ei tarvitse sanoa, että kulta olis tosi kiva kun lopettaisit sen röökaamisen. Fiksut miehet tajuaa sen ihan sanomattakin, kun huomaa yhtälön siinä, että lähelle pääsee kun ei haise röökille - karkuun lähtee kun haisee röökille :D
No kiva kuulla, että sulle äiti on opettanut elämän suuria totuuksia. Voi vaan kuvitella millainen ihminen sinustakin olisi tullut, ilman äidin opetuksia :D
Mies, joka on 35-v ja puhuu äidistän keskustelupalstalla on... noh miten sen nyt sanoisi
Niin ja miehelle ei tarvitse sanoa, että kulta olis tosi kiva kun lopettaisit sen röökaamisen. Fiksut miehet tajuaa sen ihan sanomattakin, kun huomaa yhtälön siinä, että lähelle pääsee kun ei haise röökille - karkuun lähtee kun haisee röökille :D
Mut kyllä sellaset tosi niinqu fiksut miehet on ajatustenlukijoita... Miksiköhän Nuppu on sinkku? :jahas:On mitä? Epämiehekästä sun kriteereillä?
Tuo on muuten helvetin hyvä asenne, 'kyllä fiksut miehet tajuaa sanomattakin'. Valitan, tulet pettymään. Miehet eivät ikävä kyllä ole ajatuksenlukijoita.
Mites Hanan kasvissyöjänä, kieltäydytkö kylässä syömästä, jos ei ole sinulle sopivaa ruokaa tarjolla?
Ymmärrän sen jos pitää ehdottomana sitä että haluaa savuttoman miehen (en itsekään haluaisi polttavaa naista). Miksi ihmeessä näille savullisille on sitten pitänyt antaa mahdollisuus ylipäänsä?