No kun sä kysyt niin vaikeita! :D
Mä tiedän, että olen tehnyt viime aikoina (lue: viimeiset 10 vuotta) liikaa töitä, mutta nyt pikku hiljaa alan oppimaan rajoittamaan sitäkin ja pidän vihdoin kesäloman :D
Parasta on jos oikein väsyttää kölliä sohvalla, katsoa jotain leffa ja syödä herkkuja :D Toinen rentoutumismuoto on koiran kanssa lenkillä käynti ja erityisesti mukaavaa on käydä koirapuistossa leikittämässä joko seudun koiria
Terveestä itsetunnosta vielä... Mä olen kyllä ihan perinteinen nainen, jolla on aina se 3-5 kiloa liikaa, ihan sama paljonko painan. Nyt aikuisiällä olen ollut hoikimmillani 62 kiloinen, ja silloinkin valitin, et reidet on liian paksut :D
Vanhemmiten sitä alkaa oppia hyväksymään omat pikkuvirheensä ehkä helpommin ja huomaa, että elämässä on ehkä muitakin tärkeitä asioita kuin reisien läskimäärä, joka on mulla kyllä ikuista
Mulla on kuollut tuttavapiirissä jo kuusi alle 30-vuotiasta ihmistä, yksi heistä todella hyvä ystäväni. Tämä kaikki antaa hieman perspektiiviä siihen, mistä kannattaa valittaa ja kuinka elämänsä aikoo elää.
Elämän tasapaino on vielä minullakin hakusessa, sillä se on edelleen jarrusta (lue: koirasta) huolimatta liian työpainotteinen. Ehkä, jos ja toivottavasti kun löydän sen miehen rinnalleni minua tukemaan elämän suurissa ja pienissä mutkissa, niin alkaa löytyä se tasapaino
Nyt ainakin huomaa, että biologinen kello alkaa tikittää, sillä silmiä räpäyttämättä juuri tuhlasin siskopuolen tytön vaatteisiin 45 euroa, kun ne vaan oli niin kivat :D