No vo herraisä, kun se pointti on juuri se, että jos nämä äärimmäistä työtä tekevät kykenevät, niin kyllä kykenee taviskin. Sulla on naurettavan helppoa syöminen.
Suomeksi:
Sä teet ruokavalion. Sä pakkaat ne safkat mukaan ja kuskaat niitä joka paikkaan mukanasi. Kun menet kuselle(varmaan käyt vessassa palavereiden välillä), niin sä heität siellä huiviin sen retiisin ja palsternakan. Olen katsonut vieressä kun kisoihin valmistautuva avaa leffateatterissa kesken leffan eväspurkkinsa ja vetää tonnikalat lärviin, ei se selitä, että "voi äiti kun mulla on 2 työtä ja 2 treeniä päivässä, en kerkee nyt avaamaan tätä purkkia". Se vain avaa sen ja syö. Kaikki kellotetaan ja ne safkat kerkee erkkikin vetämään missä tahansa välissä. Taviksella homma on todellakin naurettavan helppoa pitää kuosissa, se on nyt valitettavasti vain kiinni siitä, että ollaan niin helvetin laiskoja ja sitten selitellään itselle juuri tota "kun mulla on niin sitä ja tätä, en kerkee nyt vetämään tätä porkkanaa".
Ja sitten vielä se, että ei välttämättä ole tarvetta edes pyrkiä syömään täydellisesti, mutta minähän tässä vain selitän, että siihen pystyy kuka vain jos haluaa.
Me voidaan sitten kahvilla keskustella tästä lisää. Valaisen sitten sua vähän tarkemmin itse kehonrakennuksesta.